abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2008 @ 06:25:19 #1
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60411599

Eerstvolgende wedstrijd:

Zaterdag 23-8 18.00 Feyenoord - PSV JFS

- OP PSV TOPIC -
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_60411607
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 06:22 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat er percentages zijn afgesproken?
Ik neem aan promille's met Blind als TD
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2008 @ 06:31:48 #3
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60411620
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 06:29 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik neem aan promille's met Blind als TD
Moest stiekem even lachen

Met Stan erbij had het nog zo kunnen zijn ook
Room 23
pi_60411808
Heb het stadion plattegrondje aangepast.

-afbeelding verwijderd -

Tnx.....

[ Bericht 28% gewijzigd door vanderaalst op 29-07-2008 15:03:29 ]
pi_60411910
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 07:24 schreef vanderaalst het volgende:
Heb het stadion plattegrondje aangepast.

[ afbeelding ]
ik ook
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2008 @ 07:49:40 #6
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60411929
Als je geen seizoenskaart hebt kom je dan ook op de plattegrond?

Zit nl bijna altijd in vak B
Room 23
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:06:21 #7
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_60412032
Nu heeft de telegraaf weer de Jovanovic roddel onder het stof vandaan gehaald. Laten we het hopen dat dat niet het geval is...
pi_60412058
quote:
Bod PSV op Jovanovic afgewezen

LUIK - Standard Luik heeft een eerste bod van PSV op Milan Jovanovic (27) afgewezen. De Eindhovenaren hadden vijf miljoen euro plus Eric Addo voor de Servische spits over, maar de Belgen willen zeven miljoen euro.

De speler staat zelf positief tegenover een overgang naar de Eindhovense club, die in de winterstop ook al naar zijn diensten hengelde. Of PSV met een nieuw voorstel komt, lijkt af te hangen van het herstel van Jovanovic. Hij stond door een slepende buikspierblessure en een operatie bijna drie maanden buitenspel, traint en voetbalt inmiddels weer voluit mee met Standard, maar mist wedstrijdritme.

telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60412180
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:06 schreef Lemming22 het volgende:
Nu heeft de telegraaf weer de Jovanovic roddel onder het stof vandaan gehaald. Laten we het hopen dat dat niet het geval is...
Het is weliswaar de Telegraaf, maar de naam is al vaker gevallen. Ik hou mijn hart vast...
We sure are cute for two ugly people.
pi_60412209
quote:
Contract verdediger Pepe Plá (21) ontbonden
28 juli 2008 18:00
Pepe Plá in actie voor PSV. De wegen van PSV en Pepe Plá zijn gescheiden. Het contract van de Spaanse verdediger is met instemming van beide partijen ontbonden. José Plá Molla kwam halverwege het seizoen 2005-2006 naar Eindhoven, maar speelde alleen voor Jong PSV en in oefenwedstrijden met het eerste elftal. Ook werd hij eerder verhuurd.

Linksback Plá, van 25 januari 1987, was afkomstig van Valencia en werd later ook verhuurd aan Levante; de tweede club uit zijn geboorteplaats. Daar speelde hij in het tweede elftal. Hij was eerder aanvoerder van Spanje onder 18, maar ondanks de verwachtingen kon hij zijn belofte in Eindhoven niet inlossen.
Oja, die stond ook nog onder contract.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:56:02 #11
52871 Blight
Supersized.
pi_60412455
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:27 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Het is weliswaar de Telegraaf, maar de naam is al vaker gevallen. Ik hou mijn hart vast...
Als ze zeven miljoen op tafel leggen is dat veel te veel inderdaad.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60412514
Er zijn idd (schijnbaar flinke) percentages afgesproken wat betreft Aissati.

Ik heb btw een seizoenkaart op vakkie U
pi_60414334
Laat die Jovanovic maar lekker waar die is.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:01:25 #14
90464 R4V3
Forza PSV
pi_60414837
quote:
Afellay moet eens met Cocu praten
EINDHOVEN - Ibrahim Afellay is nog maar net terug van vakantie of hij heeft de sfeer waaraan PSV vorig seizoen bijna kapotging alweer in de herinnering geroepen.

Tegenover het dagblad De Pers beklaagde de 22-jarige middenvelder zich afgelopen weekeinde over te weinig vakantiedagen en over de 'kapitaalvernietiging' waaraan de Eindhovense club zich volgens hem schuldig maakt.

Het zijn de eerste giftige pijlen die de nieuwe coach Huub Stevens te verwerken krijgt. Afellay vindt dat zijn trainer hem ten onrechte al op 14 juli met de trainingen liet beginnen. Hij had om een week extra vakantie gevraagd, aangezien het EK voetbal hem 'vooral mentaal' zwaar had belast.

Stevens legde dat verzoek naast zich neer. Niet alleen omdat hij op de eerste trainingsdag zijn team zo volledig mogelijk bijeen wilde hebben, ook omdat Afellay de afgelopen zomer al zes weken vakantie hád genoten: drie vóór het EK en drie daarna. Bovendien gaf Stevens aan dat hij Afellay in diens eerste werkweek minimaal wilde belasten. Zo mocht de speler zelf kiezen of hij wilde meespelen in de oefenwedstrijd tegen Gestel op 19 juli.

Kennelijk is er weinig tot niets wat Afellay dezer dagen mild kan stemmen. Hij is boos op de clubleiding, omdat zijn vriendje Ismail Aissati is verkocht. 'Pure kapitaalvernietiging', oordeelt Afellay daarover.

Die term duidt erop dat PSV geld zou hebben weggegooid door in te gaan op het verzoek van Aissati om te mogen vertrekken. Aissati genoot de lusten van een topcontract in Eindhoven. PSV bood hem vier jaar lang een gegarandeerd jaarsalaris van 700.000 euro, dat met goede prestaties kon oplopen tot een miljoen. Voor een 19-jarige is dat astronomisch veel.

Aissati gaf in december zijn woord aan de club, maar weigerde eind februari in te vallen tegen De Graafschap (waarop trainer Sef Vergoossen hem tijdelijk uit de selectie verwijderde) en weigerde ook het overeengekomen contract te ondertekenen.

Dat Aissati elders meer toekomst zag, is te begrijpen. Voor zijn persoonlijke ontwikkeling is het van belang dat hij aan het voetballen komt. Bij PSV hadden de coaches Ronald Koeman, Jan Wouters en Sef Vergoossen, net als bondscoach Foppe de Haan bij het olympisch elftal, weinig vertrouwen in hem. De kans dat hij onder Huub Stevens veel duels zou spelen, was minimaal. Stevens wilde echter níet aan kapitaalvernietiging doen en dreef de vraagprijs op door zijn geloof in Aissati uit te spreken.

Als PSV de zaak juridisch op de spits had gedreven, zou de club een arbitragezaak altijd hebben gewonnen. Zegt algemeen directeur Jan Reker. In dat geval was de vastgestelde afkoopsom voor zijn contract veel hoger geweest dan de 4,5 miljoen die nu ontvangen is. De vraag is echter gewettigd of een club (Ajax voorop) in dat geval bereid zou zijn geweest om pakweg zeven miljoen te betalen voor Aissati. PSV achtte die kans gering en besloot - met instemming van de gehele technische staf - om de speler te verkopen.

Wordt Afellay nu de derde speler die via interne oorlogsdreiging de club wil verlaten? Opmerkelijk is dat ook hij het laatste jaar dicht aanschurkt tegen spelersadviseur Vlado Lemic, dat hij nauwe banden onderhield met doelman Gomes én sinds het vertrek van Aissati veel optrekt met Danko Lazovic. Al die spelers behoren tot hetzelfde 'kamp'.

Toch is de positie van Afellay een andere. Hij wordt zakelijk begeleid door Rob Jansen van Sportpromotion, een makelaar die van oudsher goede banden onderhoudt met PSV. Jansen is een oude rot in het vak en laat zich de les niet lezen door cowboys, die met zijn spelers aan de haal willen gaan. Jansen vindt dat Afellay nog minstens een jaar in Eindhoven moet blijven om verder te rijpen. Omdat Jansen in het verleden veel vaderlandse topvoetballers begeleidde, zou een mogelijk conflict snel in de kiem gesmoord kunnen worden. Een van zijn protégés is namelijk Phillip Cocu en bronnen binnen PSV weten te melden dat de voormalige sterspeler gevraagd is om eens met Afellay te gaan praten. Cocu heeft altijd een goede invloed op Afellay gehad. Hij was als geen andere middenvelder in staat om een professionele houding in en buiten het veld te koppelen aan respect voor zijn werkgever, aan mentale hardheid en een hoog rendement. Zover is Afellay nog niet.
Afellay moet niet zeiken. Maar waar de conclusie vandaan komt dat hij tegen Lemic aanschurkt snap ik niet helemaal.
pi_60414921
Stond vanochtend in het ED inderdaad. Afellay moet z'n gemak eens leren houden. Hij krijgt een beetje kuren.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:08:47 #16
90464 R4V3
Forza PSV
pi_60414987
Ik snap ook echt niet wat hij dan had gewild. Wilde hij dat PSV Aissati aan zijn contract hield tegen zijn zin? Lekkere vriendschap heb je dan. Aan het feit dat Aissati weg wilde kon PSV toch niks meer veranderen. Daar mogen we Koeman en Vergoosen voor bedanken.
pi_60415073
Vandaag zou toch het spitsennieuws in het AD komen?!
pi_60415396
Ik wil geen Jovanovic

Die lijkt me echt niet beter dan een Koevermans of Lazovic en kost ook nog een klauwen vol met geld.Ik heb 20x liever Berg
Patat Friet
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:37:48 #19
11102 knep
Mountainfreak
pi_60415640
De Maroc's hebben grote ego's bij PSV, had wannabe pimp Aissati al nooit hoog zitten .
Amrabat lijkt me trouwens ook zo'n mannetje.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:58:55 #20
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60416051
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 07:45 schreef WooZ het volgende:

[..]

ik ook
Vak V
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:07:52 #21
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60416242
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:37 schreef knep het volgende:
De Maroc's hebben grote ego's bij PSV, had wannabe pimp Aissati al nooit hoog zitten .
Ik heb Amrabat vorige weer een beetje horen praten en het lijkt me een rustige en vriendelijke jongen. Maar het blijft altijd afwachten inderdaad

Die Jovanovic..ik weet het niet. Ik denk dat ik liever Berg zie.
pi_60416377
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:37 schreef knep het volgende:
"Wannabe pimp" Aissati Waar haal je dat vandaan?
En Amrabat lijkt me echt extreem gemotiveerd om alleen al bij PSV te trainen, volgens mij is die jongen al blij als hij gewoon samen met Manco de rechterflank 'afwisselt'. Die heeft volgens mij echt geen ego'tje.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:39:11 #23
11102 knep
Mountainfreak
pi_60416991
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:13 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

"Wannabe pimp" Aissati Waar haal je dat vandaan?
Zo komt hij op mij over.
quote:

En Amrabat lijkt me echt extreem gemotiveerd om alleen al bij PSV te trainen, volgens mij is die jongen al blij als hij gewoon samen met Manco de rechterflank 'afwisselt'. Die heeft volgens mij echt geen ego'tje.
Volgens mij juist wel,maar goed laten we eerst de prestaties en houding bij PSV afwachten .
pi_60417154
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:39 schreef knep het volgende:

[..]

Zo komt hij op mij over.
[..]

Volgens mij juist wel,maar goed laten we eerst de prestaties en houding bij PSV afwachten .
Ah, dat tweede van Amrabat was in inderdaad even vergeten. Dat is inderdaad kansloos. Maar zoals hij nu op PSV.tv etc. overkomt lijkt hij me oke. Maar het is inderdaad afwachten
pi_60418023
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')