quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:25 schreef lucithai het volgende:Het valt me op dat iedereen negatief is over katoy's, terwijl in Thailand ze enorm populair zijn bij de toeristen.
En dan maakt het niet uit of ze nog een penis hebben of een kunstmatige vagina.
Misschien is het nog steeds een taboe.
Ben toch benieuwt naar je ervaringen, en waarom je het zo geil vind. Het helpt mensen jouw visie op de zaak te begrijpen, en dat zal de discussie helpen. Er lopen in Nederland niet zo veel ladyboys rond, dus hoe kan iemand hier iets anders zeggen dan "interesseert me niet".
Overigens, ik zit zelf in azie en zie dus wel regelmatig ladyboys, probeer ze over het algemeen te ontwijken. Niet omdat ik problemen met ze heb, ook niet omdat ik er negatief over ben, maar gewoon voor de reden dat ze 9 van de 10 keer niet van je af kunnen blijven als je proberen aan te spreken.
Overigens, als ze in Thailand om dezelfde reden "populair" zijn als hier, is dat hoofdzakelijk om de reden dat ze achter blanke mannen aangaan die 1. het verschil niet zien. 2. te bezopen zijn om te zien waarmee ze in bed liggen uiteindelijk. Daarnaast heb ik gehoord dat ze hoofdzakelijk aan orale of anale sex doen, waardoor je als bezopen kerel waarschijnlijk niets merkt.
Maar goed, ik hoor graag wat meer van jou.