quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:16 schreef Greys het volgende:
Super, Prospera!
QuBe, leuke foto's! En die stickers![]()
Mooie nagels heb je!
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:35 schreef verita het volgende:
Er heeft al iemand positief gereageerd op kattenplaza, hoop dat er meer komen!
quote:Geachte mevrouw Qwea,
Vrijwel dagelijks worden wij benaderd door diverse goede doelen. Hoewel wij graag iedereen zouden willen ondersteunen is dit ook voor ons niet mogelijk. Daarom hebben wij een lijst aangelegd waarin alle doelen die ons benaderen worden opgenomen. In het geval van een (rest)partij voeding nemen wij contact op met het doel dat op dat moment aan de beurt is. Wij zullen uw gegevens opnemen in deze lijst en contact met u opnemen zodra er een partij voeding voor u beschikbaar is.
Wij wensen u veel succes met uw goede werk!
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet/ With kind regards,
Eline Dibbits
Product Manager Techni-Cal
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga door deze actie steeds op dierenasiels.com kijken en nu ben ik zo verliefd op:
[ afbeelding ]maar kan voorlopig echt even niet
Mijn hart, wat doe je?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga door deze actie steeds op dierenasiels.com kijken en nu ben ik zo verliefd op:
[ afbeelding ]maar kan voorlopig echt even niet
Geen dank. Alleen gaat men daar nu een beetje off-topicquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kijk dus echt niet meer he?
4 is genoeg...echt waar! ja, echt!![]()
Verita, super dat je het op Kattenplaza hebt gezet!
Post hier eens, die hebben een behoorlijk aantal fanatieke users:quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:34 schreef Greys het volgende:
Barbaaf, jij ook hartelijk dank voor je prachtige donatie!![]()
Tagjes aangevraagd!
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:34 schreef Greys het volgende:
Barbaaf, jij ook hartelijk dank voor je prachtige donatie!![]()
Tagjes aangevraagd!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:58 schreef Qwea het volgende:
oehw, morgen gaat de actie officieel van startik zal fiets oid even pm'en of morgen de FP nog een kockje mag
euwh kut, das ook zo.quote:
wie is jan linders? En je wilt hem mailen? Ik heb een standaard mail voor je als je die wilt?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:22 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey, vraagje...
Ik wil de consumentenservice van de Jan Linders mailen over onze actie. Maar welke link kan/ mag ik het beste doorgeven?
hallo@janlinders.nl.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:29 schreef Qwea het volgende:
Waar wil je die standaard mail naar toe hebben?
die vraag heb ik mijzelf ook al gesteld, omdat sanal aan QB fretten snacks had gestuurdquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:38 schreef Strychnine het volgende:
Vangen ze ook knaagdieren op? Ik heb eventueel nog een aantal Ferplast Plateaus (voor in ratten/fretten kooien) voor ze. Verder zal ik even met mijn moeder in de kast duiken voor oude lappen e.d.
Ok. Er zijn een hoop aparte ratten/knaagopvangs, dus maybe dat de asiels niet zo vaak knagers binnen krijgen, of dat die weer door gaan naar een knaag opvang. Maar ik denk, ik vraag het toch eventjes. Anders gaan ze naar de rattenopvangquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
die vraag heb ik mijzelf ook al gesteld, omdat sanal aan QB fretten snacks had gestuurd![]()
Antwoord ; I have no clue. Op de website kan ik 123 iig niets vinden. Ik zal greys eens eventjes PM'en of ze het asiel kan gaan mailen eventueel vanaf het gmail adres.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een complete actie gemist tot nu toe
Dat kan natuurlijk niet. Vanavond eens even de bankstand bekijken en met de katten overleggen
Alle tijdquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:45 schreef Qwea het volgende:
Ik heb greys even gevraagd, misschien dat zij het weet, en misschien dat het slim is om te mailen.
Even wachten op greys dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |