In het Engels:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In welke taal zijn die verkrijgbaar? En waar kun je die kopen?
Je kan ook gewoon bankoverschrijving doen hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Thanx Cloudstrife. Ik ga mijn zwager weer eens om zijn creditcard vragen.
Dat is helemaal mooi.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bankoverschrijving doen hoor
Doe ik ook altijd.
buiten www.archonia.com is ie ook in Amsterdam bij de American Book Center te koop. Wel iets duurder maar mocht je iets tegen internet aankopen hebben kan je daar terrecht. En bij de betere comicbook zaken zullen ze hem wel hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In welke taal zijn die verkrijgbaar? En waar kun je die kopen?
Kun je hier vinden:quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Cloudstrife ik zie dat het elf delen zijn. Weet jij wanneer die andere 3 te koop zullen zijn?
Thanx again. Ik ga ze zeker kopen want volgens mij is er een hoop niet in de film gestopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:51 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Kun je hier vinden:
http://www.tokyopop.com/d(...)BAT&categorycode=BMG
Komen dus 13 delen
In het boek wordt er heel veel verteld over het land waarin ze zich bevinden, en hoe dat geregeerd wordt door "The Dictator". Het geeft het boek wat meer diepte dan de film. Zo kom je er achter hoe hun leven ook voor "The Program" al werd beinvloed met veel dingen die verboden zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
Wordt er in het boek eigenlijk meer achtergrondinformatie gegeven over de (fascistische?) staat waarin het verhaal zich afspeelt? Dus wat meer verhaal voordat ze naar dat eiland gaan. Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, kwam mij allemaal een beetje 1984 over.
Yup, ze zijn nog bezig met de manga. Kunnen er dus nog meer worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Cloud Strife, er komen minstens 14 delen. http://www.battleroyalefilm.net/manga/mangaoutline.html
Is het een manga van de film of van het boek?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:38 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Yup, ze zijn nog bezig met de manga. Kunnen er dus nog meer worden.
Gebaseerd op beide, zijn wel aantal dingen anders.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is het een manga van de film of van het boek?
Dat is deel 2. Kutfilm.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:47 schreef DrDentz het volgende:
wat is er nu de hele tijd op mtv dan, telkens batte royale?
deel 1 vond ik wel leuk, maar wat ik op mtv zag [kinderen die d-day style een beach bestormen]kutfilm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |