"EUY HOERRRR!"quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:44 schreef MisterO het volgende:
Maar iedereen zwaait naar je volgens mij op zo'n dag, dus of jullie zullen opvallen.. no ideaof je roept maar
daarbij komt dat ik uit ervaring weet dat er altijd heel goed gepoetst wordt in huize Ang3l.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet zoveel met dieren... Ik vind ze wel schattig hoor, als ze mij maar niet aanraken
Wel roepen dusquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In dat geval zal ik niet zwaaien.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarbij komt dat ik uit ervaring weet dat er altijd heel goed gepoetst wordt in huize Ang3l.
O?quote:Ik blijf dan trouwens misschien ook slapen, als je dat goed vind.
Dus als ik het niet goed vind, kom jij niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarbij komt dat ik uit ervaring weet dat er altijd heel goed gepoetst wordt in huize Ang3l.
Ik blijf dan trouwens misschien ook slapen, als je dat goed vind.
jawel dat wist je wel, daar hebben we het over gehad.quote:
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus als ik het niet goed vind, kom jij niet?Volgens mij is Ang3l degene die daar over gaat
Ik weet dat we het daar over gehad hebben en ik weet ook nog wat ik gezegd heb.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel dat wist je wel, daar hebben we het over gehad.
Maar ja, je wordt ook al bijna 30 he
Wat is er gezegd?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook.
[..]
Ik weet dat we het daar over gehad hebben en ik weet ook nog wat ik gezegd heb.
Nee, ik wéét gewoon dat jij het niet zult doenquote:
Noe vraag ik me toch af wat er dan op je salontafel lagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
[..]
Vele redenen, waaronder eentje die op mijn salontafel lag vanochtend.
Tof dat ik mee kanquote:
Jij bent toch diegene in de roze speedoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, ik wéét gewoon dat jij het niet zult doenje herkent me niet eens!
Moet ik die soms van jou lenen ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij bent toch diegene in de roze speedo
Ik heb geen roze wel een blauwequote:
Ik weet dat CDP op de boot staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, ik wéét gewoon dat jij het niet zult doenje herkent me niet eens!
Dat wist ik jaquote:
hij wijst jou wel aanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet dat CDP op de boot staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |