Hou dat maar zo dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:35 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord
Achteraf gezien niet neequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:28 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Manowar, was die nou echt te cryptisch?
Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Achteraf gezien niet nee![]()
Middelste lettergreep een soort afkorting, dat bracht me in de war![]()
Jouw laatste: Egypt
quote:
quote:
Top10 @ last.fm:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:36 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
alle 2 goed
hou jij ook van indie?
angry pregnant elephant?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
Deze lijkt me redelijk moeilijk, ligt aan je interesses.
edit: je moet echt weten wat die olifant voor moet stellen.
[ afbeelding ]
Nee, het heeft dus helemaal niks met het plaatje op zich te maken, het plaatje staatquote:
Counting Crowsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:30 schreef Billy_Talent het volgende:
Je maakt ze wel erg cryptisch he? Straks heb ik er weer nog nooit van gehoordIk ga er een nachtje over slapen denk ik. Maar ik zou je niet willen achter laten zonder nog een simpel raadseltje.
[ afbeelding ]
Pff moeilijke hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:22 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nee, het heeft dus helemaal niks met het plaatje op zich te maken, het plaatje staat
symbool voor iets.
Ben benieuwd.![]()
Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Pff moeilijke hoor![]()
maar wel leuk, zo leer je nog eens wat![]()
Gokje: Blind Guardian
ja was gewoon stom, kon het eik ook niet uitstaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
En dan was die van Manowar moeilijker.
Nou even een makkelijke dan, ben niet zo crea meer nuquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nu mag jij een leuke verzinnen.![]()
Nina Hagen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 05:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nou even een makkelijke dan, ben niet zo crea meer nu![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja maar billy_talent heeft em als eerst geradenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hey JD, die 2e is toch gewoon Last Shadow Puppets? Of niet?
NAGquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 05:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nieuwe:
p.s. agent is niet belangrijk voor het antwoord.
[ afbeelding ]
Gaat mij niet meer lukken, ik val omquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 05:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nieuwe:
p.s. agent is niet belangrijk voor het antwoord.
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 05:54 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
NAG
DHC
Scheme 1o15
Blarix
? een van die ??
Ik ook, fucking goeie gimmick.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 06:22 schreef JDeStoereNeger het volgende:
youssef en kamal ik hou van hun zeker
ik luister naar all hun liedjes serieus
hun zijn zoooo fokkin grappig
ik ben nr.1 fan van youssef en kamal serieus
niet Y&K maar juiste groepje hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 06:29 schreef JDeStoereNeger het volgende:
HAHAH JIJ HOUD OOK VAN YOUSSEF EN KAMAL???!!!
peece brother
ff een vraagje
zijn ze van top-notch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |