Ben het eigenlijk wel met je eens. Poste ook direct na het zien van die docu waardoor ik er nog helemaal in zat. Maar miste zo nu en dan ook wel de connectie met de schrijver... het was niet altijd even duidelijk wat voor'n rol die mensen gespeeld hadden in zijn leven in die periode. Toch intrigeerde alle personen in de docu mij zeer en vond het daarnaast vooral een mooie docu door het einde inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:13 schreef Cee het volgende:
Ik vond hem juist tegenvallen, behalve het laatste deel. Er werd verder een hele hoop verteld maar ik miste de connectie met 'John' (de dagboekschrijver), de bezoeken aan de kennissen van John werden voorafgegaan door een paar regels uit het dagboek maar wat moest ik er mee? Door de hele docu heen waren het eigenlijk alleen excuses om wat anekdotes over Times Square anno eind '80s/begin '90s te ontfutselen.
Ik werd daardoor ook niet nieuwsgieriger naar de identiteit van de dagboekschrijver. Uiteindelijk maakte het laatste kwartier weer veel goed door toch nog enigszins verrassend te zijn en alles een wat diepere lading te geven.
Da's mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |