De avond en nachtstreams zijn weer ingezet.
Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
En nou weer aan het werk.
Laatste streamverslag was:
quote:
op 11-15-1999 om 04:50 PM schreef wich het volgende:
Saaiheid nog steeds troef:
Anouk en Ruud liggen op de bank te lezen.
Karin en Maurice spelen een bordspel (dammen?).
Bart en Willem zitten aan tafel te kaarten.
Er wordt verder geen woord gewisseld .
Wat een rust(huis)...
Prettige avond !!
B + K + R + W zijn wat aan het kaarten.
B :"goed opletten wat ik nu doe", hij legt een kaartspel uit aan de rest.
A: is aan het afwassen en is wat aan het rommelen in de keuken.
K: hangt wat op aan de muur, het lijkt op een tekening.
Ze eten vanavond volgens mij later, ik zie dat Karin salade op tafel zet. Maar ook zie ik hapjes, zoals gevulde eieren en paté. Stokbrood komt op tafel. Het lijkt dus gezellig te worden.
Anouk en Karin lezen een boek en de boys zijn hun kaartkunsten aan het vertonen.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 15 November 1999).]
A: lekker stokbrrodje met brie en een wijntje erbij he Ruud
R: ja lekker
A: OPA ... huh hehe uhmmm Ruud
R: hey horde julliedat, ze zei Opa, zo ben ik nog nooit genoemd
A: ja dat brilletje joh, sorry hoor ik zal het nooit meer zeggen
Karin snijdt het stokbrood maar weer eens aan en smeert voor iedereen een stokbroodje met iets erop. Ze pakt brie en nog eens wat salade. Ik lees in de dagstream trouwens nu hoe ze aan die spullen komen, midgetgolf gespeeld dus.....ze genieten er duidelijk van.
17.57 er wordt nog een wijntje ingeschonken.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
M: "ik zou ook wel even buiten de hekken willen maar als het niet kan ook prima, ik hou het nog wel vol"
Het kaarten gaat fanatiek, ze hebben er alle vier lol in.
Ook hebben ze het over geurtjes.
R is stapel op Joop zegt hij, "ik ben gek op zoetere geuren weet je dat"
K:"Joop is ook wel lekker maar je hebt nog veel meer lekkere geuren, van die hele zoete hou ik niet van"
B: "We staan gelijk Willem met de punten"
De streams wisselen nogal eens af, dan weer de tuin met de kipjes en de midgolfbaan, stream 2 laat nu de beschildere deur zien van de meidenkamer. Bianca heeft die geloof ik opgeschilderd destijds.
Stream 3 wisselt van keuken naar woonkamer.
Willem wordt naar de DBK geroepen.
------------------
De rest stopt met het kaarten.
B: is aan het golven binnen.
Willem is terug en zegt: "er komen nieuwe bedden, zeker voor Bart en Ruud omdat ze rugklachten hebben."
De nieuwe bedden zijn ze nu aan het ophalen uit de voorraadkamer. Het is een bed met een lattenbodem en ze richten de slaapkamer nu in. Wordt het weer iets minder gezellig , de matrassen gaan weer van de grond.
Bart en Ruud krijgen er sowiezo eentje en als de anderen ook willen kunnen ze dat melden. De oude bedden worden direct geruild voor een nieuwe. Karin en Anouk vinden hun bed wel goed zeggen ze.
18.48 Ze gaan weer kaarten en de boeken worden weer opgepakt door Karin en Anouk.
------------------
Ik blijf proberen hoor dus zal ergens wel weer verslag doen dat is zeker
20.10 ze doen het weer, en zal ik even verder tikken...het lijkt wel of ik als enige tik en hoop maar dat het niet voor niets is
Ze zitten aan tafel en hebben het eten op. Ruud en Bart eten de restjes op.
A: heeft het over namen uitspreken, dat 1 naam zo verschillend uitgesproken kan worden.
W: "dat interesseert me eigenlijk niet zo, als er maar een naam is"
20.20 ze hebben het over het nomineren van volgende week en de "oude" bewoners komen even ter sprake. Martin met name, die schijnt toch nog steeds gemist te worden door sommigen.
Maurice en Anouk ruimen de tafel af en ze pakken het toetje, Yoghurt met Vla. Daarna pakken ze een kaart uit de mand om te discusseren. Dit keer onderwerp, leuke jeugd herrineringen ophalen.
W: "vroeger op de lagere school was een leuk meisje, iedereen was dol op haar, donker haar, mooi koppie. Haar vader had een kale kop en ze hadden een volkswagen, een hele grote, zo een uitgerekte kever. De voortganger van oude passat"
M: weet precies aan te geven welke Willem bedoeld.
W: "heeft dat meisje een tijd geleden weer terug gezien en ze moesten echt nadenken wie hij was"
Er wordt weer een kaart gepakt. Dit keer opleidingen.
W: "ik heb gewoon vervolgopleiding gehad en daarna naar de horecaschool"
Bart pakt weer een stelling uit de mand, de laatste voor vandaag. Ja hoor onderwerp Sex....eerste liefdeservaringen. Ruud gaat ervoor zitten.
K: verteld haar eerste liefdes ervaringen.
R: "de eerste meid die gek op me was liep achter mij aan, ik dacht wat krijgen we nou,
Ik had een tentje gekregen en ben op vakantie in zwitserland, we hadden gezopen en waren niet dronken maar wel aangeschoten. Ik nam dat meisje mee naar de tent en daar heb ik voor het eerst mijn liefde bedreven"
A: "ik laat me er niet over uit"
B: "je wilt dus niet vertellen als je met een jongen sex heb gehad"
A: "dat ga ik hier gewoon niet vertellen"
K: "daarin moet je ieder in respecteren, het is jou keus"
Verder gaan ze stoppen met stellingen en ieder gaat zijn weg een beetje. Anouk en Ruud gaan tafeltenissen.
dat is het praatonderwerp
Bij willem was het een ramp want bij haar deed het zeer
Bij Karin deed het geen zeer
Ruud komt met een heel verhaal over een francaise op een camping, hij was niet klaargekomen en had de dag daarna zijn excuse daarvoor aangeboden
Anoek wil er niets over zeggen
Bij Bart deed het ook geen zeer, geen verhaal
Maurice???
Ze lachen natuurlijk allemaal lekker....
enfin, na een paar minuten is iedereen klaar , ze willen nog een onderwerp doen maar als "politiek" komt besluiten ze dat maar niet te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 15 November 1999).]
quote:
op 11-15-1999 om 09:13 PM schreef Madeline het volgende:
Oliebol, je doet het zeker niet voor niets. Ik volg de streamverslagen op de voet. Ik zou zelf ook wel een steentje bij willen dragen maar als ik de streams bekijk, gaat het forum verschrikkelijk traag, dus is het voor mij moeilijk om verslagen te maken.
Geeft niet Madeline, we zijn blij dat je het leest en blijf het lekker lezen
21.27 Bart zit te kaarten in de woonkamer, Ruud en Karin zijn een boek aan het lezen. Het valt op dat het wat stil is in huize BB, de verveling lijkt wat toe te slaan. Ruud zit nu voor zich uit te staren en Bart praat in zichzelf en zingt erbij.
21.38 A: komt erbij en zegt dat ze koude rillingen heeft, ooh jee als dat maar goed gaat Ook verteld ze over haar verhaal bij de psycholoog en die adviseerde haar alles op te schrijven wat ze mee gemaakt heeft in het huis, zoals weekopdrachten etc.
R: "iemand die later in het huis komt is me opgevallen dat die er gelijk zo een moeite mee hebben, weet je dat"
------------------
quote:
op 11-15-1999 om 09:41 PM schreef sdb het volgende:
Go, oliebol, go!
Maurice is ook bij de psycholoog geweest en verteld daar eigenlijk niets over.
Anouk pakt weer haar boek (rijmt ) en gaat met haar kippepantoffels op de bank liggen.
Bart is nog steeds aan het kaarten en zingt daarbij.
Verder gaapt de ene nog harder als de ander...het is zeer aanstekelijk . Ik ga er voor vandaag mee stoppen mensen, morgenochtend start er weer een dagstream en natuurlijk verslaan we die weer......nog veel avond/nacht streamplezier. Pas goed opjezelf!!
------------------
21:49
A heeft thee gezet, K leest, B is an het kaarten.
K en A willen morgen een complete massage van R, van top tot teen.
R praat over de discretie van maseren
M: Ben je wel eens iets begonnen met iemand die je masseerde?
R: Nee, nee, je mag nooit iets met iemand beginnen.
A: Vinden jullie het lekkere thee?
B: NEE.
K: Heb je wel nagellak bij je?
A: Ik gebruik niet eens nagellak
M, R, B, K, A zitten wat te lullen, weet niet waar W is
Nu de groep zich hult in stilzwijgen, sluit ik mij daar ff bij aan!
bogus
Oliebol, hoe edit ik mijn eerdere post, ik begrijp dat dit op het laatst heel veel posts kunne worden
bogus.
quote:
op 11-15-1999 om 10:01 PM schreef bogus het volgende:
Oliebol, hoe edit ik mijn eerdere post, ik begrijp dat dit op het laatst heel veel posts kunne worden
bogus.
Thanks voor je kompliment, maar natuurlijk geldt dat voor IEDEREEN die een steentje bijdraagd om het streamverslag perfect te maken voor een ieder die de streams niet kunnen zien. Dus IEDEREEN bedankt, dat staat ook in het begin van elke stream, lief dat het eens herhaald wordt maar we moeten oppassen dat we niet anderen daardoor in de "hoek" zetten. ( zie reactie Chafre hieronder ) Dat is niet de bedoeling uiteraard. WE verslaan ze met zijn allen, dus Go every-one Go
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 15 November 1999).]
quote:
op 11-15-1999 om 10:08 PM schreef Chafre het volgende:
Ik wil bij deze iedereen bedanken die kleine bijdragen heeft geleverd.... ik zie allerlei (terechte) bedankjes richtin Oliebol, maar dat is toch niet aardig voor alle andere die wat minder tijd hebben om wat bij te dragen.
>De tijd heb ik jammer genoeg ivm >bedlegerigheid en de energie put ik >ontzettend graag in dit BB forum, je voelt >je nog nuttig, een perfecte afleiding.
Je moet het zo maar zien: zo komt er uit iets negatiefs nog ontzettend veel positiefs!! Als ik genoeg geld had zou ik jou en sdb een salaris geven voor werk dat jullie verrichten
maar helaas...
bogus.
"if you dance for much very longer, you'll be known as the girl who's always dancing"
23.12R en W zijn aan het pingpongen
23.13 bart leest een verhaal van een cameraman (?) voor die duidelijk rolf"Snuif"niet echt aardig vind. Ze zitten dus te praten met een camera man vermoed ik.
23.14 oo wacht bart zit in DBK en leest een brief voor. Hij praat nu over het slapen en dat hij het lekkerder vind op de grond
23.15 bart verteld over zijn opstandige buien.(wat ik een beetje nep vind die buien van hem)verder.. de stem heeft het idee een boksbal neer te plaatsen voor agressie
23.16 Bart heeft dus een brief geschreven aan rolf X dat hij ze rust moet gunnen. Het schijnt een leuke brief te zijn
willem en anouk zijn dus aan het tafeltennisen (trouwens twee streams doen het niet)
12-9 voor anouk
13-10 naja ik kan hier wel mee door gaan maar dat donder niet
23.18 pingponging .ik heb nu een stream die binnen staat. andere op tuin en twee niet beschikbaar
23.30 ou ze blijven doorgaan en ik moet morgen weer vroeg op dus adios en zie het bericht helemaal bovenaan
Voorlopig is hij weer terug in de woonkamer, alwaar Willem afgunstig reageerde op de aktie van Bart: "goh... een brief? Aan Rolf Wouters? ... wat een idee".
Ik hoorde 'm hier denken: "shit, had ik het maar verzonnen, goeie actie"
Intussen verslaat hij Anouk met tafeltennissen. Ik moet zeggen dat nookie steeds beter wordt. Lange rally's met W. terwijl de rest volgens mij in de huiskamer zit.
Stream 1: tuin
2: W&A
3: no connection
4: no connection
[Dit bericht is gewijzigd door Lee (Datum 15 November 1999).]
23.32 willem heeft het over zijn strakke serve.
anouk vind zichzelf nogal grappig en probeert vals te spelen.
23.33 Anouk maakt weer een leipe opmerking...
willem gaat overduidelijk winnen het staat 11-6 voor willem en willem serves
23.34 anouk maakt recklame "ooowwhh FOK "
anouk lokt een verkrachting uit loopt speels om willem heen en loopt te grinniken, willem vergrijpt zich dadelijk.
23.35 19-7 voor W en nu 19-8 willem vind anouk maf
23.36 19-12,20-12,20-13,21-13 willem wint dus ofzo. zeknuffelen en ze gaan nu een zolang mogelijke rally spelen. 28 keer.
anouk vind dat willem niet zo moet staan të , en ik quote, "pannekoeken bakken"
23.38 nouw ik kap ermee dat geluid maakt me slaperig..
tot morgen
DIT WAS BVD2K EN DUS NIET BARRY,DANNY LAAT ME EROP MAN.....
------------------
"Ik maakte laatst een omhaal, ZO in de kruising" Quote: B. Wultigens
[Dit bericht is gewijzigd door barry (Datum 15 November 1999).]
Niet veel te zien overigens op 't moment. Stream 1 toont de midgetgolfbaan in de tuin, stream 2 t/m 4 B+R die tafeltennissen
Anyway, ze zijn gestopt met tafeltennissen nu. Op stream 2 nog wel stemmen te horen, alleen nergens meer bewoners te zien. Twee streams gericht op de keukentafel/tennistafel, twee streams op de midgetgolfbaan in de tuin. [0:55 -- 1:05]
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 16 November 1999).]
[1:09] Anouk: Er wordt genoeg reclame gemaakt voor Albert Heijn in dit huis.
[1:10] Karin + Bart praten over dingen die (door de redaktie) afgepakt zijn
[1:14] Toch nog effe verder.... Anouk gaat naar bed en ze is nog niet weg of Bart begint over haar te roddelen. Ze valt buiten de groep volgens hem. Karin vindt dat wel meevallen.
[1:16] Hey, weer beeld!! Stream 2: Ruud is in de keuken bezig (met brood?!) Op andere streams nog niks te zien...
Anouk gaat naar buiten.
Karin en Bart praten met elkaar.
B:Anouk vindt zelf dat ze hier niet thuis hoort.Ze heeft zelf het idee ik kom vanuit een andere omgeving.
K:Ze verveelt zich en mist haar thuis. ik vind het ook niet leuk hier.
B:Ik vind het af en toe wel saai.
K:Ik ben blij dat er nog boeken zijn.
Oh het zijn A+R in de keuken maar je hoort de stemmen van B+K (snap er niets meer van)
K: vertelt dat ze 2 weken geleden echt heel erg zitten janken maar na de fles champagne e.d. en de komst van Cyrille ging het wel weer. Dan gaat die weer weg echt jammer
------------------
Greetz Tina
[Dit bericht is gewijzigd door tina (Datum 16 November 1999).]
K: vraagt hoeveel sigaretten ze nog heeft.
A: 30, ik laat ze gewoon hier liggen en neem er 2 mee voor in de auto????
Hoor ik dat goed gaat ze echt morgen weg.
even later
B: De enige keer dat ik hier heb gehuild was toen Sabine wegging.
Ik hoorde geloof ik net ook Karin tegen bart zeggen dat ze naar huis wil. Bart zegt: Echt?
Dan fluisteren ze wat, kan niet horen wat.
Alleen stream 1 en 2 doen het.
1:16:Het gesprek gaat verder over Cyrille en Anouk, iets over haar studente leventje.
1:23: Ik hoor alleen BArt en Karin. ze hebben het over Cyrille. Over wie ze genomineerd hebben.
1:24: Anouk komt erbij en het gaat over de sigaretten. Nog ongeveer voor 3 dagen sigaretten. Ik zie Ruud de keukenkastjes schoonmaken.
1.26:Ze hebben het over Golfbeweging. ???
Het gaat over complimenten nu. BArt krijgt geloof ik nooit complimenten. Bart is volgens Anouk geen makelijke denker. Dat is O.K. want iedereen denkt zijn eigen denken. ??? Ze bedoelt niet dat Bart moeilijk is. Bart wil een uitleg. Anouk kan het niet uitleggen. Ze komt niet zo vaak mensen tegen als BArt. Ze vind hem een aardige jongen maar hij wil als iets niet goed lukt proberen toch de beste te zijn. BArt begrijpt haar wel. Anouk zegt nu hoe Bart over komt op TV. ( mag dit??)
1:30 Karin gaat verder over BArt. Ze vind hem heel strevig. Soms voorspelbaar, zoals met die fiets.
Anouk:Iedereen is anders en iedereen heeft zijn dingen. Jij bent gewoon een aparte jongen.
Karin: Bart is veel verder dan zijn leeftijdsgenoten. Emotioneel nog heel jong.
Karin: BArt leert veel uit boeken en kijkt veel films.
Anouk: Jij bent een onwijs slimme jongen. Ik voel me soms een onwijs dom varken!! ( het is dat je het zelf zegt!!!)
Het gaat nu over studeren. Alleen als iets hem genoeg interresseert kan Bart wel studeren. Hij heeft een strenge docent nodig volgens Anouk.
Ik ga slapen.
[1:31] Anouk tegen Bart: Je bent gewoon een onwijs slimme jongen...
De dames proberen nu Bart aan de studie te krijgen. Anouk heeft het erover dat Bart overal de beste in wil zijn.
[1:42] Volgens mij vertelt Anouk dat ze het huis wil verlaten! Ze heeft geen zin om nog een weekend in het huis te zitten!
Anouk: Ik hoef geen beroemdheid te zijn en ik hoef ook geen geld te hebben. Mijn studie zal nog niet zover achterlopen.
Ze zegt net tegen Bart dat ze morgen met de redactie gaat praten wanneer ze weg gaat. Of morgen of woensdag. De kans is groot dat ze wordt genomineerd. Er zijn heleboel redenen om weg te gaan. Ze vind het wel lullig voor de programmamaker en de bewoners maar ze vind het gewoon heel moeilijk. Ze kan geen rust vinden en heeft Peper in haar Ass en heeft heimwee. Waarom zal ze het moeilijk maken als het ook makkelijk gaat. Ze heeft dit gewoon even meegepikt en gaat weer verder met haar gewone leven.
B: Dit kunnen ze je nooit meer afpakken.
Wow eindelijk ze gaat weg.
B: Er zijn absoluut dingen belangrijker dan zitten in het BB huis.
Maurice komt er bij... gelach
quote BigBrother:
"Van Big Brother - 16 November 1999 @ 00:45. (25)
Anouk vertrekt!!!!"
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 16 November 1999).]
quote:
A: Voo kan wel wat leukers verzinnen anders loopt iedereen het huis uit.
B: Het is de bedoeling dat we zelf wat verzinnen.
Geeft natuurlijk wel duidelijk weer dat Anouk niet echt door heeft waar het in BB om draait. Zij wil bezig gehouden WORDEN door VOO, Bart merkt terecht op dat het er eigenlijk omgaat dat de bewoners zichzelf vermaken. Maar ja, Veronica is uiteraard bang dat het dan wel erg saai wordt en de TV-kijkers massaal weglopen......
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 16 November 1999).]
Ga daarvoor naar: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002219.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |