integendeel, zou ik zeggen. Iemand die graag wil, willen ze wel wat langer mee in onderhandeling. Wie zijn neus optrekt en laat merken zo weg te kunnen lopen, laten ze ook sneller schieten.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:24 schreef Oblivion het volgende:
Laat ze niet ruiken dat je het huis ERG graag wil...
Ja, ik ben het met je eens...quote:Op maandag 28 juli 2008 20:33 schreef avonne het volgende:
[..]
integendeel, zou ik zeggen. Iemand die graag wil, willen ze wel wat langer mee in onderhandeling. Wie zijn neus optrekt en laat merken zo weg te kunnen lopen, laten ze ook sneller schieten.
Vergis je trouwens niet in het sentiment van de verkopers. Die hebben vaak ook een ideaalplaatje in hun hoofd van wie er in HUN huis moet komen wonen. Vooral jonge gezinnen hebben een streepje voor en kunnen wel eens met een lager bod het huis krijgen. "ik gun het ze zo" zegt de verkoper dan.
Ja, makelaars zijn volkomen te vertrouwen.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:20 schreef HugoBaas het volgende:
Nou de meesten zijn daar gewoon bij aangesloten hoor.
Over het algemeen gebeurd alles heel netjes en heeft TS dus niets te vrezen.
mja idd, niet echt nee...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, makelaars zijn volkomen te vertrouwen.
Makelaars dienen niet aan bepaalde voorwaarden te voldoen om zich NVM-makelaar te noemen? Het is niet zo dat deze makelaars worden gecontroleerd worden op dit soort praktijken?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, makelaars zijn volkomen te vertrouwen.
Wacht maar gewoon tot hij beltquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:59 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Hoop dat hij om 9 uur belt... of zal ik hem bellen?
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:33 schreef avonne het volgende:
Vergis je trouwens niet in het sentiment van de verkopers. Die hebben vaak ook een ideaalplaatje in hun hoofd van wie er in HUN huis moet komen wonen. Vooral jonge gezinnen hebben een streepje voor en kunnen wel eens met een lager bod het huis krijgen. "ik gun het ze zo" zegt de verkoper dan.
Er zijn ook van die mensen die hun huis verkopen vóórdat ze vertrokken zijn, hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:40 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
![]()
Ik heb tot dusver de verkopers zelf nooit gezien voordat er overeenstemming over de prijs was.
Pas bij de bouwtechnische keuring en/of opmeten van dingen.
Ik ken dan de verkopers van een huis waar ik nu interesse in getoond heb. Maar als zij al weten dat wij het zijn is het omdat ze tijdens de bezichtiging op de loer gelegen hebben of het van de buren gehoord hebben.
maar kennelijk wil je het huis niet zo graag dat je gewoon akkoord gaat met het tegenbod maar in plaats daarvan een beetje in de marge blijft rommelen. Ik bedoel, maakt die paar duizend euro nou werkelijk het verschil?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
PS, ik heb trouwens al 2x geboden, 1x de standaard 10% er onder, tegenbod was paar duizend onder vraagprijs, nou heb ik daar weer paar duizend onder geboden.... moet dus tot morgen wachten... :"( wil dat huis zo graag....
We blijven toch Nederlanders he? Al is het maar 50 euro verschil, dan hebben we het gevoel dat we de onderhandeling hebben gewonnen...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:23 schreef Argento het volgende:
[..]
maakt die paar duizend euro nou werkelijk het verschil?
Ik zit niet in de onderhandelingen om het onderste uit de kan te halen, ik zit in de onderhandelingen om een huis dat ik wil hebben daadwerkelijk in eigendom te verwerven. Ik heb een prijs in mn hoofd en als het me lukt om het voor die prijs te krijgen, dan ben ik tevreden. Het kan me werkelijk geen moer schelen of ik het huis voor een paar duizend euro minder had kunnen hebben als ik de verkoper het figuurlijke mes op de evenzo figuurlijke keel had gezet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:07 schreef Faar18 het volgende:
Ik heb net een huis gekocht, en ben voor andere woningen in onderhandelingen geweest. Algemene opmerkingen: de onderhandelingen zijn gewoon stressvol en irritant. Beide partijen willen het onderste uit de kan halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |