Dat zou wel een toffe merknaam zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:26 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ah dat valt best mee bij fender vind ik, onthoud ook dat het trouwens waarde vaster is dan een hankie pankie merk
FENDER STRATOCASTER HANKY PANKY DEALquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zou wel een toffe merknaam zijn..
.
Daarom koop ik ook geen Razor. Maar je hebt al een voor 500. Dan betaal je echt niet te veel hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook bij de Razorback betaal je voor de naam.
Het is uiteraard ieder voor zich, maar ik koop eogenlijk nooit nieuwe spullen, de afschrijving daarvan is gigantisch en zogauw het ze'n nieuwigheid heeft verloren is het ongeveer nog maar 60% van de nieuwprijs waard. heb de meest tegekke spullen voor een redelijke prijs 2dehands gescoord, maar goed: als je net begint ga je al snel naar een winkel waar je op de verkoper zijn advies afgaat, maar marktplaats staat vol met goede gitaren voor een leuk prijsje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:59 schreef Ernstje het volgende:
ik ben van plan om, http://www.thomann.de/nl/fender_mex_std_strat_rw_cr_upgrade.htm te gaan kopen. Ik ben totaal beginner...maar ik leer snel. Ik focus me voornamelijk op rock/funk. Alleen zoek nog wel een goede amp. En ik twijfel nog een beetje over de gitaar.. ik kan wel een goedkopere of een clone van een andere merk kopen maar dat staat niet altijd gerant voor kwaliteit.. En ik heb gehoord dat de strat mex goed is voor mijn muziek style.
Ik heb een Fender Mex voor 700. Ook dat vind ik niet teveel voor de afwerking en het geluid (alhoewel wel met andere snaren dan de fabrieks .009-elastiekjes)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom koop ik ook geen Razor. Maar je hebt al een voor 500. Dan betaal je echt niet te veel hoor.
zwaai dan ook ff naar het kpn gebouw in de buurt van het stationquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:38 schreef SNArky het volgende:
Fuck, ik heb ontzettend zin om elektrisch te spelen, maar ik heb alleen een akoestische gitaar mee naar campzone...
Misschien straks maar eens naar Feedback Eindhoven gaan.
maar als je je gitaren nou niet doorverkoopt, maar verzameld?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:52 schreef nightfall het volgende:
[..]
Het is uiteraard ieder voor zich, maar ik koop eogenlijk nooit nieuwe spullen, de afschrijving daarvan is gigantisch en zogauw het ze'n nieuwigheid heeft verloren is het ongeveer nog maar 60% van de nieuwprijs waard. heb de meest tegekke spullen voor een redelijke prijs 2dehands gescoord, maar goed: als je net begint ga je al snel naar een winkel waar je op de verkoper zijn advies afgaat, maar marktplaats staat vol met goede gitaren voor een leuk prijsje.
na, ik verzamel ze niet,. uiteindelijk schuift het toch allemaal weer door, en voor mij is het ook een beetje sport om bv op ebay toffe spullen voor weinig in de states te scorenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zwaai dan ook ff naar het kpn gebouw in de buurt van het station
daar moet ik nu nog ff best lang zitten
[..]
maar als je je gitaren nou niet doorverkoopt, maar verzameld?
ik koop liever een nieuwe gitaar dan een 2e handse, gewoon uit prencipe dat ik iets nieuws wil hebben
heb je die via die Mauery kerel gekocht op ebay?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:06 schreef nightfall het volgende:
[..]
na, ik verzamel ze niet,. uiteindelijk schuift het toch allemaal weer door, en voor mij is het ook een beetje sport om bv op ebay toffe spullen voor weinig in de states te scoren, die schecter die ik toen gekocht heb was praktisch onbespeeld, ding leek wel nieuw en had em voor minder dan de helft van de nieuwprijs
zeker die kerel met die afgekeurde zooi uit de fabriek?,. nop, deze komt gewoon van een particulier iemand..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
heb je die via die Mauery kerel gekocht op ebay?
die heeft altijd hele ladingen goedkope Schecters erop staan namelijk.
ja die inderdaad. heb daar wel een paar keer naar gekeken, maar blijft het een beetje dubieus vinden. volgens de beschrijving zit er doorgaans alleen maar een krasje op, of is de lak ergens niet zo mooi.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:18 schreef nightfall het volgende:
[..]
zeker die kerel met die afgekeurde zooi uit de fabriek?,. nop, deze komt gewoon van een particulier iemand..
de kracht van schecter is dat ze het vanuit de states uit besteden in korea en ze daarna terughalen, grondig checken en helemaal afstellen,. ik betwijfel dat als ze lakschade vinden dat ze dat ding dan nog verder aan inspectie onderwerpen en laat staan nog afstellen,. ik zou er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja die inderdaad. heb daar wel een paar keer naar gekeken, maar blijft het een beetje dubieus vinden. volgens de beschrijving zit er doorgaans alleen maar een krasje op, of is de lak ergens niet zo mooi.
Dat lijkt me waarschijnlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:23 schreef nightfall het volgende:
[..]
de kracht van schecter is dat ze het vanuit de states uit besteden in korea en ze daarna terughalen, grondig checken en helemaal afstellen,. ik betwijfel dat als ze lakschade vinden dat ze dat ding dan nog verder aan inspectie onderwerpen en laat staan nog afstellen,. ik zou er niet aan beginnen.
Ik kom hier dus nog een keer op terugquote:Op maandag 28 juli 2008 12:30 schreef outsidr het volgende:
Zijn er nog bands, gitaristen die een drummer nodig hebben ?
Ik bied mezelf aan
Mits in de buurt en leeftijd enzo...
dat vind ik echt de lelijkste gitaren everrrrrrrrquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:46 schreef Aresdreams het volgende:
Dus na me verjaardag ff wat schecters gaan testen en mogelijk 1 mee naar huis nemen...
of mijn vrienden moeten zo begaand met me zijn dat ik genoeg geld voor een Bo~el heb
Haha nice hoor! doet me denken aan Turbonegro!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei ik heb de andere nieuwe track ook ff online gegooit
Pick Up The Soap Please
http://www.myspace.com/tooloudforgranny
Moet lukken toch? Drummers zijn vrij gewild lijkt me.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:38 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik kom hier dus nog een keer op terug
Ik ben desperate opzoek naar wat mede muzikanten om lekker muziek te maken![]()
Misschien wil Friesland je ook helemaal niet hebben.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:33 schreef Aresdreams het volgende:
ieder zijn eigen ding he
en dean, ik vind het ver weg, omdat ik niet naar friesland wil
Misschien wil Friesland je ook helemaal niet hebben.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:33 schreef Aresdreams het volgende:
ieder zijn eigen ding he
en dean, ik vind het ver weg, omdat ik niet naar friesland wil
Vandaar dat ze bij de grens altijd zo moeilijk doen. Ik heb nog niet zo'n shirt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:46 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien wil Friesland je ook helemaal niet hebben..
Mij wel want ik heb een Kramtriedshirt..
ik hoef hun ook niet, dus kunnen we lekker in vrede daarmee verder levenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Misschien wil Friesland je ook helemaal niet hebben..
heb wel een H&K warp7, maar geen losse preampquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef nightfall het volgende:
ik ben trouwens nog steeds opzoek naar een H&K access preamp
Oss... dat wordt z'n einde... messetrekkers daarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:57 schreef nightfall het volgende:
paul gilbert![]()
EUROPEAN TOUR 2008:
SEPTEMBER:
23 - Brussels, Belgium / AB
24 - Zoetemeer, The Netherlands / Boerderij
25 - Amstelveen, The Netherlands / P60
26 - Oss, The Netherlands / Groene Engl
Ik ga naar de boerderij, wil die knakker wel eens zien
Tja, vlaggewapperende Hollanders is nog altijd een heikel punt daar.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze bij de grens altijd zo moeilijk doen. Ik heb nog niet zo'n shirt.
Ze willen me meestal pas doorlaten als ik ze iets van Strawelte () heb laten horen.
Nou en? We zijn geen webshop hier.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef nightfall het volgende:
ik ben trouwens nog steeds opzoek naar een H&K access preamp
Ja, maar ik ben er geboren en opgegroeid.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:10 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, vlaggewapperende Hollanders is nog altijd een heikel punt daar..
ik had meer de hoop dat er nog iemand 1tje in ze'n garage had staan,. van een oud oma'tje enzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou en? We zijn geen webshop hier..
.
Ah, vandaar dat hij me zo onbekend voorkomt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
Mr. Big toch? Samen met Billy Sheehan.
ach,. iedereen maakt fouten in ze'n leven,. minder bekand van racer Xquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
Mr. Big toch? Samen met Billy Sheehan.
Alleen die singles hielpen niet echt. Zie ook de hele hordes huisvrouwen die het tweede Extreme album kochten omdat More than words zo mooi wasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:25 schreef Cynic het volgende:
Paul Gilbert
Als je dan toch een goede gitarist wil noemen
Overigens heeft Mr. Big ook best hele fatsoenlijke nummers.
Ik ben nog steeds met Scarified bezig.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:48 schreef nightfall het volgende:
die gast heeft ook echt gigantsche klauwen,. echt een spreiding
ik ben er een tijdje geleden ook aan begonnen,. maar heb em ook nog niet helemaal, vooral het einde ja,. en moet em regelmatig oefenen anders kan ik weer opnieuw beginnen,. krijg em ook nog niet echt strak om eerlijk te zijn..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met Scarified bezig.
Schiet niet echt op
Op het laatst zitten de noten daarvan ook zo vreselijk ver uit elkaar
ja,. daar zit ik dus ook, daarna herhaald dat stuk zich nog eens met later een solo eraanvast en dat rare snelle einde,. als je het eerste stuk flink oefend heb je 85% van het nummer,. er zijn trouwens ook verschillende versies van het nummer,. ik heb er de tabs en muziek(ook zonder gitaar) van zoals in die clip in die spacesuits wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:56 schreef Cynic het volgende:
Die beginriff is ook al vrij pittig, met die rare versnelling erin.
Ik kom ongeveer tot voor dat korte stukje tappen. Dus het eerste gedeelte zeg maar. Probeer eerst dat netjes te krijgen en wat bekend te worden met de partonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |