Succes!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:35 schreef Weemz het volgende:
Nou, vandaag weer *fijn* werken van 1200-2030... Hopen dat het beter gaat dan afgelopen donderdag...
vakantie?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:26 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ik ga de komende 4 weken helemaal niet werken!Ik ga lekker vakantie vieren, en niet in Nederland!
Hoe groot is bij jullie de diepvriescel?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zo. Ik ga zo langzamerhand ook maar eens op zoek naar ander werk. Ik heb het echt helemaal gehad met die boslul van een teamleider van ons. Ongelooflijk wat die gast weet te presteren. We zijn een redelijk klein filiaaltje. Echter heeft hij wel bijna 2 volle dagen nodig om een planning te maken. Dan presteert hij het ook nog eens om mensen in te plannen die vrij hebben gevraagd die week.
De druppel was pas vorige week. Ik had vier weken vakantie gehad, en zag tot mijn verbazing dat de diepvries een grote teringbende was. Vier volle weken is er niets nagevuld, niets geteld. Er werd alleen twee uurtjes gevuld. Vervolgens gooien die vulsjonnies het ongesorteerd weer terug in de cel.
Dus ik kom het voorstel om de boel weer op orde te maken. Daar willen ze niet aan omdat ze naar eigen zeggen niet teveel onnodige uren in willen plannen. Toen ben ik kwaad weggelopen. Vandaag was het nog steeds een grote teringbende. Ik heb denk ik wel voor 50 euro producten afgeschreven omdat die doorweekt van gesmolten ijs onverkoopbaar zijn geworden. Dat hebben ze blijkbaar liever dan die paar uurtjes om de winkel en de cel op orde te maken. Die hele cel zit vol met ijs. Je moet echt aardig oppassen, want anders ga je nog eens flink op je bek.
Ook een leuk weetje: in die vier weken is de omzet van diepvries met gemiddeld 15% gedaald in vergelijking met voorgaande weken. Dat krijg je ook als je 4x zoveel nee-verkoop hebt.
zoals al eerder gezegd, gaat er pas belasting vanaf als er meer dan 160uur binnen een p[eriode word uitbetaaldquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef -Sum- het volgende:
weet iemand hoeveel belasting eraf gaat als je vakantie uren worden uitgekeerd ipv opgenomen?
mijn contract was 60 uur per periode en dat was tijdelijk verlaagd naar 4 vanwege stage. dat is dus niet terug gezet omdat ze dachten dat dat wel aan het eind van de zomer zou komen, ik krijg nu immers alle overuren uitbetaald.
maar ik heb ontslag genomen en dit is mijn laatste periode. ik heb nu 2 weken vakantie en normaal zou ik dus 30 uur opnemen. maar nu wordt dat gewoon uitgekeerd en gaat daar waarschijnlijk belasting vanaf. maar als dat echt veel scheelt wil ik dat ze dat alsnog aanpassen ik heb hier het contract liggen waarin staat dat de contracturen per vorige periode alweer terug gezet hadden moeten worden.
tnx!
Er gaat inderdaad zoals zuivelman zegt pas extra belasting af als je boven de 160 uur zit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef -Sum- het volgende:
weet iemand hoeveel belasting eraf gaat als je vakantie uren worden uitgekeerd ipv opgenomen?
mijn contract was 60 uur per periode en dat was tijdelijk verlaagd naar 4 vanwege stage. dat is dus niet terug gezet omdat ze dachten dat dat wel aan het eind van de zomer zou komen, ik krijg nu immers alle overuren uitbetaald.
maar ik heb ontslag genomen en dit is mijn laatste periode. ik heb nu 2 weken vakantie en normaal zou ik dus 30 uur opnemen. maar nu wordt dat gewoon uitgekeerd en gaat daar waarschijnlijk belasting vanaf. maar als dat echt veel scheelt wil ik dat ze dat alsnog aanpassen ik heb hier het contract liggen waarin staat dat de contracturen per vorige periode alweer terug gezet hadden moeten worden.
tnx!
aaaaaaaaah oke, dan heb ik gelukkig nog niet gebeld en de SM voor niets lastig gevallenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Er gaat inderdaad zoals zuivelman zegt pas extra belasting af als je boven de 160 uur zit.
hmmm....ik dacht toch echt dat het pas boven de 180 was!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Er gaat inderdaad zoals zuivelman zegt pas extra belasting af als je boven de 160 uur zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |