quote:
Kinderen hebben echt de meest simpele beredenering... Geweldig!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Reactie van mijn zoon Axel: "Dat is slim van die mensen papa om geen kleren aan te doen, dan worden hun kleren niet nat in de rivier!"
Lene Marlin - Sitting Down Herequote:Op maandag 28 juli 2008 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lene Marlin.
Een pallet cd's van in de cd-kast staan, maar ze heeft nooit meer een hit gehad. Terwijl ze toch wel erg mooie plaatjes heeft gemaakt
.
Ik word er blij vanquote:Op maandag 28 juli 2008 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een heerlijke muziek zo op de druilerige morgen
Hoezo, druilerig?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een heerlijke muziek zo op de druilerige morgen
Wat een tegenstelling t.o.v. hoe het hier is..quote:Op maandag 28 juli 2008 11:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoezo, druilerig?
[ link | afbeelding ]
Sappemeer, Groningen, het noorden.quote:
Ja, dat begon al goed vanochtend vroegquote:Op maandag 28 juli 2008 11:41 schreef Sirolf het volgende:
De items in Michiels ochtendshow...
Het Natalee Holloway Duct-tape spel...
Hier in Z-h/Den Haag wel iigquote:Op maandag 28 juli 2008 11:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoezo, druilerig?
[ link | afbeelding ]
Die Jingles ook. EJ is echt een meester daarin. Bij MIDNR deed hij het ook echt mega goed: "Dat maakt ons blij, dat maakt ons blij, dat maakt ons blij, oja dat maakt ons super blij!"quote:Op maandag 28 juli 2008 11:41 schreef Sirolf het volgende:
De items in Michiels ochtendshow...
Het Natalee Holloway Duct-tape spel...
Dat vond ik dan wel weer jammerquote:Op maandag 28 juli 2008 11:46 schreef -Hans- het volgende:
Ennuh, Veenstra 8 platen in een uurGiel komt niet verder dan 5 of 6.
Als je 'm terug wil luisteren/zien moet je maar ff pm-en, hij staat onlinequote:Helaas te laat wakker om iets van zijn show te horen.
Ook goedemorgen Pilesquote:Op maandag 28 juli 2008 11:47 schreef Piles het volgende:
Mogguh Hans
[..]
Dat vond ik dan wel weer jammer
[..]
Als je 'm terug wil luisteren/zien moet je maar ff pm-en, hij staat online
In het oost'n is het ook zon all over the place.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sappemeer, Groningen, het noorden.
En die mensen uit de randstad maar klagen over het noorden, nou, hier is het weer anders prima hoor!
Strak in het pak met stropdas is het hier goed uit te houden.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:52 schreef -Hans- het volgende:
Houden jullie het binnen nog een beetje vol?! ik zit hier nu 20 minuten in alleen een korte broek, maar het is amper vol te houden.
Het is hier super bewolkt, maar wel benauwd. Niet echt warm... Alleen ik zit op kantoor, dus dat is het enige waar ik het niet bij vol hou....quote:Op maandag 28 juli 2008 11:52 schreef -Hans- het volgende:
Houden jullie het binnen nog een beetje vol?! ik zit hier nu 20 minuten in alleen een korte broek, maar het is amper vol te houden.
Heb er geen last vanquote:Op maandag 28 juli 2008 11:52 schreef -Hans- het volgende:
Ik vlucht zometeen, dan staat een kennis en haar kids op de stoepquote:Op maandag 28 juli 2008 11:52 schreef -Hans- het volgende:
Als in meervoud?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik vlucht zometeen, dan staat een kennis en haar kids op de stoep.
Zeelandquote:Op maandag 28 juli 2008 12:02 schreef -Hans- het volgende:
Piles en L-L zitten jullie ook een beetje in het Zuiden? Temperatuur ligt daar op het moment ook wat lager t.o.v. Noorden. Van Roel weet ik dat hij in het mooie Zuiden zit.
Om de hoek, bij een wereld vol wonderen.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:02 schreef -Hans- het volgende:
Piles en L-L zitten jullie ook een beetje in het Zuiden? Temperatuur ligt daar op het moment ook wat lager t.o.v. Noorden. Van Roel weet ik dat hij in het mooie Zuiden zit.
Feivel, me2.. Heb m'nal op dus ik vlucht ook maar even de zon in.
Lekker! Graadje of 20, gok ikquote:
hahaquote:Op maandag 28 juli 2008 12:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Om de hoek, bij een wereld vol wonderen.![]()
En de andere kant van een wereld vol wonderen daar woon ik. Dus ja. Midden-zuid Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |