Verschilt voor zover ik weet per vak, als een docent wil dat je minimaal een acht haalt dan kan ie dat gewoon stellen. (Moet ie daar wel een verdomd goede reden voor kunnen overleggen naar de examencommissie maar toch).quote:Op zondag 27 juli 2008 23:23 schreef Naamah het volgende:
Hangt echt af van hun eigen regels, maar op de uni heb je iets met een 5,5 gewoon gehaald.
Nee hoor, docenten kunnen hun eigen eisen stellen voor het behalen van een vak. natuurlijk niet erg logisch, want ze kunnen ook simpelweg het tentamen moeilijker maken.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Verschilt voor zover ik weet per vak, als een docent wil dat je minimaal een acht haalt dan kan ie dat gewoon stellen. (Moet ie daar wel een verdomd goede reden voor kunnen overleggen naar de examencommissie maar toch).
Sommige docenten ronden af, anderen eisen een 6.
Ja.. daar heb je gelijk in idd. Al heb ik echt nog nooit meegemaakt dat het anders was dan met een 5,5 gehaald..quote:Op zondag 27 juli 2008 23:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Verschilt voor zover ik weet per vak, als een docent wil dat je minimaal een acht haalt dan kan ie dat gewoon stellen. (Moet ie daar wel een verdomd goede reden voor kunnen overleggen naar de examencommissie maar toch).
Sommige docenten ronden af, anderen eisen een 6.
Niet hun eigen eisen stellen bedoel je dus? Vreemd, omdat ze inderdaad hun tentamen gewoon moeilijker kunnen maken, en ze mogen wel eisen dat bijvoorbeeld elk deelcijfer voldoende moet zijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:39 schreef erikkll het volgende:
Nee hoor, docenten kunnen hun eigen eisen stellen voor het behalen van een vak. natuurlijk niet erg logisch, want ze kunnen ook simpelweg het tentamen moeilijker maken.
Neen, dat is alleen zo bij de master bachelor Sciencequote:
SPH op de HVA niet inieder geval, moet je alles voldoende, ook geen compensatiemogelijkheden met verslagen erbij of iets, alles voldoende dan krijg je je punten.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:45 schreef BabblingBrook het volgende:
Ja, voldoende. Met minimaal een 4 kan je bij sommige studies dat cijfer compenseren met bijvoorbeeld een 7, zodat het gemiddeld weer voldoende (5,5) is.
Ik heb toch anders twee blokken niet gehaald omdat ik er een 5.92 en een 5.88 voor had. Bij ons (geneeskunde maastricht) moet het onafgeronde cijfer minimaal 6,0 zijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:23 schreef Naamah het volgende:
Hangt echt af van hun eigen regels, maar op de uni heb je iets met een 5,5 gewoon gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop