SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Monique Smit?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:50 schreef TeringHenkie het volgende:
Deze heeft een varkenskop, en je ziet ook helemaaaaaaaal niet dat dit niet d'r eigen haarkleur is [ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:37 schreef TeringHenkie het volgende:
Zogenaamde "reality-soap" op MTV over standaard Amerikaanse geblondeerde kutten botergeile borderline volblafhoeren
Denk nou eens na, in plaats van dit kon je ook een foto vanquote:Op zondag 27 juli 2008 23:50 schreef TeringHenkie het volgende:
Deze heeft een varkenskop, en je ziet ook helemaaaaaaaal niet dat dit niet d'r eigen haarkleur is [ afbeelding ]
Ja tochquote:Op zondag 27 juli 2008 23:56 schreef nattermann het volgende:
Geblondeerde kutten, botergeile borderline volblafhoeren, hoe je het ook wilt noemen. Ik zou ze doen.
Kijk, dat is nou zo'n typisch Amerikaans hoofdquote:Op zondag 27 juli 2008 23:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Denk nou eens na, in plaats van dit kon je ook een foto vanLauren
plaatsen
![]()
[ afbeelding ]
Nee juist niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:59 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou zo'n typisch Amerikaans hoofd
Zak d'r overquote:zak d'r over en gaaahaaaan
Die's liefquote:Op zondag 27 juli 2008 23:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
plaatsen
![]()
[ afbeelding ]
Die ziet er wel leuk uit. Maar die reality soaps zijn inderdaad zo nep als shit, net als die My Sweet 16 (of 18? weet ik veel). Dat kan gewoon niet echt zijn en anders moeten ze dat soort lui opsluiten.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
plaatsen
![]()
[ afbeelding ]
Dat was vast voor z'n eigen rotkop bedoeld.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou die idioot hierboven wil er een zak over
Zou het programma anders goed bekeken worden als er vadsige wijven met puistjes in mee zouden doen? Tuurlijk niet! Dat is dezelfde reden dat tegenwoordig in ieder magazine flink gephotoshopt word.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:48 schreef Dejannn het volgende:
Pauperserie, één en al onzin, waarom heeft iedereen die er in speelt zo'n perfect uiterlijk, althans zo perfect en fake mogelijk. Witte tanden, geen puistjes. Jesus en dan blamen dat de jeugd een verdraaid beeld van fysieke/uiterlijke schoonheid krijgt![]()
Klopt. Maar goed een beetje realiteit kan toch nog (eigenlijk niet natuurlijk wat USAquote:Op maandag 28 juli 2008 09:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou het programma anders goed bekeken worden als er vadsige wijven met puistjes in mee zouden doen? Tuurlijk niet! Dat is dezelfde reden dat tegenwoordig in ieder magazine flink gephotoshopt word.
Alles voor de verkoop. Nadeel is alleen dat de jeugd dat ideaalbeeld probeert te evenaren (wat dus niet lukt) ten koste van alles.
ANTM?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:02 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed een beetje realiteit kan toch nog (eigenlijk niet natuurlijk wat USA). Ook van die series als 'My Super Sweet 16' ... is er iemand nu serieus geintereseerd om te zien hoe ouders met teveel geld hun kind financieel vetmesten omdat ze geen echte liefde kunnen geven? Ik erger me 9 van de 10 keer alleen maar aan die vervelende pubers, was ééns zo'n dikke neger, wat een nicht, wat een draq, hij moet echt deaud, hij ging een eigen modeshow houden op zijn feestje
![]()
En elke keer ook van die zinnetjes als:
'This is gonna my day and no-one will ever forget it, its all about me!'
'I will decide who is comming or not, only the cool people are comming' ... en dan gaan ze op het schoolplein van die uitnodigen uitdelen (ik zou er geen eens bij gaan staan) en bepaalde mensen krijgen er dan geen en die zijn helemaal in tranen. Ehmmm waarom zou je naar een feestje willen waar de grootste bitch van jouw school alles bepaald en verwend wordt met véél te dure cadeau's. Bovendien ben je als gast niet meer dan één van de n00bs die zo dom is om het verwende kreng te komen toejuichen en soort van 'aanbidden'
Laguna Beach is ook één en al fake want alles is toch scriptwritten ook al is het reality-tv. Precies hetzelfde met ANTM waar alle grappige en zo genaamde 'to-the-point-grapjes' van Tyra Banks haar ook zijn ingefluisterd door de mensen achter de schermen.
En zoals je ziet aan zusje van TS, mensen slikken het als zoete koek![]()
Laguna Beach![]()
My Sweet 16![]()
ANTM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |