quote:Op maandag 28 juli 2008 15:48 schreef Ynske het volgende:WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:48 schreef Ynske het volgende:Wat een oude rotkop op die laatste fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nee. Ik zie hem wel geregeld op MSN, mss heeftie er gewoon ff geen zin in of zoquote:Op maandag 28 juli 2008 15:58 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand trouwens nog wat van Q gehoord?
Hij zit nog op de bus met een verkeerd gehackte GPS functie vermoed ik.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:58 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand trouwens nog wat van Q gehoord?
Ja, met een groep bejaarden dwars door Mauretania op zoek naar die mooie waterval met die geitjes erbijquote:Op maandag 28 juli 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zit nog op de bus met een verkeerd gehackte GPS functie vermoed ik.
Kan lastig worden. Er liggen 2 stationnetjes dichtbij, Goebelsmühle (245 m + NAP) en Michelau (220 m). Bourscheid zelf ligt op 460 meter. Hemelsbreed is Goebelsmühle 1300 meter, Michelau 2300 meter, maar via allerlei kronkelweggetjes moet je toch wel op 5 resp 10 km rekenen. Plus een dikke 200 meter hoogteverschil.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:49 schreef Ynske het volgende:
fles, jij bent goed in reizen plannen
kun jij erachter komen of Bourscheid (met name hotel BelAir) goed met het OV bereikbaar is?
thnx voor t zoekenquote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan lastig worden. Er liggen 2 stationnetjes dichtbij, Goebelsmühle (245 m + NAP) en Michelau (220 m). Bourscheid zelf ligt op 460 meter. Hemelsbreed is Goebelsmühle 1300 meter, Michelau 2300 meter, maar via allerlei kronkelweggetjes moet je toch wel op 5 resp 10 km rekenen. Plus een dikke 200 meter hoogteverschil.
Er rijdt zo te zien geen bus die kant op. De Luxemburgse spoorwegen (www.cfl.lu) doen ook de bussen daar meen ik. Maar op die site kom je alleen wandelroutes van Goebelsmühle naar Michelau tegen als je gaat zoeken op Bourscheid.
Conclusie: Zonder auto: vergeet het maar
Excellentquote:Op maandag 28 juli 2008 17:03 schreef Ynske het volgende:
het hotel biedt ophaalservice aan vanaf station Michelau (gratis; bellen bij aankomst op station).
Zon hierquote:Op maandag 28 juli 2008 18:16 schreef Bengeltje het volgende:
En alweer donder, bliksem en regen.Wel fijn hoor alleen in de avond.
k ben blij dat ik niet met de fiets gekomen benquote:Op maandag 28 juli 2008 18:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nou het plenst goed hier, je mag echt wel wat van dat water hebben.
Dan was je toch al thuis geweest?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben blij dat ik niet met de fiets gekomen ben
ik zat nog op de fiets toen het al begon te onwerenquote:
Jammer, maar helaas die conclusiequote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Conclusie: Zonder auto: vergeet het maar
Zit je in Limburg of zo? _hier_ hier is het gewoon grijs ende windstil. EN droogquote:Op maandag 28 juli 2008 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zat nog op de fiets toen het al begon te onweren
deed de deur thuis dicht en de regen barste los
yepzquote:Op maandag 28 juli 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je in Limburg of zo? _hier_ hier is het gewoon grijs ende windstil. EN droog
Of wel natuurlijk hequote:Op maandag 28 juli 2008 19:29 schreef Sjowhan het volgende:
Hopen dat de regen niet onze kant op komt Flash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |