abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2008 @ 03:02:56 #1
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_60389113
11 Oktober komt het Finse Disco Ensemble naar Nederland. In Utrecht kunnen ze er vanuit gaan dat ik erbij ben. Ik ken ze pas een paar maand en was gelijk verkocht. Het album First Aid Kit is typische punk rock en erg melodisch. Black Euro is waarschijnlijk het bekendste nummer van het album.

Vorige maand is het nieuwste album gereleased genaamd Magic Recoveries. Een erg experimenteel album als je het mij vraagt. De helft van de nummers moest ik ook een paar keer beluisteren voordat ik het ging waarderen, maar de afgelopen weken staat het album bij mij geregeld op repeat.

Zijn er nog meer Disco Ensemble fans hier te vinden?

Extra info:
Myspace: http://www.myspace.com/discoensemble
Official website: http://www.discoensemble.com/
En op Last.fm: http://www.last.fm/music/Disco+Ensemble

[ Bericht 0% gewijzigd door Billy_Talent op 28-07-2008 23:31:05 (Woordje vergeten) ]
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_60684535
Ik ben er ook zeker bij! Ik ken ze al twee jaar, en ik wacht dus al een hele tijd voordat ze eindelijk naar Nederland komen. Ik had ze een tijdje niet meer geluisterd, maar sinds hun nieuwe album ben ik weer helemaal fan van ze, het is echt een kick ass band. En live schijnen ze ook errug goed te zijn, dus dat belooft wat
Je weet niet hoe blij ik was toen ik gisteren uitvond dat ze naar Nederland kwamen (gewoon per toeval via google gevonden, want om de een of andere reden staat het nog niet op hun site en myspace).

First Aid Kit is echt een geweldig album, echt alle nummers bevallen mij super goed, en dat kan ik niet vaak zeggen van een album. Drop Dead Casanova (dát is volgens mij juist het bekendste nummer) blijft een heel sterk nummer, maar eigenlijk is er op dat album niet echt één nummer wat er uitspringt, het is allemaal goed.
Magic Recoveries vind ik tot nu toe ietsje minder dan First Aid Kit, het is inderdaad wat experimenteel, maar ik moet het gewoon nog wat vaker luisteren denk ik. Aan "Bad Luck Charm" bijvoorbeeld moest ik eerst ook wennen, maar nu vind ik het een geweldig nummer.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:28:54 #3
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_62615128
Hoe vond je ze? Zelf vond ik ze erg goed spelen, alleen die gitarist had een beetje een vies snorretje

De volgende dag stonden ze in Paradiso. Dat concert is opgenomen. Ben benieuwd wanneer het rond is met de rechten
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_86124386
Heb ze afgelopen vrijdag gezien in Nijmegen in Merleyn.
Vriend van me had kaartjes gewonnen en wist totaal niet wat ik moest verwachten.
Live zijn ze boven verwachting goed!
  maandag 6 september 2010 @ 13:56:48 #5
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_86125457
Ha, daar was ik ook bij. Vond het een erg goede show. Volgens mij genoot die zanger echt oprecht van het optreden en de reacties in het publiek ^O^
  maandag 6 september 2010 @ 13:58:32 #6
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_86125525
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:28 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]alleen die gitarist had een beetje een vies snorretje :P
Hij had deze keer wel een volwaardige snor :')
pi_86126599
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:58 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

Hij had deze keer wel een volwaardige snor :')
Vond het een heel irritant snorretje bij de bassist. Brrr.
Nee, ik heb me echt goed vermaakt daar. Heb nog een cdtje gekocht na afloop; Magic Discoveries.

Stond jij niet toevallig de voetbaluitslagen te checken?
  maandag 6 september 2010 @ 16:02:42 #8
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_86129563
Magic Recoveries ;)

Ik heb wel de voetbaluitslagen lopen checken, maar dat deed ik al lopend naar het treinstation, niet binnen. Ik was diegene die af en toe die vervelende Duitser een flinke duw gaf :P
pi_86131293
Ik stond ergens aan de rechterkant. Er waren wel irritante bij ja :P
  FOK!fossiel maandag 6 september 2010 @ 21:10:13 #10
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_86141801
Heb ze jaren terug gezien op Eurosonic. Nav dit optreden de cd first aid kit (?) gekocht. Catchy songs er op. Daarna nooit meer echt gevolgd, zal de nieuwe nrs eens luisteren.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_86152057
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef RemCOW het volgende:
Heb ze jaren terug gezien op Eurosonic. Nav dit optreden de cd first aid kit (?) gekocht. Catchy songs er op. Daarna nooit meer echt gevolgd, zal de nieuwe nrs eens luisteren.
Van wat ik gehoord heb is First Aid Kit wel het beste album idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')