Hoe maak ik dat beste schoon zonder dat het schoonmaak luchtje meneer aanmoedigt om het nog eens te doen
Ik heb een nieuw 2e hands leren bankstel. Echt nieuw is geen goed idee met een siamees in huis. De 3 zitter had bij de rugleuning een wat kapotte, ruwe plek. Volgens de vorige eigenaar omdat er een vlek had gezeten die haar moeder tijdens haar vakantie had ondekt en schoongemaakt met iets bijtends....
Ik was nogal weg van het bankstel en had nog wel een oud lapje leer liggen dat er prima overheen geplakt kon worden. Leek me geen probleem dus. Alleen ben ik pas vanochtend aan het plakken toegekomen en heb nu ontdekt dat Jules er lekker overheen heeft zitten sassen
Bankstel staan hier al een week of 2 en er ligt altijd een kussen op die plek, volgens mij is het ongelukje dus pas zeer kort geleden gebeurt......
Ik vermoed dat de vorige * vlek * dus veroorzaakt is door de kat van de vorige eigenaars toen die op vakantie waren. Had ik nu maar geweten wát er gebeurt was dan was ik voorzichtiger geweest met het oog op mijn eigen kat Jules
Wat kan ik nu het beste gebruiken om de boel schoon te maken en zou het verstandig zijn om over de hele vlek die nu is ontstaan leer te plakken ? Het meeste zit onder de overlappende rugleuning dus dat maakt voor het oog toch niks uit.