Shut up. You're just a dog. Don't speak unless spoken toquote:Op maandag 28 juli 2008 16:44 schreef Cazman het volgende:
2 bitchfighters. Zoek een kanaal. een darkroom of ik verban jullie naar de Gangrel bossen waar jullie voor eeuwig stukje voor stukje worden opgegeten
Je hebt het niet gevraagd hequote:Op maandag 28 juli 2008 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb die 2 niet gesproken verder. Eentje voegde me de morning after nog toe op Hyves ... but I;m not one to gossipx o x o
nee, tuurlijk nietquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik en Melanie?
ik en Patrick?
Ik en Ang3l?
Zeg, die Ryan is al straf genoeg voor zichzelfquote:Volgens mij waren we het er allemaal over eens dat we Rijan een gevalletje druiper moesten geven.
decadentie en verderfquote:Op maandag 28 juli 2008 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over gossip gesproken:
Zojuist bevestigd gekregen aan de tel;efoon dat inderdaad de ene met een leerling van je en de ander met een welpje van je heeft staan zoenen
Partners in crime.
Hold on to your pupils mama... the boys are back in town.
Ten topquote:
als je nog tijd overhebt moet je even bij Kulturbrau gaan kijken dat is heel leukquote:Op maandag 28 juli 2008 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten top
Dat worden leuke dagen in berlijn
Ik denk eerlijk gezegd dat we weinig cultuur op zullen doenquote:Op maandag 28 juli 2008 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je nog tijd overhebt moet je even bij Kulturbrau gaan kijken dat is heel leuk
net als Kino, het grote gebouw direct links aan Karl Marx allee als je vanuit Alexanderplatz komt
Oranienstrasse en Prenzauer Berg hebben leuke gezellige barretjes maar je heellijk kan ontbijten
hoe ben je daar achtergekomen of is dit weer een schreeuw om aandacht?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben er achtergekomen dat ik gewoon een van de saaiste figuren ben uit dit topic...
is een oude brouwerij met nu horeca bestemming, met LoveParade hebben ze atlijd 15 podia binnen en buitenquote:Op maandag 28 juli 2008 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat we weinig cultuur op zullen doen![]()
zeg ga jij eens van mijn krukje af, je zit op mijn plaatsquote:Op maandag 28 juli 2008 17:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben er achtergekomen dat ik gewoon een van de saaiste figuren ben uit dit topic...
Cool catquote:Op maandag 28 juli 2008 16:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar als je wenst kunnen we 30 aug in de middag Cool cat ook wel opnemen in het shoppingschema
Hoezo denk je datquote:Op maandag 28 juli 2008 17:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaar?
En jij bent brak?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat ie net als ik op kantoor zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |