Teveel light frisdrank? Van aspartaam raak je aan de schijt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:13 schreef rene90 het volgende:
Word ik opeens wakker dus ga maar naar de wc. Zit ik daar zo een half uur in die pot te spetteren. Extraklacht: kut plakkerige warmte.
Succes alvast!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het vloeit rijkelijk ja, ik hoor het al weer borrelen.
ach je kan met de laptop op schoot heel de avond op de plee zittenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het vloeit rijkelijk ja, ik hoor het al weer borrelen.
Dat dus vooral.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:36 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik snap niet waarom jij zo graag deze onsmakelijke gegevens met mij wil delen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:14 schreef Originele_Naam het volgende:
minder aan de fruit en groente zitten maar meer vet eten
Dat kan het ook helaas niet zijn, drink alleen rode spa (misschien het koolzuur ofzo), gister had ik wel zo een sonja-maaltijd voorgeschoteld gekregen. Misschien was dat het wel....hmm.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Teveel light frisdrank? Van aspartaam raak je aan de schijt.
En heb ik godverdomme vandaag nog drie uur autorijles ook damnit, naja ik ga zo wel even zo'n diarreepilletje nemen, dat je anus wordt dichtgetrokken ofzo.quote:
Jup, toen werkten die pilletjes goed. Toen kwam het omdat ik 1 fles light cola op een dag dronk..tja dan is het niet zo gek. Alleen nu heb ik niks schokkends of iets gegeten, gister een macaroni salade met brocolli, ham, geitenkaas (heerlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |