quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Als er 1 topic is waar ik een tvp moet hebben is het hier, dus tvp
Dit IS kwaliteit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Roepen jullie mij als de kwaliteit begint te komen? Ga ik KLB ff lastgvallen
Ja ik zei wat. Benieuwd? Kantel dan je hoofd iets naar rechts.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:28 schreef LudoSanders het volgende:
Maar Tim21, waar ga je naar toe en hoe lang?
Ik roep je, want ik ben er.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Roepen jullie mij als de kwaliteit begint te komen? Ga ik KLB ff lastgvallen
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik word verslaafd... Als ik niet meer kan slapen, ga ik maar baggeren
Arme jullie.
Of jij kantelt je toetsenbord iets naar links. Daar heeft iedereen wat aan!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja ik zei wat. Benieuwd? Kantel dan je hoofd iets naar rechts.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:30 schreef WurM het volgende:
[..]
Of jij kantelt je toetsenbord iets naar links. Daar heeft iedereen wat aan!
Dat weet ik, maar kwaliteitsusers als Ludo hadden nog niet gepost dus dan is het al gelijk minder hequote:
Mooi zo dan blijf ik hier ff hangenquote:
Maar toch, gadverdamme gast.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
edit
Ludo delete deze post maar als het niet mag.
Ik heb al eens beargumenteerd dat dat niet werktquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alles wat meer dan een bepaald aantal Fok!kers irriteert wordt toch "beloond" met een ban?
Heeft iemand je al eens uitgelegd hoe godsgruwelijk irritant jij bent?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb al eens beargumenteerd dat dat niet werkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |