Ja, maar vezels mogen wel hoor Fles.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nou droge cracottes. Zit vast minder in dan in Peperkoek![]()
Ik kan wel weer een trapje op en af gaan lopen voor mijn eigen potje komkommerspread
Die cracotten zijn alleen maar vezels geloof ik. Het is vezeltechnischgewijs gesproken nog beter dan spaanplaat geloof ikquote:Op maandag 28 juli 2008 14:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja, maar vezels mogen wel hoor Fles.
Ow oké.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Die cracotten zijn alleen maar vezels geloof ik. Het is vezeltechnischgewijs gesproken nog beter dan spaanplaat geloof ik
Ah mooi. Dat zal inmiddels wel afgelopen zijn danquote:Op maandag 28 juli 2008 15:08 schreef Kuukske het volgende:
Wat een schijtnummer op 3FM zeg. Tsjiez. Eén of andere jankhuilie.
je kunt beter van die wasa knackenbröd volkoren eten zit meer aan vezels in dan in de cracotte, vult ook meer maar is beterquote:Op maandag 28 juli 2008 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die cracotten zijn alleen maar vezels geloof ik. Het is vezeltechnischgewijs gesproken nog beter dan spaanplaat geloof ik
Niet-willen-laten-merken-dat-je-niet-werkt-stakkers zijn dat toch?quote:
Ik werk ook niet, ben aanwezig.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet-willen-laten-merken-dat-je-niet-werkt-stakkers zijn dat toch?
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet-willen-laten-merken-dat-je-niet-werkt-stakkers zijn dat toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Precies.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:46 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
als je het doet moet je het ook gewoon goed doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |