omdat de sad smiley deze isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:40 schreef Hekates het volgende:
Ben helaas niet op kattenplaza actief ofzo.Maar je moet maar zo denken, dankzij deze oproep ben ik wel op het idee gekomen het op barfplaats te promoten, dus je hebt er toch al wat mee berijkt Qwea!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:54 schreef Hekates het volgende:
Die huilt, ik wilde alleen maar een sippe smiley. Denk dat ik wat te veel de smileys van icq en msn gewend ben.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:51 schreef verita het volgende:
Ik heb een moderator op kattenplaza gemaild met verzoek te mogen posten, wacht nog op antwoord.
Ow, Lynda, heb jij ook gemaild met kattenplaza?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:13 schreef lynda het volgende:
Toestemming gevraagd
* lynda wacht op reactie..
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:21 schreef Greys het volgende:
Dank MissBliss, Re en Mama Miss Bliss!
Tagjes aangevraagd!
Tsssssquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:35 schreef Qwea het volgende:
deka den helder doneert niet. Volgend jaar als we een asiel uit den helder doen, dan wel
Nee andere websitequote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:54 schreef verita het volgende:
[..]
Ow, Lynda, heb jij ook gemaild met kattenplaza?
Oh wat heerlijk, jij hebt het ook alweer over volgend jaarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:35 schreef Qwea het volgende:
deka den helder doneert niet. Volgend jaar als we een asiel uit den helder doen, dan wel
Hoe gay van ze.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:35 schreef Qwea het volgende:
ja daag. Weet je wel wat dat met zo'n aap doet, hem danny noemen. Dat komt die aap niet te bovenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk, jij hebt het ook alweer over volgend jaar
Ik zat te denken dat Stichting AAP volgende keer ook geweldig zou zijn om te helpen, en dat we dan een chimpansee adopteren van de centjes en die Danny noemen![]()
(Dit bedoel ik alleen maar op de aardigste manier uiteraard!
![]()
)
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk, jij hebt het ook alweer over volgend jaar
Ik zat te denken dat Stichting AAP volgende keer ook geweldig zou zijn om te helpen, en dat we dan een chimpansee adopteren van de centjes en die Danny noemen![]()
(Dit bedoel ik alleen maar op de aardigste manier uiteraard!
![]()
)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |