Mitsuko(Kou Shibasaki) zou eigenlijk haar zus Yuki moeten spelen in Kill Bill. Maar dat ging niet door wegens contractuele verplichtingen elders. Jammer want zij was wel het mooiste meisje in Battle Royale.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:08 schreef nikanoru het volgende:
Had em voor 5 euro als ex rental bij de Moviemax. Vond het wel geinig om dat grietje te zien die ook in Kill Bill speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:39 schreef Strolie75 het volgende:
Gister eindelijk deze film op DVD gezien! Meesterlijk.
Alleen dat einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:27 schreef Dr.Daggla het volgende:Ah, okee. Dat had ik zeker even gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ah, okee. Dat had ik zeker even gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:54 schreef Dr.Daggla het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Okay.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
Zullen we trouwens maar zonder spoiler-tags praten? Ik neem aan dat iedereen hem onderhand wel heeft gezien.
Veel van die stukken van Mitsuko en van Kiriyama zitten op mijn netvlies gebrand.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
Het is trouwens wel een film die je bijblijft. Ik zie al de hele dag sommige scenes voor me. Vooral die in die vuurtoren en die met die 2 meisjes met die luidspreker.
Nee, mijn Japans is niet zo best. Ik weet niet of er een Nederlandse of Engelse vertaling van beschikbaar is.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
heeft iemand eigenlijk het boek gelezen?
Mijn zwager is geweest en vond hem crap. Totaal niet het niveau van deel 1. Wel goede actiescenes maar geen goed verhaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe is deel 2 eigenlijk?
Yup ik heb de engelse vertaling. Nog niet uit maar hij's VEEL harder en er word ook meer verteld over de politieke gedachtegang van het spel. De reden is niet 'jeugdcriminaliteit'quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, mijn Japans is niet zo best. Ik weet niet of er een Nederlandse of Engelse vertaling van beschikbaar is.
veel mensen vinden hem flut maar ik heb me wel vermaakt. Wel meer van het idee, verstand op 0 en laat al het geweld (en dat is er HEEL VEEL) over je heen komen. Het is meer een soort oorlogs/actie film dan een maatschappij kritisch werkje zoals deel 1.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe is deel 2 eigenlijk?
Hij's cool ja. Bij mijn Tin-Box van BR Special Edition zit een Cel uit de film met hem eropquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:33 schreef seto het volgende:
ben ik trouwens de enige die van kiriyama genoot?
een echte badass![]()
In welke taal zijn die verkrijgbaar? En waar kun je die kopen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:26 schreef CloudStrife het volgende:
Ik lees de manga en die is veeeeeeeeel beter dan de film.
De manga geeft btw ook meer verhaal weg dan het boek. De manga biedt de mogelijkheid om alle personages nog beter te behandelen. Ben nu bij volume 2. Zijn er op dit moment 8 uitgebracht.
De manga is btw erg grof!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |