quote:Op zondag 27 juli 2008 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje schopt Leinen nu weer zelfverzekerd doen, want onzeker zijn is nergens voor nodig
ga je mij verrot schelden?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik ga zo maar slapen denk ik. En morgen duidelijkheid scheppen voor mezelf. En indien nodig iemand helemaal verrot schelden
Ga je volgende keer weer zo lang weg?
Was je tent lek?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en een voorproefje voor het verhaaltje:de ductape was nodig
weer
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en wat Vork zei vorig topic: ik dacht dat ik al sliep...truste!
Je had geen scheermesjes bij je?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:01 schreef motorbloempje het volgende:
de ductape was niet voor het luchtbed
Ik ga niet tegen mezelf schelden, daar voel ik me niet beter doorquote:Op maandag 28 juli 2008 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Als je jezelf maar niet uitscheldt Lein!![]()
De ductape was nodig voor je partner? Nee toch?
Nessiequote:Op maandag 28 juli 2008 00:30 schreef krakkemieke het volgende:
De foto's van MoBlo deden me eraan denken....zo romantisch.
Als ik later groot ben ga ik daar lekker wonenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:27 schreef krakkemieke het volgende:
You take the high road an i'll take the low road
And i'll be in scotland before you
and me and my true love will never meet again
on the bonny, bonny banks of Loch Lomond.
Mooie golfbaan daar bij Loch Lomond.quote:
Die schotse tongvalquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:44 schreef krakkemieke het volgende:
Golf komt toch uit schotland? St Andrews als ik me niet vergis?
quote:Historie van de Golfsport
Er zouden verschillende soorten sporten als voorloper van het huidige golfspel worden beschouwd. In oude geschriften van Egyptenaren, Perzen, Grieken en Romeinen zijn verwijzingen te vinden naar verschillende spelvormen die op het golf leken, wat ook mogelijk is, is dat sporten als hockey, polo en croquet hieruit zijn ontstaan.
Het staat in ieder geval vast, dat golf niet (zoals bij voorbeeld rugby) plotseling ontstaan of uitgevonden is. Golf heeft zich ontwikkeld volgens een geëvolueerd proces dat tot op de dag van vandaag voortduurt.
Waarschijnlijk vond te Loenen aan de Vecht, bij het kasteel Kronenburg, op tweede kerstdag 1297 de eerste partij colf plaats. Door middel van deze golfpartij werd de moord op Floris V, graaf van Holland en Zeeland herdacht. De partij bestond uit twee teams van elk vier personen. Deze golfpartij heeft ongeveer 550 jaar stand gehouden.
Reeds in 1360 vaardigden de magistraten van de stad Brussel een ordonantie uit die het spelen met "colven" verbood binnen de stadsmuren.
De meer recente geschiedenis van de golfsport vormt sinds jaar en dag een bron van tweestrijd tussen de Nederlanders en de Schotten; beide beweren namelijk de echte bakermat van het huidige golfspel te zijn. Omdat het onmogelijk is met argumenten en bewijzen de wederzijdse beweringen te staven, is het daarom beter de waarheid in het midden te laten.
Omstreeks 1650 werd in Holland golf gespeeld met ‘Schotse klieken‘ (stokken), maar aan het begin van dezelfde eeuw werden grote hoeveelheden ballen van Hollands fabricaat naar Schotland geëxporteerd. Door deze feiten is het duidelijk dat er ruim drie-en-een-halve eeuw geleden in Nederland golf werd gespeeld in welke vorm dan ook.
tof!quote:Op maandag 28 juli 2008 04:07 schreef Isabeau het volgende:
voor nynke: http://www.francisstrand.blogspot.com/
en ik heb het niet druk, hier niet eens regen...heb je ook onweer?
Fijn!quote:Op maandag 28 juli 2008 09:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tof!
Het is hier ook pokkeweer. LIg nog even in bed! Wel goedn ieuws, mijn financiele problemen voor Zweden hebben zich opgelost, ik mag lenen bij de ib-groep voor mijn tijd daar. Dat is een pak van m'n hart!
Kalkoenfilet ligt in de supermarkt toch naast de kipfiletjes? Volgens mij is het niet moeilijk te krijgenquote:Op maandag 28 juli 2008 10:45 schreef AKnynke het volgende:
En ondertussen is m'n laptop ook terug van weggeweest, en hij doet t weer! Plus, alle data enzo staat er nog op!
En ik heb bedacht wat ik vanavond een vriendinnetje ga voorschotelen: spinazie linzen salade met kalkoen
* 8 eetlepels (olijf)olie
* 400 g kalkoenfilet of -schnitzel, in repen
* 1 kleine broccoli (ca. 200 g), in roosjes
* 2 sinaasappels
* 2 eetlepels azijn
* 2 theelepels grove mosterd
* 1 zak panklare spinazie (300 g)
* 1 blik linzen (400 g), uitgelekt
Bereiden
In koekenpan 2 el olie verhitten en kalkoenrepen in 5-6 min. rondom bruin en gaar bakken. Vlees op bord
scheppen, met zout en peper bestrooien. Broccoli in weinig water met wat zout in 4-5 min. beetgaar koken. Sinaasappels dik schillen (tot op vruchtvlees) en in plakken snijden. In schaal rest van olie met azijn en mosterd tot dressing kloppen, op smaak brengen met zout en peper. Spinazie en linzen met dressing mengen en op grote schaal leggen. Broccoli, sinaasappel en kalkoenrepen erover verdelen.
Omdat ik waars. geen kalkoen kan vinden, wordt het maar kipfilet,maar dat kan ook best.
misschien met wat zoets pureren tot een fruitsapje?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:31 schreef freecell het volgende:
Nope, normaal tot klein formaat.
Maar ik heb er dus nog een heleboel over nu en ik heb weinig zin om ze op te eten
Is het daar zo slecht dan?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:40 schreef Vork het volgende:
Ok, wie heeft dit weer uitgevonden?
nee, het is warm, benauwd, plakkerig en dat is NIET fijnquote:Op maandag 28 juli 2008 13:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is het daar zo slecht dan?![]()
Ik zit in mijn boxershort en een T-shirtje onder de parasol met mijn voeten in een emmer koud water omdat het zo warm is.En nog lekkere droge warmte ook! (voor Nederlandse begrippen dan heh.
) Gisteren hadden we hier een luchtvochtigheid van 86% en nu maar 40%.
* MinderMutsig gaat de buienradar checken om te zien of dat weer deze kant op komt.![]()
en? viel het mee?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was van vrijdag middag tot gister avond bij Mr PF
voor het eerst z'n familie gezien(150 km verder op
)
en nu is ie hier
klote natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 14:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
MoBlo, hoe bevalt het camperen?
Ah ok. Hier is het wel warm maar niet benauwd en plakkerig.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, het is warm, benauwd, plakkerig en dat is NIET fijn
Ohh DE wat klinkt dat ontzettend leukquote:Op maandag 28 juli 2008 13:54 schreef DarkElf het volgende:
Mr DE is trouwens gevraagd voor een project in Israel, spannend en leuk!Komende weken dus een paar dagen per week daarheen (inventarisatie) en daarna eens in de week een dag erheen (overleg en overzicht) en de rest hier in Rotterdam werken... Mooi ritme dus voor ons samen ook alleen de eerste tijd is wat chaotisch voor hem..
Als het einde van het project in zicht komt ga ik wrs twee weken mee die kant op, hoe vaak krijg je die kans nou?
Ik neem waarschijn,lijk Leintjeuh meequote:
Oh. Ok. Ik vind het best.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem waarschijn,lijk Leintjeuh mee(en dat leest ze dus nu)
Waarschjijnlokk pas na etenstijd, Lein moet no werken, ik moet slapen en we moeten ook nog reizen.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:32 schreef Vork het volgende:
Wordt nog druk danHoe laat zijn jullie hier dan? Voor rond of na etenstijd?
Dat weet ik, je wilde namelijk ook al niet op m'n zolder slapenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Niet bij je in bed heeft ook vooral met de hotte te maken
Ik nam eigenlijk aan dat we wel bij jou slapren
Typen blijft moeilijk met die vingers van je hè?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Niet bij je in bed heeft ook vooral met de hotte te maken
Ik nam eigenlijk aan dat we wel bij jou slapren
Leuk!quote:Op maandag 28 juli 2008 13:54 schreef DarkElf het volgende:
Mr DE is trouwens gevraagd voor een project in Israel, spannend en leuk!Komende weken dus een paar dagen per week daarheen (inventarisatie) en daarna eens in de week een dag erheen (overleg en overzicht) en de rest hier in Rotterdam werken... Mooi ritme dus voor ons samen ook alleen de eerste tijd is wat chaotisch voor hem..
Als het einde van het project in zicht komt ga ik wrs twee weken mee die kant op, hoe vaak krijg je die kans nou?
leuk he? (en ja Isa en Lein ik zit me al in te lezenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk!
Maar een keer per week een dag naar Israel?
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
... Ter voorbereiding op Oma's feest 17 augustus, krijg ik net een to-do list en gedragscode opgestuurdHopelijk heeft de rest van de kleinkinderen het zelfde gekregen, en niet alleen ik
Dat we de gasten moeten entertainen. Dat we een dansje moeten doen als oma ons naar voren heeft geroepen om ons aan de gasten voor te stellen. Dat we de gasten van de auto's naar de feestzaal moeten begeleiden. Ik moet met zus en zwager de kado's in ontvangst nemen en de namen op de pakjes zetten.quote:
Toevallig heb ik volgende week ook zo'n opa/oma feest (ter ere van het zoveel100jarige huwelijk ofzo), maar de to do list, mocht die überhaupt in omloop zijn is godzijdank leeg.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
-hele waslijst met dingen waarbij je je afvraagt waar het onderdeel 'feest' in Oma's feest is gebleven-
whahaquote:Op maandag 28 juli 2008 14:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Zo typisch moblo. Ik heb je echt wel een klein beetje gemist
Nee. En na dit feest vind ik dat ik met kerst moet mogen spijbelen.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
na je 80ste telt elk jaar hè? Dus elk jaar weer zo een mijlpaal
Ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 28 juli 2008 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat we de gasten moeten entertainen. Dat we een dansje moeten doen als oma ons naar voren heeft geroepen om ons aan de gasten voor te stellen. Dat we de gasten van de auto's naar de feestzaal moeten begeleiden. Ik moet met zus en zwager de kado's in ontvangst nemen en de namen op de pakjes zetten.en er komt iemand die niet meer zelfstandig kan eten. Die is voor mij
roomboter, veel verse gesneden dille, citroenrasp en wat vers sap, beetje zout...quote:Op maandag 28 juli 2008 18:10 schreef AKnynke het volgende:
DE! Hoorde ik jounu laatst over citroenboter? Zo ja...hoe maak ik dat?
golfer, wil je raden in welk restaurant Oma's feest is?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:24 schreef golfer het volgende:
Lekker spontaan, zo'n doorgeregiseerd feest van je oma, Lein.
De moeder van B. wordt binnenkort 88. Ik zie er nu al tegenop om daar naartoe te moeten.
Massaal met z'n allen vreten bij Van der valk.
Tenzij ik verkondig van de vrouwenliefde geworden te zijn en jou aankondig als mijn nieuwequote:Op maandag 28 juli 2008 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin inEven voor de duidelijkheid: ik ben geen kleinkind, toch?
Lein,quote:Op maandag 28 juli 2008 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tenzij ik verkondig van de vrouwenliefde geworden te zijn en jou aankondig als mijn nieuwelevenspartner
, tel je niet als kleinkind. No worries
warme, lome,quote:Op maandag 28 juli 2008 19:31 schreef motorbloempje het volgende:alles plakt...
het is warmalles plakt
het is warm!!
gets... wil bier.. op een koele plek.. bier
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
seks, gatver! daar moet ik nu écht niet aan denken
ik heb niet aan mn plicht voldaanquote:Op maandag 28 juli 2008 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dat komt omdat je gister avond al 'moest'
![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb niet aan mn plicht voldaan
ik raakte mn kussen en was wegwas iets moeierderder dan ik dacht
Ik las eerst "lome plas seks"quote:Op maandag 28 juli 2008 20:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eerst warme lome plakseks en daarna frisse koele douche-seks![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:11 schreef freecell het volgende:
Lein, het zou zó grappig zijn als de rest an de kleinkinderen die lijst niet heeft gekregen en jij als enige een dansje doet
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:31 schreef motorbloempje het volgende:
bier
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:34 schreef AKnynke het volgende:
sex
Wie is datquote:Op maandag 28 juli 2008 19:02 schreef AKnynke het volgende:
Citroenboter staat in de koelkast!![]()
Oh, en ik ben verliefd:
[ afbeelding ]
![]()
Gedraag me keurig hier. ff espresso'tje en internet. heeerlijk!!!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
heb je al iemand geneukt op Samos?![]()
Veel plezier daar![]()
en gefeliciteerd met je cijfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Au!!!! Mijn halve nagel is er gister afgerukt oidquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, Apollo, het lieve paard, schrok van Olivier het kutpaard (alhoewel het ook best eens andersom kan zijn geweest) en ik had Apollo vast en vervolgens rukte het touw de nagel van mijn rechter wijsvinger los toen hij een steigerschijnbeweging maakte. Tsja. Dat doet pijn.
Oh ik ben blij dat het je smaak is!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:40 schreef krakkemieke het volgende:
Tis mijn smaak PF. Ikvind het leuk dat je blij bent met je polo!
En zoals Henry Ford (van de auto's ja) ooit zei: Elke kleur is goed, als het maar zwart is!![]()
Ik had ook zin om te gaan aangezien ik er nog nooit geweest was en ik er maar een half uurtje vandaan zatquote:Op zondag 27 juli 2008 03:22 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Wij zouden ook gaan, maar het was een iets te heftig avondje/nachtje in Leuven![]()
Zaterdagmiddag nog geweldig geshopped, ben een spijkerbroek en shirtje van Benetton rijker en jawel de a-sportieve m-k heeft gewoon een paar gympen gescoord van Adidas![]()
![]()
Avond bbq bij mijn vader, ook erg leuk en lekker
Dat is Nick Symmonds, een amerikaanse atleet voor de OS!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wie is dat
Oh en Lein, dat feest klinkt echt ver-schrik-ke-lijk!
Op de trouwerij van m'n neefje ben ik uit baldadigheid stomdronken geworden
Ik dans sowieso nietquote:Op maandag 28 juli 2008 20:11 schreef freecell het volgende:
Lein, het zou zó grappig zijn als de rest an de kleinkinderen die lijst niet heeft gekregen en jij als enige een dansje doet
hoiquote:Op maandag 28 juli 2008 22:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En wanneer gaat er weer eens nog iemand posten?
Ik zeg meloen!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:34 schreef AKnynke het volgende:
ik ga nu nog even een meloen slachten denk ik. Of een grapefruit. Daar zit ik nog tussen te twijfelen. Wie helpt?
O en dit vond ik echt heel grappigquote:Op zondag 27 juli 2008 19:45 schreef freecell het volgende:
Op de vraag 'weten jullie al wat het wordt?' antwoordt TARA tegenwoordig: "niet helemaal zeker, maar we denken een baby!"
Laatst voegde hij er aan toe: "en als het een konijn is, eten we hem op met kerst" maar toen keek de vraagsteller dusdanig geshockeerd dat hij dat maar weglaat tegenwoordig
Woont Isa daarquote:Op zondag 27 juli 2008 13:42 schreef Anthraxx het volgende:
Vrijdag komen wij langs hoogeveen trouwens Isa (richting Groningen). Zullen we langskomen?
Ik had laatst die vna mn m00der gevonden van toen ze 16 wasquote:Op zondag 27 juli 2008 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:ik ben er ook
en ik ben zus's rotzooi weg aan het halen
en haar dagboek van 2003 aan het lezen. Mijn zus was een breezaht
Geen idee. Kijk jij ff het Griekse wetboek na?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik dans sowieso niet![]()
D_H bevalt Samos een beetje? Is 15 een beetje te jong (en strafbaar) voor je?
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen idee. Kijk jij ff het Griekse wetboek na?
Viespeuk dat je bentquote:Op maandag 28 juli 2008 22:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen idee. Kijk jij ff het Griekse wetboek na?
We gaan in ieder geval géén Cosmo's attenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
vrijdag zijn Isa en Lein hier bier drinkenof iets anders
Veel lelijkerds heh, in Hoogeveen? Maar als Isa en ik er rondlopen, daalt het lelijkheidsgehalte ineens forsquote:Op maandag 28 juli 2008 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moest laatst werken in Hoogeveen... Echt vreselijk daar![]()
Sorry
Allemaal engerds
Er heeft een naakte man de deur opengedaanquote:Op maandag 28 juli 2008 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Nynke, is Mr. Tilburg verliefd?
[..]
Veel lelijkerds heh, in Hoogeveen? Maar als Isa en ik er rondlopen, daalt het lelijkheidsgehalte ineens fors![]()
Oh, Isa's trein staat stil, waarschijnlijk een springer
Hij ligt wakker bij de gedachte dat ie me heel erg gaat missen als ik in zweden lig. wat moet ik nu doen? bah!quote:
Mannenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij ligt wakker bij de gedachte dat ie me heel erg gaat missen als ik in zweden lig. wat moet ik nu doen? bah!
dat is wel heel erg oneerlijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeg hem dat hij langs kan komen als hij wil
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nu deze en ik vind hem saai
Ja ik weet niet wat je wil en hoe en watquote:
Die laatste heeft wel watquote:Op maandag 28 juli 2008 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of anders hier?
[ afbeelding ]
Als je bevallen bent en geen borstvoeding meer geeft, wil ik best een keer cosmo's maken en adten met jou en Isa?quote:
Neem een clithoodpiercing! Beste beslissing van mn leven geweestquote:Op maandag 28 juli 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb zin in een nieuwe piercing
suggesties voor een plek?
Wat kan je doen? Je kan zeggen dat je het heel vervelend vindt voor hem, maar dat je echt niet van plan bent Zweden te laten lopen voor hem. Laat hem weten dat ie welkom is in Uppsala?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij ligt wakker bij de gedachte dat ie me heel erg gaat missen als ik in zweden lig. wat moet ik nu doen? bah!
Duurt nog even wrs, maar klinkt als een plan!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je bevallen bent en geen borstvoeding meer geeft, wil ik best een keer cosmo's maken en adten met jou en Isa?
Die wil ik juist nietquote:Op maandag 28 juli 2008 22:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je bevallen bent en geen borstvoeding meer geeft, wil ik best een keer cosmo's maken en adten met jou en Isa?
[..]
Neem een clithoodpiercing! Beste beslissing van mn leven geweest
Ik heb hem van te voren heel erg duidelijk gemaakt dat ik niet verliefd ging worden, watn dat ik naar zweden ging. En dat weet ie ook heel erg goed!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat je wil en hoe en wat
als je hem leuk vind en ook nog na Zweden dan zou ik zeggen kom langs als je wil
of niet, als het sowieso werkt ook wel na twee jaar zweden
als je hem toch niet zo vind ook eerlijk zeggen
Met rauwe hamquote:Op maandag 28 juli 2008 22:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Meloen!
Oké dan zeg je dat nog maals, en dat je het vervelend voor hem vind.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb hem van te voren heel erg duidelijk gemaakt dat ik niet verliefd ging worden, watn dat ik naar zweden ging. En dat weet ie ook heel erg goed!
Een Christina dan? Of wil je een piercing die de rest van de wereld ook mag zien?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die wil ik juist niet
Want... Mr PF toen ik hem voor de derde keer ooit zag (en hem toch maar geen engerd vond)
en met hem had gezoend (terwijl ik begrepen had dat z'n vriendin die piercing had en dat dat echt geweldig was.. (vond ik hem sowieso een engerd omdat ie een vriendin had, wat ik verkeerd had begrepen) oke vaag kutverhaal MAAR dan lijkt het net of ik zijn ideeën braaf inwillig omdat hij dat zo geweldig vind.) Snaps
Tsja, lijkt me dan duidelijk voor hem?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb hem van te voren heel erg duidelijk gemaakt dat ik niet verliefd ging worden, watn dat ik naar zweden ging. En dat weet ie ook heel erg goed!
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een Christina dan? Of wil je een piercing die de rest van de wereld ook mag zien?
Ziet er wel normaal uit toch?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:09 schreef freecell het volgende:
Wat een designervagina is dat trouwens...
Hebben mensen tegenwoordig geen schaamlippen meer?
Ikke? Nee, ik ben niet verliefd. Vind het een erg lieve vent, hij is erg goed in bed, maar hij is erg simplistisch. "Alle politie-agenten moeten dood, alle homo's zijn kut", dat soort zaken. Typisch Fok! volk dus. En daar houd ik niet zo van.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oké dan zeg je dat nog maals, en dat je het vervelend voor hem vind.
Maar ben je verliefd? Je gevoel kun je niet dwingen..
O en ik heb zondag poffertjes gegeten!!!!
Nee joh, schaamlippen zijn só last yearquote:Op maandag 28 juli 2008 23:09 schreef freecell het volgende:
Gewoon een tok aandoen.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
deze?
Lijkt me zo pijnlijk bij kickboksen e.d.
Ach hij kan goed neuken en daar heb je m voor toch?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ikke? Nee, ik ben niet verliefd. Vind het een erg lieve vent, hij is erg goed in bed, maar hij is erg simplistisch. "Alle politie-agenten moeten dood, alle homo's zijn kut", dat soort zaken. Typisch Fok! volk dus. En daar houd ik niet zo van.
Die laatste mist wel een klein rood dingetje eruitquote:Op maandag 28 juli 2008 23:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee joh, schaamlippen zijn só last year![]()
![]()
PF, ik vind een christina best mooi. Maar laat je je tegen je kruis trappen bij het kickboxen?
Gatver! Moet dat zo groot?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
This is mine!
Dat is nu ook een beetje over. Hij smt wel dat ie niet verliefd is, maar me gewoon een erg toffe meid vind.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach hij kan goed neuken en daar heb je m voor toch?
Nog afgezien daarvan. Zijn echte venusheuvels ook al uit de mode geraakt?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:09 schreef freecell het volgende:
Ander referentiekader hier denk ikquote:Op maandag 28 juli 2008 23:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ziet er wel normaal uit toch?
Blijkbaar.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog afgezien daarvan. Zijn echte venusheuvels ook al uit de mode geraakt?
ik ook! En ik had geen rauwe ham.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om deze post tussen alle piercingen en schaamslippers![]()
Ja gewoon de spiegel als referentiekader.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
echt? is dat nu zo gek? ik heb veel vagina's gezien, maar vind deze nu niet zo raar!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Bij die meid met de Christina krijg ik echt het idee dat ze geopereerd is of minderjarig
Hmm, misschien ligt het ook aan mij hoor?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
echt? is dat nu zo gek? ik heb veel vagina's gezien, maar vind deze nu niet zo raar!
Mij valt vooral dat stoppelige slagveld op eigenlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 23:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Bij die meid met de Christina krijg ik echt het idee dat ze geopereerd is of minderjarig
Ja, dat zowieso..quote:Op maandag 28 juli 2008 23:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mij valt vooral dat stoppelige slagveld op eigenlijk
Ik had deze pagina nog niet gelezenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Opdit plaatje wijd opengesperd afgebeeld. Normaal sluiten de lippen.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
E is toch geen buitenste schaamlip
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Volgens mij wel?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Da's na een bevallingquote:Op maandag 28 juli 2008 23:27 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat is wel een heel groot donker, diep gat zo!
O ik dacht dat E je vaginabuitenkant/venusheuvel was en dat je 2x die van F hadquote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Jawel, het plaatje is anatomisch correct
Ik leerde pas een paar jaar geleden dat er een verschil was tussen B en C!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:35 schreef freecell het volgende:
Zo leer je nog eens wat
Ik dacht dat B hoger zou zitten in het plaatje
Tegen je clitoris pissen lijkt je wel wat?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:35 schreef freecell het volgende:
Zo leer je nog eens wat
Ik dacht dat B hoger zou zitten in het plaatje
Je hebt 2x F, links en rechts. Maar je venusheuvel zit bovenop, daar waar al dat haar groeit.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ik dacht dat E je vaginabuitenkant/venusheuvel was en dat je 2x die van F had
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegen je clitoris pissen lijkt je wel wat?
Daar had ik dan weer niet over nagedachtquote:Op maandag 28 juli 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat meen je niet!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik leerde pas een paar jaar geleden dat er een verschil was tussen B en C!
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt 2x F, links en rechts. Maar je venusheuvel zit bovenop, daar waar al dat haar groeit.
Ja ik dacht 2x links en 2x rechtsquote:Op maandag 28 juli 2008 23:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt 2x F, links en rechts. Maar je venusheuvel zit bovenop, daar waar al dat haar groeit.
Ik zie op zich wel voordelen.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie nog niet helemaal voor me wat nu precies je venusheuvel isquote:Op maandag 28 juli 2008 23:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ligt het aan mij dat ik dat een deel algemene opvoeding vindt?
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik dacht 2x links en 2x rechts
nu snap ik eindelijk waarom ik m'n binnensteschaamlippen nooit heb kunnen vinden
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat meen je niet!![]()
Ik dacht dat dat bij de basiskennis hoorde.![]()
Slaap lekker.
ooh, het zal vast! misschien niet geod opgelet ofzo...quote:Op maandag 28 juli 2008 23:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat meen je niet!![]()
Ik dacht dat dat bij de basiskennis hoorde.![]()
Slaap lekker.
Bij die christina pierciing, daar waar al die stoppels zitten. dus van de piercing upwards zeg maar.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zie nog niet helemaal voor me wat nu precies je venusheuvel is
is toch gewoon je (onder)buik?
Je venusheuvel is daar waar het haar begint normaal gesprokenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar waar het haar begint, dat is vaak wat dikker ergo: venusheuvel. Mannen houden van overdrijven. Wat dat betreft valt me nog mee dat het geen venusberg heet.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ik dacht dat dat nog gewoon buik wasquote:Op maandag 28 juli 2008 23:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je venusheuvel is daar waar het haar begint normaal gesproken
Even door googelen, je kunt er vast wel een laten implanteren.quote:
ik repliede op de heuvel van Leinquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:07 schreef remlof het volgende:
Blijf je wel even ontopic moblo, het gaat hier over vagina's.
Waarom drinkt ie melk?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:02 schreef motorbloempje het volgende:
bier![]()
ik wil meermaar dat is beetje sneu, want René zit aan de melk
net seizoen 1 van Jericho afgekekenen wil eigenlijk ook nog afleverin 1 van seizoen 2 zien, maar die staat niet op Joox gvd
![]()
... Dat leest heel ehm... Typischquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik repliede op de heuvel van Lein
KUTquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:07 schreef remlof het volgende:
Blijf je wel even ontopic moblo, het gaat hier over vagina's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |