Dat is wel klotequote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:04 schreef prupke het volgende:
Het is toch gvd niet meer normaal.
In 7 jaar tijd zijn er van mijn ouders 6 fietsen gejat!!
die in een garage stonden en op slot enz enz.
van de week hebben ze dus voor de 3e keer ingebroken in een garage (smorgens vroeg) om de fietsen van mijn ouders te stelen en nog wat fietsen van andere bewoners van de flat.
Ook bij een fietsenmaker/boer hebben ze een hele schuur leeggerooft.
Werkelijk: blijf met je jatten van andermans spullen!!!
vraag : wat zou jij doen als je iemand betrapt op het stelen van : wat dan ook?
iets met slaan . slappe lul en slagroomtaart....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef Maarten1 het volgende:
als ik aan de drugs was ging ik ook fietsen jatten, hartstikke mooi
In een fatsoenlijke buurt kunnen ze fietsen kopen die iets meer waard zijn dan 25 euro.....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:15 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Koop gewoon een paar fatsoenlijke sloten of verhuis naar een fatsoenlijke buurt
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:20 schreef prupke het volgende:
de vorige keer dat de fietsen gestolen waren stonden ze 3 weken later op marktplaats..... en de politie kon niets doen ivm een 06 nummer wat niet te traceren is en weet ik wat ze nog meer konden vertellen
het is te gek voor woorden!
helaas niet idd .....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:25 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Prepaid doe je weinig aan, zo een fietsendiefstal komt ook al niet hoog op de prioriteiten lijst.
zo denk ik er dus ook over , en ja ik zou ook letsel aan een dergelijk iemand toebrengen indien ik de kans kreeg....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:27 schreef xqlusivv het volgende:
Ik wordt er letterlijk ziek van, en heel bedroeft als er weer iets wordt gejat... Ik vind dat zo kansloos en harteloos ik denk dat het echt iets is wat ik nooit zal begrijpen, Er wordt ZO VEEL gejat, ik denk dat ik niemand ken waarvan nog nooit iets is gestolen.
Voorbeeld mijn mp3speler nieuwwaarde incl. oordoppen 200euro, had dat ding al iets van 4 jaar, waarde misschien nog geen 2tientjes op de zwarte markt, waarde voor mij: dagelijks gebruik, hij had zn geld al driedubbel uitbetaald aan luisterplezier en ik zou er vrede mee hebben als ie kapot had gegaan. MAAR 1 of andere levenloze @!$% moet dat ding weer zo nodig uit me jas jatten aan de kapstok in de klas IN DE KLAS, het zelfs gewoon een klasgenoot van 18 jaar
Voorbeeld: boot van een vriend, nieuwwaarde 2000 euro, iemand jat die boot, die netjes op slot ligt, en gaat er een joyride mee varen, sloopt vrijwel de gehele boot en laat m ergens liggen. je breekt iemands hart door iets te slopen/jatten van iemand die daar EERLIJK voor heeft gewerkt, en HARD ook want waar haal je 2000 euro vandaan op je 16e (destijds)
Het jammere is dat het vrijwel nooit voorkomt dat je iemand op heterdaad betrapt, en dat vind ik jammer, maar aan de andere kant misschien maar goed ook want ook al is het tegen al m'n principes in denk ik dat de haat gewoonweg zo groot is als ik iemand betrap, dat ik iemand echt wat aandoe, hetzij ziekenhuis dan wel dood schop. gewoonweg omdat ik het zo ziekelijk onmenselijk vind als iemand wat steelt. blijf met je gore poten van andermans spullen af.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:27 schreef xqlusivv het volgende:
Ik wordt
het heeft niets met leeftijd te maken denk ik ...wel met opvoeding en misschien met snel geld verdienen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:42 schreef xqlusivv het volgende:
maar zonder dollen, ik ben pas 18, en vroegah, toen ik nog voetbalde in de poort, en stoepkrijtte was de deur niet op slot, en werden niet de fietsen uit de schuur gejat, ik woon dan welliswaar in het westland, en ik weet waardoor het komt... maar blijkbaar hebben bepaalde mensen gewoonweg die normen en waarden niet, het is toch juist heerlijk als je gewoon je fiets niet op slot zou hoeven zetten, omdat toch niemand zo triest is m te jatten. maar die tijd is gewoonweg voorbij denk ik.
edit: een tijdje terug is letterlijk mn luchtfilter van mn brommer geschroefd :S geen grap... hoe laag kan je zakken, zoon ding kost 10euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |