quote:
Dat is echt ontiegelijk snel, eigenlijk waanzin.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
En als ik zie dat het wereldrecord 20 km snelwandelen op de 1 uur 16 minuten ligt, dat is bijna 16 km/h...Zo hard ren ik geen eens 5 kilometer.
huh, hardlopend haal ik dat niet eensquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
En als ik zie dat het wereldrecord 20 km snelwandelen op de 1 uur 16 minuten ligt, dat is bijna 16 km/h...Zo hard ren ik geen eens 5 kilometer.
quote:Russische atleet Roman Usov mag niet starten
De Russische atleet Roman Usov (3000 meter steeple) is vrijdag in Peking uit de olympische selectie gezet. Usov testte vorige maand op de nationale kampioenschappen in Kazan positief op het gebruik van het stimulerend middel carphedon. Hij veroverde die dag zilver. De Russische atletiekbond wacht op de uitslag van de tegenexpertise om commentaar te geven.
Stride length is reduced, so to achieve competitive speeds, racewalkers must attain cadence rates comparable to those achieved by Olympic 400-meter runners–and they must do so for hours at a time. (Wikipedia)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is echt ontiegelijk snel, eigenlijk waanzin.
Waar is de vrouwelijke sprintster en de motor?quote:
(ik ben er van uit gegaan dat Ricco zou starten op de OS).quote:De voorbije maanden werden ook al 400 m- loper Dimitris Regas, Europees zwemkampioen Ioannis Drymonakos, twee roeiers en elf gewichtheffers betrapt op doping.
Indien hij niet positief getest had was hij nu in Peking.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:31 schreef De_Ananas het volgende:
Vroemen had zich niet geplaatst.
Wel hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:31 schreef De_Ananas het volgende:
Vroemen had zich niet geplaatst.
Ricco was niet voorzien voor de OS hoor. Evenmin als Sella bv. Maar Fofonov had anders allicht wel gestart voor Kazakstan hier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:28 schreef Wombcat het volgende:
Denemarken: 1 (MTB)
VS: 1 (Zwemmen)
Bulgarije: 11 (gewichtsheffen)
Griekenland: 1 (gewichtsheffen), 1 (atletiek)
Italië: 2 (wielrennen, waarvan 1 tijdens Tour), 1 (schermen)
Nederland: 1 (atletiek)
Jamaica: 1 (atletiek)
Rusland: 7 (atletiek), 2 (snelwandelen)
Roemenië: 2 (atletiek)
Brazilië: 1 (handbal)
India: 1 (gewichtsheffen)
Gaat hard zo (33), en dan heb ik uit de OP de volgenden nog niet eens meegenomen:
[..]
(ik ben er van uit gegaan dat Ricco zou starten op de OS).
Bekijk de vertraagde beelden maar eens van snelwandelaars, dan zul je zien dat ze allemaal hardlopen, alleen zijn hun voeten zo dicht bij de grond dat het nauwelijks waar te nemen valt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:22 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dan?
Ik denk dat snelwandelen één van de moeilijkste sporten is. Conditioneel echt wel zwaar, en bovendien moet je de hele wedstrijd geconcentreerd blijven zodat je ook echt blijft snelwandelen, anders is het snel over.
ik lees hier toch wat andersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ricco was niet voorzien voor de OS hoor. Evenmin als Sella bv. Maar Fofonov had anders allicht wel gestart voor Kazakstan hier.
quote:Riccardo Riccò zal toch niet naar de Olympische Spelen afreizen, ontdekte Wieler Report. De Italiaanse renner werd vandaag betrapt op het gebruik van EPO in de Tour de France, hierdoor wordt hij alsnog uit de selectie voor Peking gehaald.
Bondscoach Franco Ballerini zal een nieuwe renner moeten oproepen. Het is nog niet bekend wie de renner van Saunier Duval zal vervangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |