Komt me bekend voor. Ik zit wijzigingen te doen op dingen die nog niet eens in de CMDB staan. Krijg ik de werkorders terug van configuratiebeheer met het commentaar dat die assets niet bestaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oooooh.
Ja, ik slaap al half hier, joh..
Ik ben trouwens dingen aan het inboeken van februari. Moet genoeg zeggen..
Zolders zijn kut met dit weerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:08 schreef Deansensitized het volgende:
It is ferdomme brotsk, en it reint waarm wetter
En wij hebben net besloten met die überbenauwdheid op zolder vanavond te oefenen.
Wij hebben niet echt een aparte configuratiebeheer geloof ik. Doen wij gewoon, tussen het incidenten behandelen door. Ja, geen wonder dat we maanden achterlopen. Beter sturen ze voor een maand ofzo ff nog wat gedetacheerden om ons te versterken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Ik zit wijzigingen te doen op dingen die nog niet eens in de CMDB staan. Krijg ik de werkorders terug van configuratiebeheer met het commentaar dat die assets niet bestaan.![]()
Ze bestaan wel maar jullie doen je werk niet. Is mijn standaard commentaar daar weer op.
Jij eet hamsters?quote:
Haha die heb ik ookquote:Op maandag 28 juli 2008 13:30 schreef Moozze het volgende:
Outsidr als je als laatste post in een topic mag je een nieuwe openenMaar nu heb ik dat lekker al gedaan!
Ik heb net een vette versterker geleend, wat een fucking zwaar ding maar hij staat nu eindelijk in mn kamer. Hij kan lekker hard en de ramen staan overal open!![]()
[ afbeelding ]
Dat kan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:46 schreef Ernstje het volgende:
Ik wil het liefst een Fender Stratocaster omdat ik het een pracht gitaar vind. Mijn bugget ligt rond de 800 euro... (+versterker) Ik speel het liefst, funk en rock.Ja er zijn genoeg clones ik weet het, maar een echt merk verliest niet snel zijn waarde..en liefst geen 2e hands, noujah... gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |