Malle Pietje gaat nooit doodquote:
Resp. Malle Pietje, Saartje en Swiebertje.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:00 schreef rene90 het volgende:
Ik ken ze niet?
Die vindt zichzelf te interessantquote:
Pele Maradona en Cruijffquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Resp. Malle Pietje, Saartje en Swiebertje.
En Chriet Titulaar dan?quote:
Die had een baard zonder snor.quote:
Maar hij is wel heel erg verdrietig:quote:
quote:'Malle Pietje' Piet Ekel treurt om Saartje
AMSTERDAM - Piet Ekel, beter bekend als Malle Pietje uit Swiebertje, is verdrietig: „Nu Riek Schagen is overleden, ben ik de laatste van de cast die nog over is. Ik voel me een beetje geamputeerd. Riek en ik spraken elkaar nog elk weekend telefonisch. Voor dat gesprek maakten we zelfs aantekeningen, een actueel weekoverzicht zeg maar. Wij waren de laatsten der Swiebertje-Mohikanen. Als zodanig belden we elkaar.
De 86-jarige acteur vervolgt: „We wisten dat het een aflopende zaak was, maar mijn vrouw en ik hadden niet verwacht dat het afgelopen maandagavond al zou zijn. Ik had Riek vrijdag nog gesproken! Ze verbleef in een rusthuis tegenover haar eigen huis. Ze heeft nog lange tijd de hoop gehad dat ze weer naar huis kon. Maar de laatste tijd zat ze zwaar onder de medicijnen en kon ze niet meer goed uit de voeten. Vanaf dat moment zag ze zelf ook wel in dat het niet meer verbeteren zou.”
Hij herinnert zich: „In mei is ze nog samen met haar chauffeuse bij ons komen eten. Dat was gezelligheid ten top. En ze beloofde na de zomer terug te komen. Maar dat zal dus nooit meer gebeuren. Zaterdag wordt Riek begraven in Doetinchem. En dan ben ik écht de enige die nog over is…”
Jaaa.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:05 schreef Zwansen het volgende:
Loekie Knol? Brammetje Biesteveld? Zoiets was het?
Kennen ze Piet Ekel dan nogquote:Op maandag 28 juli 2008 17:06 schreef Guncta het volgende:
Ik vind dat je wel erg makkelijk scoort met namen waar iedereen het mee eens is.
Verdrietig maar ook mooiquote:Op maandag 28 juli 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hij is wel heel erg verdrietig:
[..]
Tuurlijk wel. Die deed toch de stem van de vader van Calimero?quote:
Die had geen vader....Die was alleen op de wereldquote:Op maandag 28 juli 2008 17:13 schreef Guncta het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die deed toch de stem van de vader van Calimero?
Tong! Ken je klassiekers! Calimero had een vader én een moeder. Vader met pijp, moeder met hoofddoekje.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:16 schreef tong80 het volgende:
Die had geen vader....Die was alleen op de wereld
Ok maar veranderd.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tong! Ken je klassiekers! Calimero had een vader én een moeder. Vader met pijp, moeder met hoofddoekje.
Exactly my thoughtsquote:Op maandag 28 juli 2008 16:58 schreef Zwansen het volgende:
Ha, nu ken ik er tenminste 1.
Nee had ie gewildquote:Op maandag 28 juli 2008 18:29 schreef kraakvandaal het volgende:
Kluk-Kluk zat toch niet in Swiebertje?
Zo goed ?quote:
Geheugen ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 05:41 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
MIjn geheugen is net een vergiet.
Zo ken ik je weerquote:Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |