quote:Op maandag 28 juli 2008 20:02 schreef BlackJack het volgende:
nooit geprobeerden wil ik zo houden ook...
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nooit geprobeerd en wil ik zo houden ook...
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
No shit, Sherlock.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:13 schreef Aventura het volgende:
Nou ik denk dat je weinig bijval vindt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leg uit, ben je Bi-sexueel of homosexueel, zo nee, wat vind je er zo geil aan?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:31 schreef lucithai het volgende:
Zelf vind ik het wel geil en dan spreek ik uit ervaring.
Nou. Misschien is het voor een soepel verloop van dit topic handig als je vertelt waar je ervaring uit bestaat. Ik roep maar wat, hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:27 schreef lucithai het volgende:
Wat moet ik uitleggen?
Als ik zeg ik spreek uit ervaring, dan weet je toch genoeg.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:25 schreef lucithai het volgende:
Het valt me op dat iedereen negatief is over katoy's, terwijl in Thailand ze enorm populair zijn bij de toeristen.
En dan maakt het niet uit of ze nog een penis hebben of een kunstmatige vagina.
Misschien is het nog steeds een taboe.komt hier een ander slag volk dan sekstoeristen?
Ben toch benieuwt naar je ervaringen, en waarom je het zo geil vind. Het helpt mensen jouw visie op de zaak te begrijpen, en dat zal de discussie helpen. Er lopen in Nederland niet zo veel ladyboys rond, dus hoe kan iemand hier iets anders zeggen dan "interesseert me niet".quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:25 schreef lucithai het volgende:
Het valt me op dat iedereen negatief is over katoy's, terwijl in Thailand ze enorm populair zijn bij de toeristen.
Misschien is het nog steeds een taboe.
Hoe ben je in je relatie terecht gekomen? Per toeval of had je inderdaad een fantasie en ben je toen uiteindelijk een ladyboy gaan zoeken? Hoe ervaar je de relatie, wat is het verschil in beleving tussen een relatie met een ladyboy en een gewone vrouw?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:49 schreef lucithai het volgende:
Nee , ik heb een relatie met een she-male.
Eerst was het een fantasie een she-male, maar daarna ben ik naar Thailand gegaan en hebt er een ontmoet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:21 schreef AgitoM het volgende:
Hoe ben je in je relatie terecht gekomen? Per toeval of had je inderdaad een fantasie en ben je toen uiteindelijk een ladyboy gaan zoeken? Hoe ervaar je de relatie, wat is het verschil in beleving tussen een relatie met een ladyboy en een gewone vrouw?
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:02 schreef BlackJack het volgende:
Niet waar, je had ook SHE-RA!quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vroeger had je alleen HE-MAN
Ok, dus Luci Thai heeft een kunstmatige vagina, en is daarmee een omgebouwde vent?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:25 schreef lucithai het volgende:
Misschien is het nog steeds een taboe.
Even voor de duidelijkheid; ik ben geen she-male, maar heb een relatie met een she-malequote:Op donderdag 31 juli 2008 10:45 schreef S_1980 het volgende:
Ok, dus Luci Thai heeft een kunstmatige vagina, en is daarmee een omgebouwde vent?
dat werd ook niet gevraagd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:50 schreef lucithai het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; ik ben geen she-male, maar heb een relatie met een she-male
De katoy waarmee ik een relatie mee heb heeft borsten en een penis.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:55 schreef AgitoM het volgende:
Wat ik me afvraag lucithai.
Hoe is jouw katoy "uitgerust".
En hoe zie je de toekomst binnen je relatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |