Ik ben er ook zeker bij! Ik ken ze al twee jaar, en ik wacht dus al een hele tijd voordat ze eindelijk naar Nederland komen. Ik had ze een tijdje niet meer geluisterd, maar sinds hun nieuwe album ben ik weer helemaal fan van ze, het is echt een kick ass band. En live schijnen ze ook errug goed te zijn, dus dat belooft wat

Je weet niet hoe blij ik was toen ik gisteren uitvond dat ze naar Nederland kwamen (gewoon per toeval via google gevonden, want om de een of andere reden staat het nog niet op hun site en myspace).
First Aid Kit is echt een geweldig album, echt alle nummers bevallen mij super goed, en dat kan ik niet vaak zeggen van een album. Drop Dead Casanova (dát is volgens mij juist het bekendste nummer) blijft een heel sterk nummer, maar eigenlijk is er op dat album niet echt één nummer wat er uitspringt, het is allemaal goed.
Magic Recoveries vind ik tot nu toe ietsje minder dan First Aid Kit, het is inderdaad wat experimenteel, maar ik moet het gewoon nog wat vaker luisteren denk ik. Aan "Bad Luck Charm" bijvoorbeeld moest ik eerst ook wennen, maar nu vind ik het een geweldig nummer.