quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:03 schreef On het volgende:
Ah joh je bent toch een nachtdier wat kan jou het schelen.
nepnachtdier.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:05 schreef nachtdier2 het volgende:
Het wil nog wel eens voorkomen dat ik rond deze tijd een poging ga doen tot slapen. Zelfs nachtdieren doen dat...
Ah, fuck de kerk!
neequote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:10 schreef MASD het volgende:
Hey krio, jij hier!?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:15 schreef MacorgaZ het volgende:
lol, hier ook al. Ik vraag me echt af of die klokken door een machine heen en weer worden geslingerd of dat er nog steeds zo'n man een touw aan het heen en weer slepen is.
Tegenwoordig is er keuze uit doorgedraaide koster of pastoor, mocht je dat vervelen dan raad ik een bezoek aan wanneer de moskee om zijn aanhangers gaat zingen.quote:
De tegenstelling wordt steeds groter, we zijn toch in de westerse christelijke cultuur opgevoedt?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:20 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ja, klote christenen! Als de VVD en PVV daar iets aan zouden doen...
Die van de kerk met de BOING---BOING---BOING-klok.quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:20 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er keuze uit doorgedraaide koster of pastoor, mocht je dat vervelen dan raad ik een bezoek aan wanneer de moskee om zijn aanhangers gaat zingen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:26 schreef LudoSanders het volgende:
Watersnoodramp gek! Door de dijkdoorbraken hebben de sirenes kortsluiting gemaakt en werken dus niet meer, vandaar dat ze de aloude kerkklokken weer luiden.
Matige grap:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
ANTICIPEREN!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:27 schreef nachtdier2 het volgende:
Duh...een post in elkaar flansen kost ook al gauw een paar seconden... En nachtdier doet alles op zn gemak
hee die kerel lijkt een beetje op deze kerel vind je niet http://fotoboek.fok.nl/kastanovaquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Matige grap:
Waarom spraken ze eigenlijk over watersnoodramp?Dude, ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Matige grap:
Waarom spraken ze eigenlijk over watersnoodramp?nood is niet hetzelfde als gebrek. graag gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ik ben blij dat je me daar ff op wijst.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:31 schreef krioro het volgende:
[..]
nood is niet hetzelfde als gebrek. graag gedaan.
Lul niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:23 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
De tegenstelling wordt steeds groter, we zijn toch in de westerse christelijke cultuur opgevoedt?
Doen ze speciaal voor jou, om jou te laten weten dat het 3 uur in de morgen is.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:01 schreef nachtdier2 het volgende:
en de kerkklokken klingelen hierzo.
Wat is dat nu voor een tijd om de klok te luiden?
Je hebt 't daar duidelijk best wel lastig mee?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:36 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Christelijke cultuur...Om 3 uur 's nachts... Overlast. Klaar.
Het zou maar zo een mooie discussie kennen worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:40 schreef nachtdier2 het volgende:
Ja, stiekem ben ik natuurlijk God enorm dankbaar voor dit mooie gebaar
Ja, heel erg, amateurpsycholoog.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:40 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Je hebt 't daar duidelijk best wel lastig mee?
of niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:42 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Het zou maar zo een mooie discussie kennen worden.
ik kan het je ook wel vertellenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:55 schreef nachtdier2 het volgende:
Nog 7 minuten en dan gaat GOD me vertellen dat het 4 uur is
Ik hou jullie op de hoogte.
te laat gelezen anders had ik het je graag verteldquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:00 schreef nachtdier2 het volgende:
Oke, dan mag jij het me vertellen.
Ik meld het even.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 03:21 schreef Sno0ze het volgende:
Ik vertik het altijd om te gaan slapen. Morgen vroeg op, maar nee, ik heb geen zin om te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |