abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60412280
en hier weer verder.

Maar ik zei dus..

oh Lady-wrb wat een vakantie from hell...

PV, balen zeg van de auto! Doet i het nu wel weer goed?

Geef mij maar de herfst of de lente. Ik vind die warmte echt nie leuk. Het is nu al 26 graden in de woonkamer en de dag is net begonnen. Gelukkig hebben we in de woonkamer wel een airco maar in de rest van het huis niet. Heb vannacht ook weer heerlijk geslapen.. NOT
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60412394
Dan ga je toch in de woonkamer slapen ?
pi_60412460
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dan ga je toch in de woonkamer slapen ?
ja dat zou kunnen, hebben we vorig jaar wel gedaan, maar toen hadden we nog een matras wat te tillen was. Hebben een ander bed met een matras dat loodzwaar is.
Ach, over een paar dagen is de warmte weer over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60412689
Lady-Wrb, mijn god zeg wat erg... en ik ben wel wat gewend met mijn studentenvereniging-verleden..
pi_60412711
Vicky, van mij mag het nu ook wel weer herfst/winter worden. Ik kan echt geen plezier beleven aan de zomer dit jaar. En ik ben blij dat we in juni al op vakantie zijn geweest toen ik de hitte nog aan kon.
pi_60413118
Wat een verschrikkelijke vakantie was dat!

De zomer is fijn. Lekker weer en zon.O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60413301
tis hier maar koud
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2008 @ 09:46:42 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_60413338
Lady-wrb wat erg, maar Salou Als je wel eens tv kijkt ben je toch op de hoogte hoe het er daar aan toe gaat?

Ik vind warmte heerlijk, maar dat plakkerige gedoe
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:48:11 #9
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60413367
Lady wrb... dat klinkt echt niet als vakantie. Balen zeg! Misschien als troost nog een paar keer een dagje weg in het weekend? Efteling/ Apenheul/ Dolfinarium ofzo?
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:35 schreef Vicky het volgende:

PV, balen zeg van de auto! Doet i het nu wel weer goed?

Geef mij maar de herfst of de lente. Ik vind die warmte echt nie leuk. Het is nu al 26 graden in de woonkamer en de dag is net begonnen. Gelukkig hebben we in de woonkamer wel een airco maar in de rest van het huis niet. Heb vannacht ook weer heerlijk geslapen.. NOT
Laten we het erop houden dat 'ie weer rijdt....
*kuch...ik ben deze bak zat...kuch...maar een andere kost weer zoveel poen... kuch... rochel...*

Die warmte hier in dit huis is ook echt niet fijn. Ik had nog verder kunnen uitslapen, want de rest slaapt nog ( het was een lange vermoeiende dag gisteren!) Maar ik denk dat als ik nu weer ga slapen, dat ik dan straks nóg beroerder wakker wordt...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_60413634
het regent hier nu.
Mijn kind is aan het pokeren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:13:46 #11
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60413857
Ik ben wel eens op de bank gaan liggen toen het zo heet was en ik een gestrande walvis c om te slapen, dat was heerlijk koel! Met uitzondering van de plek waar de hond dan ging liggen, want die vond het maar wat gezellig zo!
c Cattie of Owlet

Overigens vind ik het nu ook weer te klam, binnen ook. Hyves heeft er een goede smiley voor:
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60414338
Ladywrb, het klinkt echt als een hel zeg! Echt zonde zeg, maar wel fijn dat iig je dochter zich erg vermaakt heeft. Nu ik dit hoor weet ik dus dat ik daar echt niet in juli wil zitten, hoe leuk de winkeltjes ook waren...

Volgens mij heb je het dan qua Arquus gebouw ook niet getroffen, die boven de skihut lijkt me echt het ergst, al maakt het misschien in het hoogseizoen niet veel uit waar je zit...
Wij zaten toen in juni in Arquus die iets voorin de straat lag (met een parfumerie en eettentjes onder ons) ik dacht dat dat HET verouderde gebouw was , maar het zal allemaal wel bagger zijn van binnen
ik dacht toen dat alle Nederlanders bij ons in gebouw zaten, en de Engelsen in dat hoofdgebouw waar je de sleutel ophaalt en ook gewoon een zwembad bij-in zit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_60414368
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:46 schreef moussy het volgende:
Ik vind warmte heerlijk, maar dat plakkerige gedoe
Dat dus. Warmte en zon met een lekker briesje is heerlijk Helaas moet het hier meteen zo benauwd zijn als het warm is
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:47:30 #14
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60414528
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:39 schreef beefcake het volgende:

[..]

Dat dus. Warmte en zon met een lekker briesje is heerlijk Helaas moet het hier meteen zo benauwd zijn als het warm is
Hear hear! Dat is nou echte "droomzomer". Warmte, lekker briesje. Niet benauwd en plakkerig.
Eén dagje plakkerig gaat nog wel, dat heb je gewoon als er daarna onweer en een bui is. Maar dan moet het na die bui ook wel afgekoeld zijn, hoor!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:55:09 #15
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60414721
En waarom ben ik niet meteen vanmorgen naar de supermarkt gewandeld, nu betrekt de lucht helemaal
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60414797
Afwasgedaan, stof gezogen, gedweild, en nu kan ik douchen want ik zweet me kapot Hier regent het trouwens, maar afkoelen

En zondag heeft me een gemeen beest geprikt op mijn been, toen we aan het wandelen waren. Het jeukte als de hel, netjes vanaf gebleven, maar nu is het opgezet en doet pijn Zo maar eens Googlen wat voor beest het was.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60414895
Auw: http://www.museumkennis.nl/nnm.dossiers/museumkennis/i004350.html
En: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dazen

Het was inderdaad lekker vochtig en ik had flink gezweet. En een rok aan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60418020
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:03 schreef Syrena het volgende:

Zo'n klotebeest had mij laatst in mn buik gestoken. Doet gemeen zeer.

Ik vind de warmte ook maar niks. Veel te benauwd nu. Morgenavond verjaardag, ik hoop dat we buiten zitten, zeker gezien er rokenden zijn.
Nu maar wel naar buiten verkassen, t wordt nu binnen te warm helaas. Ik was even binnen gaan zitten af te koelen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 29 juli 2008 @ 14:08:55 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60419151
tis veel te klef om wat te doen
maar strakjes toch even de stad in om nieuwe schoenen te kopen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60419355
ynske, je hebt een dubbelgangster! in maarssen. (en ik ook..?)
ik "hey hoi! eh jij bent toch Ynske?" zij: 'nee, zo heet ik niet. maar volgens mij ken ik jou inderdaad ergens van!" ik, al wat aarzelender 'ja, van fok! toch?' zij: "van wat? nee, dat ken ik niet. maar volgens mij ken ik jou ook!"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 29 juli 2008 @ 14:20:28 #21
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60419397
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:18 schreef bixister het volgende:
ynske, je hebt een dubbelgangster! in maarssen. (en ik ook..?)
ik "hey hoi! eh jij bent toch Ynske?" zij: 'nee, zo heet ik niet. maar volgens mij ken ik jou inderdaad ergens van!" ik, al wat aarzelender 'ja, van fok! toch?' zij: "van wat? nee, dat ken ik niet. maar volgens mij ken ik jou ook!"

k was toch echt in Heerlen
wat grappig
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60419473
Ijskoffie is lekker!
En ik moet echt even de was gaan ophangen, maar ik heb geen zin.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:23:58 #23
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60419482
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:03 schreef Syrena het volgende:

Hey ja! Dat is dus een Daas. Ik noem ze altijd 'steekvliegen'. Ben ik vorige week ook door gestoken bij het Amsterdamse bos. Ze zitten namelijk ook vaak bij het water. Bij mij gelukkig maar een kleine beet, ik sloeg hem van mijn been voor hij (zij) echt door kon bijten. Jeukte inderdaad heel naar! Ik heb er uiteindelijk uierzalf op gesmeerd, leek zowaar te helpen.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:56:07 #24
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60421356
Bix

Hebben er hier nog mensen uit Amsterdam een tip voor een goede kapper?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:02:34 #25
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60421524
poehpoeh! ik heb het ook veuls te warm...
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')