Korrels?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:39 schreef Lomskool het volgende:
Ten eerste dat kut kanaal zend uit in korrels.Maar Beu en Linda de Mol hebben echt een domme kut quiz.
Het lijkt meer op welke sexe is beter.
RTL 4![]()
P.S kunnen jullie nou echt niks beter brengen.
Thanks ik word er ook niet blijer van.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:47 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb geen tv meer
ik zou zeggen doe hetzelfde als ik
Dat ligt dan aan je eigen kabel. Prima beeld hier met RTL 4 (nee, niet digitaal) maar het is wel een bagger zender. Alleen het ontbijt nieuws is leuk, als het voor de zoveelste keer mis gaat.quote:
Hehe jah, en vooral de blik van Jan de Hoop spreekt dan boekdelenquote:Op maandag 28 juli 2008 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan je eigen kabel. Prima beeld hier met RTL 4 (nee, niet digitaal) maar het is wel een bagger zender. Alleen het ontbijt nieuws is leuk, als het voor de zoveelste keer mis gaat.
Nee die is leuk.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:57 schreef Lomskool het volgende:
trouwens je vergat RTL 8, the doctor phil shit,.
nee die bagger op SBS6 is geweldigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:12 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ach, de publieke omroep met haar pauperprogramma's gefinancieerd door voornamelijk belastinggeld.
Pauperpresentatoren van de publieke omroep die exorbitante salarissen ontvangen, wederom gefinancieerd door belastingeld.
Die quiz is nog uit de Talpa tijd en ook op Talpa uitgezonden. Dit zijn herhalingen.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:39 schreef Lomskool het volgende:
Ten eerste dat kut kanaal zend uit in korrels.Maar Beu en Linda de Mol hebben echt een domme kut quiz.
Het lijkt meer op welke sexe is beter.
RTL 4![]()
P.S kunnen jullie nou echt niks beter brengen.
Moet ik nog een derde boycottopic openen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:07 schreef Adelante het volgende:
[RTL] Najaarsprogrammering
en het wordt alleen maar slechter komend seizoen
Eerste wat ik zag toen ik erop klikte was het woord 'X Factor'. Heb het topic snel weer geslotenquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:07 schreef Adelante het volgende:
[RTL] Najaarsprogrammering
en het wordt alleen maar slechter komend seizoen
Ik hoop oprecht dat de winnaars van deze kansloze programma's kaalgeplukt worden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Eerste wat ik zag toen ik erop klik was het woord 'X Factor'. Heb het topic snel weer gesloten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |