Misbruik? Waar dat? Dit is onz toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Moet je doen. Maar je gaat wel de kant op van het misbruik maken van je rechten.
Maak je dan niet zo druk. Je laat je wel erg kennenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar is meer voor nodig. Infantiel.
Maar ben jij dan niet diegene die zich druk maakt over internet? Door die matige vorm van onderscheiding door alles italic te typen, want dat is het.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja johIk lach me kapot. Hij zit zich een beetje druk te maken om zich over het internet te bewijzen aan een stel gefrustreerden
![]()
Jij maakt je drukker om mij die zich druk maakt dan andersom denk ikquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maak je dan niet zo druk. Je laat je wel erg kennen
Omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar ben jij dan niet diegene die zich druk maakt over internet? Door die matige vorm van onderscheiding door alles italic te typen, want dat is het.
En weerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maak je dan niet zo druk. Je laat je wel erg kennen
Exactemundo.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar ben jij dan niet diegene die zich druk maakt over internet? Door die matige vorm van onderscheiding door alles italic te typen, want dat is het.
Ik snap deze zin bijnaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij maakt je drukker om mij die zich druk maakt dan andersom denk ik
Is dit de "Ik typ niet verkeerd maar de rest van de wereld" post?quote:
Daar ging wéér bier over m'n beeldschermquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dit de "Ik typ niet verkeerd maar de rest van de wereld" post?
?taw edreekegmo dlereWquote:
Nee, dat is de "Ik ben niet degen die zich druk maakt om een ander, maar de rest van de wereld" postquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dit de "Ik typ niet verkeerd maar de rest van de wereld" post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |