PSB kan natuurlijk niet ontbreken in de homo 100quote:Op maandag 28 juli 2008 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Oei Alarm straks, welke PSB zal het worden
Best lekker kut nummer dan.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
PSB kan natuurlijk niet ontbreken in de homo 100
Maakt mij niet uit wat hij draait, als het maar niet Go West is (kutnummer)
Nou, dat dusquote:Op maandag 28 juli 2008 09:59 schreef on_air het volgende:
AZ - het is wat dood geproduceerd, maar ach, wat niet. En Ruud was ooit gewoon briljant en innovatief.
Lekkere dansbare, vrolijke zomermuziek.
ik vind het echt 1 van de slechtste nummers van PSB. Mara ik zal er wel alleen in staan, want het was volgens mij hun grootste hitquote:
De homos ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, dat dusHet is niet de muziek of het stigmatiseren, wordt alleen een beetje moe van het gepush van het evenement
Eigenlijk vind ik alleen "west & girls" en "domino dancing" (en dan de extended version, die met die edits) te doen.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind het echt 1 van de slechtste nummers van PSB. Mara ik zal er wel alleen in staan, want het was volgens mij hun grootste hit
Helaas wordt er op radio en tv meer gepusht dan dat er goede programma's gemaakt worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, dat dusHet is niet de muziek of het stigmatiseren, wordt alleen een beetje moe van het gepush van het evenement
Nee, dat is Robert Jensenquote:Op maandag 28 juli 2008 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ruud is toch de eeuwige homo die nog niet uit de kast is gekomen
Het pushen lijkt tegenwoordig meer een doel op zich dan een middel om het programma waarom het feitelijk draait onder de aandacht te brengen.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Helaas wordt er op radio en tv meer gepusht dan dat er goede programma's gemaakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |