abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 juli 2008 @ 11:07:27 #211
163650 Greys
pi_60438960
Mogguh meisjes

Het gaat over wel of geen kinderen Mijn zwakke plek en eeuwig dilemma
Co, lekkere chaggo, zitten er al deuken in de muur van het pan-werpen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60439479
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:07 schreef Greys het volgende:
Mogguh meisjes

Het gaat over wel of geen kinderen Mijn zwakke plek en eeuwig dilemma
Co, lekkere chaggo, zitten er al deuken in de muur van het pan-werpen?
Nee, maar ik heb de buurman gesproken en het gaat zeker 2 maanden duren!! Ik verhuis maar weer naar het atelier van meneer C. Ik baal wel als een stekker, want ik had net m'n huisje en tuin weer gezellig gemaakt na m'n eigen verbouwing. (ik had mijn bouwvakkers opgedragen om pas na 10 uur echt herrie te maken en voor die tijd klusjes te doen zonder lawaai, maar de buurman vertelde dat de zijne om 7 uur al beginnen. Ik kon hem wel dooien. Ik kan iedereen wel dooien trouwens, want ik heb maar 5 uurtjes geslapen en ben weer topzwaar.
[/klaagmodus]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 juli 2008 @ 11:41:09 #213
163650 Greys
pi_60439786
Maar we hebben het hier dus over Amsterdam, niet over België, right?
Wat had je zelf laten verbouwen dan? Of gewoon die bouwvakkers voor het uitzicht over de vloer?

Het boren gaat non-stop door? Of heb je tijd om tussendoor even een decadent tukje te doen?
*aai*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60439984
dubbel
pi_60440018
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:41 schreef Greys het volgende:
Maar we hebben het hier dus over Amsterdam, niet over België, right?
Wat had je zelf laten verbouwen dan? Of gewoon die bouwvakkers voor het uitzicht over de vloer?

Het boren gaat non-stop door? Of heb je tijd om tussendoor even een decadent tukje te doen?
*aai*
Het is af en toe 5 minuten stil, maar ik denk dat ze dan een bakkie doen Dus dat wordt dan wel een heul decadent tukkie!

Ik heb een atelier laten bouwen in m'n achtertuin, heb een nieuwe badkamer en nieuwe vloerbalken want die waren verrot. En een nieuwe vloer in de gang. (die ik nu natuurlijk door het hele huis wil, dus ik ben ook nog niet klaar) En ja ik heb het over Amsterdam. Heer C. heeft nog een atelier op de gracht waar je ook kan slapen, maar daar is geen tuin en geen balkon, dus dat is met dit weer jammer. Maar goed, ik ga daar toch maar heen, want dit is geen doen. Ik heb natuurlijk nog geluk dat ik wegkan!!
pi_60440120
Greys, ontzettendde slowchatterd, jij bent voor dieren zo lief dat ik me niet kan voorstellen dat je als moeder een draak zou zijn
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 juli 2008 @ 12:03:47 #217
163650 Greys
pi_60440359
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, ontzettendde slowchatterd, jij bent voor dieren zo lief dat ik me niet kan voorstellen dat je als moeder een draak zou zijn

Het is meer dat ik altijd heel graag moeder heb willen worden, liefst ook lekker jong enzo.
Maar het kwam er niet van. En nu ben ik een aantal jaar met Heer G, die niet staat te springen, maar ook niet zeker weet dat hij het níet wil. En dat duurt al een tijdje zeg maar. Hij bekijkt alles zó praktisch (centen, tijd, ruimte, weetikveelwat), dat hij mij daarin meesleept naar het punt dat ik zelf nu ook twijfel. En ik word deze week 35

* Greys mompelt nog iets over knolselderij om ontopic te lijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:06:52 #218
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60440413
Wat een kindergeklets. Drie jaar geleden riep ik ook dat ik ze noooooit wilde. En inmiddels bakken we samen taart.

Liejannuh: daar kun je best gelijk in hebben. Bij mij ging het heel hard toen ik niet meer kon storten door de neigingen als ik 20 meter had gelopen.

Wat erg zeg, al die herrie, zeker nu het heerlijk weer is om buiten te gaan zitten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:07:55 #219
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60440441
Kinderen en afvallen zijn zeker ontopic Greys, of zal ik nog eens vertellen hoe ik 30 kg ben aangekomen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_60440469
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben er stil van.

Ik vind het altijd zo knap als mensen zo weinig kunnen eten (een kiwi als ontbijt! ik zou verhongeren!).
Maar ze heeft een eetstornis he. Dus ik weet niet of het knap is..
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:11:56 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60440537
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is meer dat ik altijd heel graag moeder heb willen worden, liefst ook lekker jong enzo.
Maar het kwam er niet van. En nu ben ik een aantal jaar met Heer G, die niet staat te springen, maar ook niet zeker weet dat hij het níet wil. En dat duurt al een tijdje zeg maar. Hij bekijkt alles zó praktisch (centen, tijd, ruimte, weetikveelwat), dat hij mij daarin meesleept naar het punt dat ik zelf nu ook twijfel. En ik word deze week 35

Over praktische zaken hoef je je niet druk te maken. Je kunt je er toch geen voorstelling van maken hoe het is met een kind. En de situatie kan nú wel perfect zijn, over een jaar of 3 is die weer minder perfect misschien, terwijl de situatie over 10 jaar niet beter kan. Dat is het leven nu eenmaal. Als het kind er eenmaal is, pas je het gewoon in in je eigen leven. Echt waar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60440541
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Kom op joh, jij bent bijna 35, hij is 37, jullie werken allebei... qua geld en ruimte kan het vast makkelijk Volgens mij zijn praktische bezwaren zelden onoverkomelijk, itt emotionele bezwaren.

Ik ga vanmiddag lekker weer 60 banen zwemmen. Ik wou dat er een tof buitenbad in de buurt was
pi_60440585
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, eigenlijk niet.
Maar ik moet zeggen, ik kan van tussendoortjes nogal doorslaan. Zoals eerder vermeld heb ik een eetstoornis en wil ik dus proberen te eten naar behoefte. Ik had dus geen honger, waardoor ik weinig eet. Ik probeer weinig in huis te halen, zodat ik het niet in een eetbui in één keer kan opeten. Echt verantwoorde tussendoortjes ook. Ook voor mijn werk halen en daar laten liggen is geen optie, dan eet ik het in één keer op.
Zonder al te zakelijk te willen overkomen: waarom eet je dan die napoleons?

Je moet wel echt voldoende energie binnenkrijgen; veel te weinig energie is ontzettend nadelig op de lange termijn!
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:18:30 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60440690
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Maar ze heeft een eetstornis he. Dus ik weet niet of het knap is..
Dat herinnert me aan het volgende:

Nouk84 (en in mindere mate Sugar): ik maak me eigenlijk toch wel een beetje zorgen om jullie. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar uit de hier geplaatste posts krijg ik het idee dat jullie niet goed weten wat een normaal en gezond eetpatroon is en hoe je normaal en gezond kunt afvallen. Ik ben zo bang dat jullie doorschieten in het lijnen en veel te rigoreus en met verkeerde voedingsmiddelen aan de gang gaan. Het zijn mijn zaken niet, ik weet het, maar kunnen jullie niet beter onder begeleiding van een dietiste gaan lijnen? Dan eet je in ieder geval wat je nodig hebt en is er iemand die een beetje in de gaten houdt of het niet té hard gaat.

Edit: sorry als ik jullie hiermee nodeloos kwets, want dat is echt niet de bedoeling. Maar ik merkte dat ik buiten de computer om over jullie nadacht en me zorgen maakte, en dat is voor mij een signaal dat ik toch écht iets moet zeggen. Misschien had het beter via pm gekund... maar ik heb het nu al geplaatst.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tinkepink op 30-07-2008 12:31:18 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 juli 2008 @ 12:27:03 #225
163650 Greys
pi_60440875
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Over praktische zaken hoef je je niet druk te maken. Je kunt je er toch geen voorstelling van maken hoe het is met een kind. En de situatie kan nú wel perfect zijn, over een jaar of 3 is die weer minder perfect misschien, terwijl de situatie over 10 jaar niet beter kan. Dat is het leven nu eenmaal. Als het kind er eenmaal is, pas je het gewoon in in je eigen leven. Echt waar.
Wat fluisteren we leuk he?
Maar je hebt gelijk hoor. Hij twijfelt echter zo enorm en al best lang, dat voor mij de roze wolk al flink weggedreven is, snap je wat ik bedoel? Ik wil dat hij het doet omdat hij het ook wíl, niet omdat IK het wil. Ik was vorig jaar met de pil gestopt - en heb zelf braaf condooms gehaald om hem niet voor het blok te zetten - omdat dat wel goed zou zijn dacht ik, alvast die hormonen er uit... maar ben er nu na een jaar gestopt te zijn maar weer mee begonnen
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kom op joh, jij bent bijna 35, hij is 37, jullie werken allebei... qua geld en ruimte kan het vast makkelijk Volgens mij zijn praktische bezwaren zelden onoverkomelijk, itt emotionele bezwaren.
Hij is ook net 35 geworden, hoezo istie 37? En ruimte en centjes zat inderdaad.
Heer G is alleen panisch (en ik inmiddels ook nogal, door hem ) dat we allebei na een jaar denken 'Whellllllp, kan ik nog terug???'.
quote:
Ik ga vanmiddag lekker weer 60 banen zwemmen. Ik wou dat er een tof buitenbad in de buurt was
Top zeg! Goed van je, 60 banen!
Ik zou ook een lekkere duik willen nemen

Conleche, kan me je ergernissen wel voorstellen. Je zou liever in je huisje met tuin zitten met dit weer, echt wel! Maar niets is zo rottig als dat door merg en been gaande geluid van boren

*knolselderij, knolselderij*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60441119
Oh, ik dacht dat 'ie laatst 37 was geworden My mistake.

ik vind 60 baantjes suf; een half jaar geleden zwom ik er 80 in dezelfde tijd

Tink, ik ben het wel eens het wat je schrijft. Moeilijk onderwerp, wel. Sowieso zegt iets, diep in mij, dat een bepaald streefgewicht geen goede doelstelling is... Fit, gezond en zen zijn wel. Hou je dan een klein beetje vet over, dan is dat geen probleem. Omdat je een gezond beeld van je lichaam hebt. en omdat je ook gewoon een gezond lichaam hebt... Maar ja. Makkleijker gezegd dan gedaan, ik wil gewoon mijn maatje-38-van-toen-ik-18-was weer passen...
pi_60441161
Ik weet dat knolselderij best lekker kan zijn, maar ik zou ook naar de kapsalon grijpen als ik alleen maar aan knolselderij kon denken!
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:40:38 #228
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60441239
Ik heb een broek in de kast liggen die daar al anderhalf jaar ligt. Als die past ben ik klaar. Maar ik vermoed dat dat wel ongeveer rond het aantal kilo's is wat ik ingeschat heb. Als ik daarboven zit en hij past is het ook goed .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:42:33 #229
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60441282
Ben jij zo klein dan Co? Dat je 61 kilo zwaar vindt voor jezelf?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60441312
61 is zo een beetje mijn streef
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:45:15 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60441352
Hier een change of plans. De kipfilet die ik als lunch wilde eten is verrot (lang leve de hondsdagen!). Nu dus plan B: noedelsoep (de versie zonder olie/vetzakje) met twee reuzenchampignons, spitskool een bosuitje en wat tabasco.
In plaats van de kipfilet heb ik drumsticks gehaald die vanavond op de bbq gaan. Ze marineren nu in tandooriyoghurt en een oliemarinade. Die laatste gaan citroen op de grill, die met tandooriyoghurt gewoon zo.
pi_60441355
Iehhhh, ik ben een B&B in Edinburgh aan het uitzoeken voor een weekendje met een vriendin... De helft van die dingen hebben sausage, black pudding, porridge en haggis (!) als ontbijt

Ben ik nou zo'n jankerd, of zijn er hier meer die niet extremer dan een broodje jam of yoghurt met muesli willen eten?
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:47:30 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60441405
Ik vind 64 wel prima, terwijl ik echt niet groot ben (1.65). Ik hou wel van ronde vormen, vooral van mijn eigen ronde vormen . Ben zo bang dat als ik dunner word alles gaat hangen en ik er een beetje "dor" uitzie.
pi_60441415
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
Iehhhh, ik ben een B&B in Edinburgh aan het uitzoeken voor een weekendje met een vriendin... De helft van die dingen hebben sausage, black pudding, porridge en haggis (!) als ontbijt

Ben ik nou zo'n jankerd, of zijn er hier meer die niet extremer dan een broodje jam of yoghurt met muesli willen eten?
Ik zou vragen om een continental breakfast ja!
Ik wil al geen kaas of vleeswaar in de ochtend. Pindakaas is het hartigste dat nog wel kan.
En ook in de avond moet ik er eigenlijk niet aan denken om die dingen te eten
Het mooi kotsende meisje.
pi_60441426
vandaag tot dusver plakje ontbijtkoek (ja i know, slecht, maar had echt geen tijd en anders was ik omgekiept )een halve ananas en als lunch een omelet van 2 eieren met knoflook, half pepertje, lenteui en tomaat op een volkoren boterham

straks nog een handje ongezouten cashews en vanavond gegrilde courgette en spareribs (zal ook wel weer niet erg gezond zijn, maar ik moet ook mijn wederhelft blij en gelukkig enzo houden

ergens heb ik trouwens altijd t idee gehad dat geballen ei slecht is, of slechter als gekookt is dat nou zo of is dit nou weer totale onzin ?
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:50:03 #236
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60441469
Tijdens mijn vakantie in Engeland hadden we 1 keer Engels ontbijt. Maar dat ging goed naar binnen. 6.30 uur opstaan, douchen. 7.00 uur eerste deelnemer wakker maken en wassen. 7.30 uur tweede deelnemer wakker maken en wassen, aankleden, in de rolstoel zien te krijgen, was opruimen. 9.00 uur ontbijttafels dekken in een ander gebouw, tussendoor wat rolstoelen tegen een helling op rijden. Die eieren met spek gingen er om 10 uur prima in.
*OUD heilige*
pi_60441505
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:42 schreef Vivi het volgende:
Ben jij zo klein dan Co? Dat je 61 kilo zwaar vindt voor jezelf?
Yep ik ben maar 1m68. Een smurf. Nou ja ik ben ook niet heel dik nu ook hoor, ik overdrijf, maar ik was zó dicht bij iets-dat-begon-met-een-vijf dat het nu natuurlijk jammer is dat ik nu weer op weg ben naar-iets-met-een-vijf-maar-dan-als-tweede-cijfer
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:55:51 #238
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60441606
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Yep ik ben maar 1m68.
Ik ook .
pi_60441622
@Bla, je gebruikt wat vet om het ei te bakken, dus meer kcals. Maar voor de rest is er geen reden waarom het slechter zou zijn, lijkt me.
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:58:16 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60441649
Ik heb, als ontbijt, 1 maaltijd reep van Weight Care op, en een kopje groene thee.
Als lunch heb ik de Weight Care warme maaltijd op (soep) met 2 droge volkoren boterhammen.
Vanavond ga ik voor de visrijst.

En daarnet voor het eerst deze week (en vorige ) een uur cardio gedaan in de gym.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')