quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:22 schreef Herald het volgende:
je bent waarschijnlijk 30% gegroeid, dat is heel normaal voor twaalfjarigen
Geloof me, ze zijn bewust kleiner gemaakt door Ola Maffiaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:26 schreef Emimich het volgende:
Vroegah leken die ijsjes inderdaad groter!
vroegâh was een cornetto 1 gulden 50, keiduur volgens mijn vader. Nu is het ijsje 1 euro 60quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:26 schreef Emimich het volgende:
Vroegah leken die ijsjes inderdaad groter!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk is dat met chips net zo.
Super grote verpakking, met 30 % aan lucht.
O, eigenlijk eet ik bijna nooit chips.
Dat 6+2 gratis is nou ook alweer een jaar ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:20 schreef wolferl het volgende:
Oke dit gaat over Cornetto, maar stiekem over de gehele voedsel branche.
Met warme dagen krijg ik trek in ijs, ik vroeg me vader of hij ijs wou meenemen van de supermarkt (hij was toch boodschappen doen). Doe maar raketjes ofzo, is wel lekker.
De beste man kwam terug met Cornetto's, ehm, oke dat is zeker al 2 jaar geleden dat ik deze echte Ola Cornetto's heb gehad.
Maar oke, ik haal ze uit de doos (6+2 gratis), maar WTF ben ik nou gek, die hoorntjes zijn zeker 30% kleiner geworden.
klacht: fabrikanten van voedsel die hun producten veel minder inhoud geven.
Maar wel grotere verpakkingen
Ja.quote:
Joekels!!quote:
Mijn moeder kreeg een keer ruzie met een andere vrouw toen ze beiden het laatste pak joekels pakten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Joekels!!
Die waren echt briljant!
Negers in bevroren vorm, maar dan anders
Ik vind ze allebei wel te doen, alleen van Winner Taco's werd ik misselijk (als ik er 2 a 3 op had) en Maxibon's kon ik me arm vreten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Schei uit met je Winner Taco, Maxibon moet terug
Waterspuithoofdje? Dat kan ik me niet meer herinneren. Heeft m'n moeder zeker zelf gehouden toenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:38 schreef On het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een keer ruzie met een andere vrouw toen ze beiden het laatste pak joekels pakten.Ik was een jaar of 6 en ik wilde dat waterspuithoofdje die er toen bij zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ik zocht naar 'joekels' in Google Afbeeldingen. Tip: niet doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:38 schreef On het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een keer ruzie met een andere vrouw toen ze beiden het laatste pak joekels pakten.Ik was een jaar of 6 en ik wilde dat waterspuithoofdje die er toen bij zat.
Een negerspuithoofdje?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:38 schreef On het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |