quote:Op zondag 27 juli 2008 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje schopt Leinen nu weer zelfverzekerd doen, want onzeker zijn is nergens voor nodig
ga je mij verrot schelden?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik ga zo maar slapen denk ik. En morgen duidelijkheid scheppen voor mezelf. En indien nodig iemand helemaal verrot schelden
Ga je volgende keer weer zo lang weg?
Was je tent lek?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en een voorproefje voor het verhaaltje:de ductape was nodig
weer
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en wat Vork zei vorig topic: ik dacht dat ik al sliep...truste!
Je had geen scheermesjes bij je?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:01 schreef motorbloempje het volgende:
de ductape was niet voor het luchtbed
Ik ga niet tegen mezelf schelden, daar voel ik me niet beter doorquote:Op maandag 28 juli 2008 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Als je jezelf maar niet uitscheldt Lein!![]()
De ductape was nodig voor je partner? Nee toch?
Nessiequote:Op maandag 28 juli 2008 00:30 schreef krakkemieke het volgende:
De foto's van MoBlo deden me eraan denken....zo romantisch.
Als ik later groot ben ga ik daar lekker wonenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:27 schreef krakkemieke het volgende:
You take the high road an i'll take the low road
And i'll be in scotland before you
and me and my true love will never meet again
on the bonny, bonny banks of Loch Lomond.
Mooie golfbaan daar bij Loch Lomond.quote:
Die schotse tongvalquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:44 schreef krakkemieke het volgende:
Golf komt toch uit schotland? St Andrews als ik me niet vergis?
quote:Historie van de Golfsport
Er zouden verschillende soorten sporten als voorloper van het huidige golfspel worden beschouwd. In oude geschriften van Egyptenaren, Perzen, Grieken en Romeinen zijn verwijzingen te vinden naar verschillende spelvormen die op het golf leken, wat ook mogelijk is, is dat sporten als hockey, polo en croquet hieruit zijn ontstaan.
Het staat in ieder geval vast, dat golf niet (zoals bij voorbeeld rugby) plotseling ontstaan of uitgevonden is. Golf heeft zich ontwikkeld volgens een geëvolueerd proces dat tot op de dag van vandaag voortduurt.
Waarschijnlijk vond te Loenen aan de Vecht, bij het kasteel Kronenburg, op tweede kerstdag 1297 de eerste partij colf plaats. Door middel van deze golfpartij werd de moord op Floris V, graaf van Holland en Zeeland herdacht. De partij bestond uit twee teams van elk vier personen. Deze golfpartij heeft ongeveer 550 jaar stand gehouden.
Reeds in 1360 vaardigden de magistraten van de stad Brussel een ordonantie uit die het spelen met "colven" verbood binnen de stadsmuren.
De meer recente geschiedenis van de golfsport vormt sinds jaar en dag een bron van tweestrijd tussen de Nederlanders en de Schotten; beide beweren namelijk de echte bakermat van het huidige golfspel te zijn. Omdat het onmogelijk is met argumenten en bewijzen de wederzijdse beweringen te staven, is het daarom beter de waarheid in het midden te laten.
Omstreeks 1650 werd in Holland golf gespeeld met ‘Schotse klieken‘ (stokken), maar aan het begin van dezelfde eeuw werden grote hoeveelheden ballen van Hollands fabricaat naar Schotland geëxporteerd. Door deze feiten is het duidelijk dat er ruim drie-en-een-halve eeuw geleden in Nederland golf werd gespeeld in welke vorm dan ook.
tof!quote:Op maandag 28 juli 2008 04:07 schreef Isabeau het volgende:
voor nynke: http://www.francisstrand.blogspot.com/
en ik heb het niet druk, hier niet eens regen...heb je ook onweer?
Fijn!quote:Op maandag 28 juli 2008 09:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tof!
Het is hier ook pokkeweer. LIg nog even in bed! Wel goedn ieuws, mijn financiele problemen voor Zweden hebben zich opgelost, ik mag lenen bij de ib-groep voor mijn tijd daar. Dat is een pak van m'n hart!
Kalkoenfilet ligt in de supermarkt toch naast de kipfiletjes? Volgens mij is het niet moeilijk te krijgenquote:Op maandag 28 juli 2008 10:45 schreef AKnynke het volgende:
En ondertussen is m'n laptop ook terug van weggeweest, en hij doet t weer! Plus, alle data enzo staat er nog op!
En ik heb bedacht wat ik vanavond een vriendinnetje ga voorschotelen: spinazie linzen salade met kalkoen
* 8 eetlepels (olijf)olie
* 400 g kalkoenfilet of -schnitzel, in repen
* 1 kleine broccoli (ca. 200 g), in roosjes
* 2 sinaasappels
* 2 eetlepels azijn
* 2 theelepels grove mosterd
* 1 zak panklare spinazie (300 g)
* 1 blik linzen (400 g), uitgelekt
Bereiden
In koekenpan 2 el olie verhitten en kalkoenrepen in 5-6 min. rondom bruin en gaar bakken. Vlees op bord
scheppen, met zout en peper bestrooien. Broccoli in weinig water met wat zout in 4-5 min. beetgaar koken. Sinaasappels dik schillen (tot op vruchtvlees) en in plakken snijden. In schaal rest van olie met azijn en mosterd tot dressing kloppen, op smaak brengen met zout en peper. Spinazie en linzen met dressing mengen en op grote schaal leggen. Broccoli, sinaasappel en kalkoenrepen erover verdelen.
Omdat ik waars. geen kalkoen kan vinden, wordt het maar kipfilet,maar dat kan ook best.
misschien met wat zoets pureren tot een fruitsapje?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:31 schreef freecell het volgende:
Nope, normaal tot klein formaat.
Maar ik heb er dus nog een heleboel over nu en ik heb weinig zin om ze op te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |