Ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pisnicht wanneer open jij een puik topic!
ik mis de kwaliteit in dit topic namelijk
Ik vraag me al tijden af uit welke film dit komt?quote:
Jammer dat je geen mod meer bent, anders had je de op weer terug kunnen zetten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig heeft Murkie de OP gequote, zodat deze epic fail tot in lengte der dagen leesbaar blijft.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:23 schreef ramonnn het volgende:
Haha jullie zijn echt een vast groepje op internet, die elkaar afzeikt op een forum.
Haha stoer hoor!
Jullie veel plezier, dit is niks voor mij, kankerforum
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:23 schreef ramonnn het volgende:
Haha jullie zijn echt een vast groepje op internet, die elkaar afzeikt op een forum.
Haha stoer hoor!
Volgens mij is TS zelf niet veel ouder.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
TS is kinderlokker, potentieel slachtoffer van Yvonne van H. arme gastje. beetje 13 jarige meisje op msn verleiden
Denk je dat Yvonne dat boeit ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens mij is TS zelf niet veel ouder.
Het kankerforum is hier hoor!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:23 schreef ramonnn het volgende:
Haha stoer hoor!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het kankerforum is hier hoor!
He?! Wat?!.
Nee, ik doelde op dat kinderlokker gedoe.quote:
Ts is al bijna een kwartier aan het huilen.quote:laatste bezoek: 12 minuten, 56 seconden geleden.
Nou lachen joh, kneus.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]zou wel erg sweeejt wezen om die te gaan trollen
Laat je niet zo kennen joh..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou lachen joh, kneus.
En nu maar hopen dat jij nooit een familielid voor je ogen ziet wegteren, ongelooflijke eikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |