Hier zit t raam dicht, omdat alles in één keer natregende... hebben we nog niks aan de verkoeling...quote:Op maandag 28 juli 2008 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit binnen met de gordijnen dicht, omdat ik anders niks zou zien op m'n scherm door de zon...
Die dvd ligt hier in huis ook nog ergens. Heb nog niet alle filmpjes gezien, maar ze zijn wel erg grappig.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:20 schreef Broekie het volgende:
'k heb maar een kort antwoord ge-smst: bureaulampje. 't lange antwoord is natuurlijk een mini flexibele bureaulamp die in het originele filmpje samen met z'n grotere "broer" met een bal aan het spelen was
Maak je er een wet t-shirtcontest van?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi Roel
I'm gonna keep on dancing (in the rain)!
En dan foto's posten zeker? Of nog beter, een filmpje?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maak je er een wet t-shirtcontest van?
Laat maar komenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En dan foto's posten zeker? Of nog beter, een filmpje?
En toen was de accu leeg, omdat de stekker uit de wandcontactdoos moest....quote:Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Mn BBQvideo is 97% geupload! Spannenddd
Nou, dan kijk ik eerst wel ff het filmpje van de EW BBQ. Was dat ook niet in de regen?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Some other time maybe
Moet t wel een beetje spannend houden he
Wel tochquote:Op maandag 28 juli 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
Waarom staat Corton eigenlijk niet in de rij DJ's in de grphic bovenaan elk topic?
Hahaha, zou wel echt iets voor mij zijn!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En toen was de accu leeg, omdat de stekker uit de wandcontactdoos moest....
Hij is te groot en te breed.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
Waarom staat Corton eigenlijk niet in de rij DJ's in de grphic bovenaan elk topic?
Nog veel belangrijker: Waarom draait deze reeks al anderhalf jaar en is het nog niemand opgevallen?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij vanwege ruimtegebrek waarbij het vervolgens puur toeval is welke DJs er niet in voor komen. Maar voor meer details moet je bij Floris zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
Mwahhh, we hadden best redelijk weer toch?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, dan kijk ik eerst wel ff het filmpje van de EW BBQ. Was dat ook niet in de regen?
Nog heel even geduldquote:Success! We're converting the video now!
Duw Giel er maar vanaf, die pikt al ruimte in van zijn collega....quote:Op maandag 28 juli 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij is te groot en te breed.
Misschien kunnen we C&S er tussen uit halen, dan past het
Maar Eric Corton staat er idd toch gewoon op?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Duw Giel er maar vanaf, die pikt al ruimte in van zijn collega....
Bij ons niet hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 20:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar Eric Corton staat er idd toch gewoon op?
Ik zie hem niet....quote:Op maandag 28 juli 2008 20:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar Eric Corton staat er idd toch gewoon op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |