In de prullenbak, na al dat werkquote:
Die komt nog. Ik ben op het moment Google aan het afzoeken naar eventuele info over deze user.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:32 schreef Biogarde het volgende:
JE VERGEET HET SLOTJE MET DAARIN Z'N IP, ADRES EN NAAM VAN Z'N HOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
Plaats jij die pica nou maarquote:Op maandag 28 juli 2008 00:32 schreef Biogarde het volgende:
JE VERGEET HET SLOTJE MET DAARIN Z'N IP, ADRES EN NAAM VAN Z'N HOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
Met dit topic wil ik graag een aantal dingen bereiken:quote:Op maandag 28 juli 2008 00:32 schreef The_Terminator het volgende:
Maar TS, wat wil je precies met dit topic bereiken? Moet ik dit opvatten als een mislukt dreigement, of gewoon een kansloos topic van een idioot die beter met zijn klauwen van de Nieuwe Topic knop af kan blijven?
Van watquote:
Oke.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Met dit topic wil ik graag een aantal dingen bereiken:
1. Mensen moeten inzien dat het niet ok is om een advertentie voor een taaldocent inburgering te beginnen met een grove spelfout.
2. Inburgering wordt zo geschreven, niet anders.
3. Turken moeten geen advertenties schrijven
4. Modjes moeten niet zo moeilijk doen, al helemaal niet rond dit tijdstip.
Opperdepop en neequote:Op maandag 28 juli 2008 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hotdogs en je vriendin, en rap een beetje!!!
Als de usertjes geen kuttopics openen dan doe ik helemaal niet moeilijk. Dump die link maar in een baggertopic in ONZ in plaats van KLB er mee te vervuilen.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
4. Modjes moeten niet zo moeilijk doen, al helemaal niet rond dit tijdstip.
Klaagbaak vervuilen?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als de usertjes geen kuttopics openen dan doe ik helemaal niet moeilijk. Dump die link maar in een baggertopic in ONZ in plaats van KLB er mee te vervuilen.
Ben je nou zo achterlijk of doe je maar zo? Ik gok overigens dat het een combinatie van beide is, en dat ook de reden is geweest om je tot openen van een kuttopic te drijven.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Klaagbaak vervuilen?Kan dat?
Ik vind mijn klacht over een grove taalfout anders iets gegronder dan bijv. al dat hyves gezeik.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben je nou zo achterlijk of doe je maar zo? Ik gok overigens dat het een combinatie van beide is, en dat ook de reden is geweest om je tot openen van een kuttopic te drijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |