Nee, maar ik heb de buurman gesproken en het gaat zeker 2 maanden duren!! Ik verhuis maar weer naar het atelier van meneer C. Ik baal wel als een stekker, want ik had net m'n huisje en tuin weer gezellig gemaakt na m'n eigen verbouwing. (ik had mijn bouwvakkers opgedragen om pas na 10 uur echt herrie te maken en voor die tijd klusjes te doen zonder lawaai, maar de buurman vertelde dat de zijne om 7 uur al beginnen. Ik kon hem wel dooien. Ik kan iedereen wel dooien trouwens, want ik heb maar 5 uurtjes geslapen en ben weer topzwaar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:07 schreef Greys het volgende:
Mogguh meisjes
Het gaat over wel of geen kinderenMijn zwakke plek en eeuwig dilemma
![]()
Co, lekkere chaggo, zitten er al deuken in de muur van het pan-werpen?
Het is af en toe 5 minuten stil, maar ik denk dat ze dan een bakkie doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:41 schreef Greys het volgende:
Maar we hebben het hier dus over Amsterdam, niet over België, right?
Wat had je zelf laten verbouwen dan? Of gewoon die bouwvakkers voor het uitzicht over de vloer?![]()
Het boren gaat non-stop door? Of heb je tijd om tussendoor even een decadent tukje te doen?
*aai*
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, ontzettendde slowchatterd, jij bent voor dieren zo lief dat ik me niet kan voorstellen dat je als moeder een draak zou zijn
Maar ze heeft een eetstornis he. Dus ik weet niet of het knap is..quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Ben er stil van.
Ik vind het altijd zo knap als mensen zo weinig kunnen eten (een kiwi als ontbijt! ik zou verhongeren!).
Over praktische zaken hoef je je niet druk te maken. Je kunt je er toch geen voorstelling van maken hoe het is met een kind. En de situatie kan nú wel perfect zijn, over een jaar of 3 is die weer minder perfect misschien, terwijl de situatie over 10 jaar niet beter kan. Dat is het leven nu eenmaal. Als het kind er eenmaal is, pas je het gewoon in in je eigen leven. Echt waar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is meer dat ik altijd heel graag moeder heb willen worden, liefst ook lekker jong enzo.
Maar het kwam er niet van. En nu ben ik een aantal jaar met Heer G, die niet staat te springen, maar ook niet zeker weet dat hij het níet wil. En dat duurt al een tijdje zeg maar. Hij bekijkt alles zó praktisch (centen, tijd, ruimte, weetikveelwat), dat hij mij daarin meesleept naar het punt dat ik zelf nu ook twijfel. En ik word deze week 35![]()
* Greys mompelt nog iets over knolselderij om ontopic te lijken![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is meer dat ik altijd heel graag moeder heb willen worden, liefst ook lekker jong enzo.
Maar het kwam er niet van. En nu ben ik een aantal jaar met Heer G, die niet staat te springen, maar ook niet zeker weet dat hij het níet wil. En dat duurt al een tijdje zeg maar. Hij bekijkt alles zó praktisch (centen, tijd, ruimte, weetikveelwat), dat hij mij daarin meesleept naar het punt dat ik zelf nu ook twijfel. En ik word deze week 35![]()
* Greys mompelt nog iets over knolselderij om ontopic te lijken![]()
Zonder al te zakelijk te willen overkomen: waarom eet je dan die napoleons?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, eigenlijk niet.
Maar ik moet zeggen, ik kan van tussendoortjes nogal doorslaan. Zoals eerder vermeld heb ik een eetstoornis en wil ik dus proberen te eten naar behoefte. Ik had dus geen honger, waardoor ik weinig eet. Ik probeer weinig in huis te halen, zodat ik het niet in een eetbui in één keer kan opeten. Echt verantwoorde tussendoortjes ook. Ook voor mijn werk halen en daar laten liggen is geen optie, dan eet ik het in één keer op.
Dat herinnert me aan het volgende:quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar ze heeft een eetstornis he. Dus ik weet niet of het knap is..
Wat fluisteren we leuk he?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Over praktische zaken hoef je je niet druk te maken. Je kunt je er toch geen voorstelling van maken hoe het is met een kind. En de situatie kan nú wel perfect zijn, over een jaar of 3 is die weer minder perfect misschien, terwijl de situatie over 10 jaar niet beter kan. Dat is het leven nu eenmaal. Als het kind er eenmaal is, pas je het gewoon in in je eigen leven. Echt waar.
Hij is ook net 35 geworden, hoezo istie 37?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kom op joh, jij bent bijna 35, hij is 37, jullie werken allebei... qua geld en ruimte kan het vast makkelijkVolgens mij zijn praktische bezwaren zelden onoverkomelijk, itt emotionele bezwaren.
Top zeg! Goed van je, 60 banen!quote:Ik ga vanmiddag lekker weer 60 banen zwemmen. Ik wou dat er een tof buitenbad in de buurt was
Ik zou vragen om een continental breakfast ja!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
Iehhhh, ik ben een B&B in Edinburgh aan het uitzoeken voor een weekendje met een vriendin... De helft van die dingen hebben sausage, black pudding, porridge en haggis (!) als ontbijt
Ben ik nou zo'n jankerd, of zijn er hier meer die niet extremer dan een broodje jam of yoghurt met muesli willen eten?
Yep ik ben maar 1m68. Een smurf. Nou ja ik ben ook niet heel dik nu ook hoor, ik overdrijf, maar ik was zó dicht bij iets-dat-begon-met-een-vijf dat het nu natuurlijk jammer is dat ik nu weer op weg ben naar-iets-met-een-vijf-maar-dan-als-tweede-cijferquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:42 schreef Vivi het volgende:
Ben jij zo klein dan Co? Dat je 61 kilo zwaar vindt voor jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |