Maar rijgers kun je wel makkeleiker tillen als fatsige wijfen.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan de ophaal dienst bellen foor grovfuil!
Welnee, prima zoquote:Op maandag 28 juli 2008 11:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
vraagt een kwaliteitstopic ook niet om een foutloze TT![]()
Rijgers kunnen fliegen. Fatsige wijfen komen niet los fan de grond.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar rijgers kun je wel makkeleiker tillen als fatsige wijfen.
Dan had je deze topic niet aan moeten klikken, want het staat ook in de TT.quote:
Nee, presys! Maar TS is denk ik chewoon bang dat hei gepled wort door so'n walfis.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rijgers kunnen fliegen. Fatsige wijfen komen niet los fan de grond.
Dat hep je feranderd hè, terwijl ik aan het quoten was?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, dat zeg ik toch? dom wijv.
Nee ik feronderstel dat je het ferkeerd hebt gelezen.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hep je feranderd hè, terwijl ik aan het quoten was?
Uw bedoelt seker toch kwooten hea!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, schuiv de schuld maar weer op mij av!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee ik feronderstel dat je het ferkeerd hebt gelezen.
Fat iz er Ferantert?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga nu toch wel een beetje vronzen hoor. Met je foortdurende ferwensingen!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, schuiv de schuld maar weer op mij av!
En ja, ik bedoel kwooten, mag ik ook een keer een schrijvvout maken?
Ja, jei doet eerst ferkeert lesen en nu ook al ferkeert sgreiven!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, schuiv de schuld maar weer op mij av!
En ja, ik bedoel kwooten, mag ik ook een keer een schrijvvout maken?
Bij feel ferwensingen moet je efen de Mots tippen in de Veedbekquote:Op maandag 28 juli 2008 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga nu toch wel een beetje vronzen hoor. Met je foortdurende ferwensingen!
Ja, dan kreichen se lekker een ben!! Muhahahaquote:Op maandag 28 juli 2008 11:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bij feel ferwensingen moet je efen de Mots tippen in de Veedbek
Nee, dat zie je verkeerd. Helaas, dit gaat over wijfen.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:40 schreef Noshiba het volgende:
hehe, eindelijk weer een dikke wijven bash topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |