...want dan word je zoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:32 schreef Adelante het volgende:
Zou ze als kind zelf misbruikt zijn?
Ja. En door diverse andere zakenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ongezond obsessief gedrag kan inderdaad veroorzaakt worden door onverwerkte traumatische ervaringen.
Dan begrijp je ook direct waarom ze pedofilie zo fel bestrijdt! Je wilt niet nog meer van dit soort mensen in de maatschappij...quote:
quote:
Verbal bedoelt juist dat niet iedereen die iets kloterigs in zijn jeugd heeft meegemaakt zo'n obsessief kreng wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Dan begrijp je ook direct waarom ze pedofilie zo fel bestrijdt! Je wilt niet nog meer van dit soort mensen in de maatschappij...
Als jij dat niet gaat doen, dan zal van Hertum dat ooit wel gaan doen, waar ze meteen een subtiel bruggetje in zal verwerken naar haar Joodse achtergrond, de tweede wereldoorlog en dafur.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:14 schreef indahnesia.com het volgende:
loopt dit nog steeds? Ik zou er een boek over schrijven!
Dat boek was toch plagiaat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als jij dat niet gaat doen, dan zal van Hertum dat ooit wel gaan doen, waar ze meteen een subtiel bruggetje in zal verwerken naar haar Joodse achtergrond, de tweede wereldoorlog en dafur.
Tuurlijk heeft ze geen aangifte gedaan. En al had ze dat gedaan dan had oom agent heel hard gaan lachen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou ze echt aangifte hebben gedaan of alleen de media aan het zoeken zijn.
Uhuh, en je denkt dat die agenten daar niet in een deuk liggen dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:52 schreef paddy het volgende:
Denk wel dat ze aangifte heeft gedaan, maar lijkt me stug wanneer die ontvankelijk verklaard zal worden. Ze doet trouwens veel vaker aangifte hoorde ik.
De bromsnorren bedoel je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze geen aangifte gedaan. En al had ze dat gedaan dan had oom agent heel hard gaan lachen.
Nee, daar komt dat gekke wijf weer an! Snel! Koffie halen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:56 schreef yvonne het volgende:
Die verstoppen zich onder hun bureau.
Ik kan me zo voorstellen dat ze onderhand gaan huilenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Uhuh, en je denkt dat die agenten daar niet in een deuk liggen dan?
Oh, maar ze zal er af en toe ook heus wel een echte tussen hebben zitten. Heb ook niets tegen mensen die echte pedofielen aanpakken. Zij wimpelt alleen de gevallen waarbij ze het mis had af en noemt je al pedofielliefhebber wanneer je dat aan de kaak stelt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:01 schreef r_one het volgende:
Haar aangifte tegen Martijn (ja die, met die lange achternaam) is anders wél serieus opgepakt door de bromsnorren, die kneus werd op het bureau ontboden (of anders kwamen ze 'm wel even halen).
quote:they're coming to take me away,
Ho ho, hee hee, ha ha,
To the funny farm
Where Life is Beautiful all the time
And I'll be happy to see
Those Nice Young Men
In their Clean White Coats
And they're coming to take me AWAY,
HA HAAAAA
You thought it was a joke,
and so you LAUGHED, YOU LAUGHED
When I had said that losing you
Would make me flip my lid,
RIGHT?
You know you laughed.
I HEARD you laugh, you laughed
And laughed and laughed
And then you left,
And now you see I'm Utterly Mad
AND
[chorus 2]
They're coming to take me away,
Haha, they're coming to take me away,
Ho ho, hee hee, ha ha,
To the Happy Home with Trees and Flowers
And Chirping Birds and basket weavers
Who sit and smile and
Twiddle their thumbs and toes
And they're coming to Take me Away,
HAHAAAAAAAAA
Nee, het was gewoon bij elkaar gelogen, maar ja, het is niet alsof ze daar nu echt veel moeite mee heeft.quote:
Dat wil ik ook niet, maar ik ben toch echt niet zó getikt, hoop ik...quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Je wilt niet nog meer van dit soort mensen in de maatschappij...
Maar als je leest wat dáár de aanklacht was (YvH had gelogen, aldus Martijn in een TV-optreden >> smaad) dan zou je toch verwachten dat ze helemaal in hun broek pissen van het lachen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:17 schreef paddy het volgende:
Oh, maar ze zal er af en toe ook heus wel een echte tussen hebben zitten.
Zegt een anoniem pubertje stoer vanachter zijn toetsenbordquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Maarten84 het volgende:
De lelijke Sunchaser heeft overigens wel een kop voor iemand van Martijn.org maar dat terzijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |