Hier ookquote:
Vertelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch![]()
Goeie msn-tekst heb je trouwens
Verkapte "ik-heb-Milou-op-msn-post
ik ging om 1 uur slapen, tenmisnte dat was de bedoeling, maar om half 5 sleip ik nog niet, toen dvdtje gaan kijken en om 6 uur eruit gegaan ivm werken..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
6 uur
Ik dacht dat ik slecht kon slapen
"A dirty mind is a joy forever"quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:41 schreef Bravebart het volgende:
Vertel
Verkapte ik-heb-Milou-niet-op-msn-post
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
ik ging om 1 uur slapen, tenmisnte dat was de bedoeling, maar om half 5 sleip ik nog niet, toen dvdtje gaan kijken en om 6 uur eruit gegaan ivm werken..
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-Milou-niet-op-msn-post
Dat is wel relaxed.. ik niet, en nu heb ik wel beetje alles opgebruikt wat ik heb, van 6 uur lang (tot nu toe) naar een beeldscharm staren, word je niet vrolijker of wakkerder vanquote:
Slaap je vanavond misschien wel snelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed.. ik niet, en nu heb ik wel beetje alles opgebruikt wat ik heb, van 6 uur lang (tot nu toe) naar een beeldscharm staren, word je niet vrolijker of wakkerder van
Same here, maar was dan ook helemaal versleten gisteravondquote:
Ah okquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
"A dirty mind is a joy forever"
Aahh, wil je er over praten?
Denk het nietquote:
Ik kende 'm natuurlijk ook al, maar tochquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah okKende ik al, maar toch wel aardig
![]()
Nee
volgens mij heb jij heel Fok! op msnquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er toch![]()
![]()
![]()
Bij mij zijn er nu alleen maar Fokkers online![]()
Misschien heeft jna nog wat pillen voor jequote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
En morgen weer hele dag werken, dus ben beneiwd
Dat heeft ze destijds zelf ook nog een keer hier gepost hoor..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
"A dirty mind is a joy forever"
Aahh, wil je er over praten?
13 Fok, 1 ander forum, 8 gewoonquote:
Ik onthoud veel, niet allesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:50 schreef Yesse het volgende:
Dat heeft ze destijds zelf ook nog een keer hier gepost hoor..
ik nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat heeft ze destijds zelf ook nog een keer hier gepost hoor..
omg ik zal maar niet zeggen hoeveel fokkers ik in me lijst heb danquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
13 Fok, 1 ander forum, 8 gewoon
[..]
Ik onthoud veel, niet alles
Het gaat om de verhouding hèquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
omg ik zal maar niet zeggen hoeveel fokkers ik in me lijst heb dan
Een Surinamer die moeite heeft met slapen, yeah rightquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien heeft jna nog wat pillen voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |