Kun je niet bellenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon een vraag welke auto een trekhaak heeft.. Bij elk ander verhuurbedrijf heb je binnen een dag antwoord alleen bij Avis kan het 'iets' langer duren.
Belachelijk ! betreft het laatste dan zou ik er toch nog meer op gaan zitten. 't is een beetje vervelend maar even geen Mister nice guy meer. Slechte service hoor als je zo lang moet wachten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Ach, mijn telefoon opgestuurd (defect) en die "ligt" er nu 2 maanden. Telefoon is kwijt en reactie op de email die ik wel heb gehad, schuiven ze het af - terug naar mij.
TNT heeft een handtekening van ontvangst, dus ik maak me niet zo`n zorgen. Wil alleen geld of telefoon terug!
Heb hier de 9 seizoens x-files staanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
zag net op tv reclame voor nieuwe X-files film
wheeeeeej *leila K*
Mijn broer was fan van Scully en Mully: Die kwam er ook al mee een tijdje terug. Verder nog niks van gezien/ gehoord overigens. Is toch al een tijdje bekend. Ze zullen geen kaskraker verwachten denk ik....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Kan, maar dan naar een 0900 nummer. Op die manier wordt je min of meer gedwongen om zo'n nummer te bellen als je snel antwoord wilt. Misschien dat ik dat ook nog wel ga doen hoor, maar dan pas woensdag of donderdag.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]Gevalletje aantekende brief sturen, dat je ze aansprakelijk stelt voor geleden schade, binnen 14 dagen een passende oplossing, bedrag is hoog genoeg voor rechtsbijstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kopie bewijs erbij en gaan met die banaan
Ze gaan misschien bezig met nieuwe film als er genoeg animo voor isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn broer was fan van Scully en Mully: Die kwam er ook al mee een tijdje terug. Verder nog niks van gezien/ gehoord overigens. Is toch al een tijdje bekend. Ze zullen geen kaskraker verwachten denk ik....
Had het spotje gezien toen ik zat te wachten op het begin van Batman, maar het lijkt mij eerlijk gezegd niet een heel toffe film. Ik kan niet wachten op de nieuwe James Bond medio november. Dat spreekt mij toch wat meer aan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
wheeeeeej *leila K*
Tja, ik heb ze al verantwoordelijk gesteld. En in die email heb ik ze een week gegeven. Deze verloopt eind deze week. Dus ik zal alvast een briefje gaan schrijven....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gevalletje aantekende brief sturen, dat je ze aansprakelijk stelt voor geleden schade, binnen 14 dagen een passende oplossing, bedrag is hoog genoeg voor rechtsbijstand
kopie bewijs erbij en gaan met die banaan
Van email ben ik nou niet echt onder de indrukquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tja, ik heb ze al verantwoordelijk gesteld. En in die email ze een week gegeven. Deze verloopt eind deze week. Dus ik zal alvast een briefje gaan schrijven....
Heel eerlijk kon geen glimlach op mijn gezicht krijgen, ten opzichte van gisterenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:26 schreef -Hans- het volgende:
Was Veenstra Veensta vanochtend weer een beetje leuk? Helaas weer niks van de show gehoord.
Ja dat is waar, maar ik wilde snel een bericht geven. Omdat ze mij vertelde dat ik dat ding had opgestuurd en het dus mijn schuld was. Ik vertelde ze eerder dat er voor getekend was. Dus de pdf met handtekening even mee gestuurd. Helaas niks meer op gehoord.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van email ben ik nou niet echt onder de indruk
Inderdaad, gewoon de deleteknop in drukken, welke mail?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van email ben ik nou niet echt onder de indruk
Creatie`s van de Kaak zijn meesterlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:26 schreef -Hans- het volgende:
Was Veenstra Veensta vanochtend weer een beetje leuk? Helaas weer niks van de show gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |