Het kan mij weinig schelen hoe zG. zich eronder voelt. Hij zet zich in voor de FOK!-gemeenschap en daarmee verdient hij respect.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:39 schreef elfzesendertig het volgende:
zarGon, hoe voelt het nou dat je je tijd zit te wijden aan het recht maken van mijn letters, puur zodat je je zin krijgt?
Klikquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag ik ook blauw worden met alleen het recht om elfzesendertig te bannen?
Als je mijn klas op het gymnasium had meegemaakt waat ik 6 jaar in gezeten heb had je beter gesnapt waarom ik dit kwaliteit vindquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Met zo'n UI vind je iets al snel kwaliteit natuurlijk
[/flame]
Perfect verwoord.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Het kan mij weinig schelen hoe zG. zich eronder voelt. Hij zet zich in voor de FOK!-gemeenschap en daarmee verdient hij respect.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:39 schreef elfzesendertig het volgende:
zarGon, hoe voelt het nou dat je je tijd zit te wijden aan het recht maken van mijn letters, puur zodat je je zin krijgt?
Hij kan het wijzigen. Dus waarom niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:39 schreef elfzesendertig het volgende:
Ja johquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Het kan mij weinig schelen hoe zG. zich eronder voelt. Hij zet zich in voor de FOK!-gemeenschap en daarmee verdient hij respect.
Gewoon, omdat het kan dus.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij kan het wijzigen. Dus waarom niet?
Oh jeetje, wat is dit knopje? De verwijderknop? I wonder what it does..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:39 schreef elfzesendertig het volgende:
Zit die niet links of rechts van zijn useraccount?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh jeetje, wat is dit knopje? De verwijderknop? I wonder what it does..
Als we hem terugzien, nou....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet je doen. Maar je gaat wel de kant op van het misbruik maken van je rechten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat doe jij, 1136, de meester der schuine letters die overigens keihard gepwnt wordt vannacht, hier tussen al die gefrustreerden?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja johIk lach me kapot. Hij zit zich een beetje druk te maken om zich over het internet te bewijzen aan een stel gefrustreerden
![]()
Heerlijk hypocriet antwoord.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja johIk lach me kapot. Hij zit zich een beetje druk te maken om zich over het internet te bewijzen aan een stel gefrustreerden
![]()
Hij probeert ons op te fokken geloof ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat doe jij, 1136, de meester der schuine letters, hier tussen al die gefrustreerden?
Uhm, jullie leven kapot maken blijkbaar? Zoiets? Die indruk krijg ik tenminstequote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat doe jij, 1136, de meester der schuine letters, hier tussen al die gefrustreerden?
Och, dit voldoet voor nu.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Moet je doen. Maar je gaat wel de kant op van het misbruik maken van je rechten.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Moet je doen. Maar je gaat wel de kant op van het misbruik maken van je rechten.
Daar is meer voor nodig. Infantiel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:43 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Uhm, jullie leven kapot maken blijkbaar? Zoiets? Die indruk krijg ik tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |