Verder respect voor de Dejannn dat hij zijn gevoelige kant laat zienquote:Op zondag 20 juli 2008 10:55 schreef Dejannn het volgende:
- Ik heb hekel aan staant pissen, klinkt vet debiel misschien maar ik zit liever, geen idee waarom![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef 2609 het volgende:
wtf man dat doe je toch nietdan ben je echt een wijf volgens mijn
BOTER... geil??quote:
Toegevoegd plus linkje naar vorige deelquote:
Jezelf belachelijk maken doe je zelf alquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:38 schreef Dejannn het volgende:
TS, heb jij niks beters te doen in deze warme dagen? Een leven zoeken bijvoorbeeld? Ipv de stoere jongen uit te hangen die mij beetje belachelijke proberen te maken? Kutkneus
Je kan het wel zijn, maar ik wil graag pics om te zien of je het ook bentquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:16 schreef BOTER.... het volgende:
[..]
Wat ben jij scherp zo vroeg in de ochtend :-D
Als je naar de posts kijkt dan lijkt het toch de waarheid te zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
WTF die poll!
Of zit er een van zit-plassers met een wisselend IP adres te stemmen op JA?
dit is wel een mannen reactie, beter dan al die ouwe wijven die een bepaald merk bier niet zuipen als het niet hun favoriet isquote:Op zondag 20 juli 2008 11:02 schreef Dejannn het volgende:
Bier is toch bier
voordat ik dronken thuis kom pis ik nog even bij de buren in de tuinquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:25 schreef McFearless het volgende:
Ik doe het alleen thuis, omdat ik geen zin heb om de pot schoon te maken. Dit doe ik alleen als ik dronken ben, omdat ik anders de wc onder pis. Dit was het.
Tabee,
Als er pisbakken zijn dan ga ik wel gewoon staan, behalve als er meerdere mensen zijn, want dan lukt het me weer nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:49 schreef Maikuuul het volgende:
WTF !!!
Het meerendeel zitten tijdens het pissen
De enige keer dat ik zit is als ik moet schijten.
Ik vraag me af hoe je dat geleerd krijgt bij je vader "Nee Klaas, niet die pisbakken gebruiken ga maar gewoon naar de wc waar je normaal gesproken ook poept en ga je daar op zitten"
Goedzo jongenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
voordat ik dronken thuis kom pis ik nog even bij de buren in de tuin
wtf is dit dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:57 schreef Jovatov het volgende:
Poll: Mannen: Plas je thuis zittend?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierZittend plassen
haha nog zoeen met pikkenvrees. Vind dat zo bizar, van die volwassen mannen die niet naast een ander durven te gaan staan plassen en daarom liever wachten op een hokjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als er pisbakken zijn dan ga ik wel gewoon staan, behalve als er meerdere mensen zijn, want dan lukt het me weer niet
Zitten is toch ook gewoon veel relaxter dan staan. Niet mikken, niet schoonmaken en je maakt een gezonde haakse beweging met je benen zoals elk ander zoogdier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |