abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2008 @ 15:06:55 #251
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61348088
ik moest gewoon wennen om nu niet naar een site te moeten gaan om een crack te vinden
pi_61348115
Hou ons op de hoogte van je avonturen en veel plezier.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 3 september 2008 @ 15:31:56 #253
189777 zagevent
what's in a name
pi_61348808
Iemand ook problemen met in te loggen? Kan me niet registreren. Hoeveel e-mail adressen ik ook ingeef.
pi_61349077
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:31 schreef zagevent het volgende:
Iemand ook problemen met in te loggen? Kan me niet registreren. Hoeveel e-mail adressen ik ook ingeef.
Als ik het Spore-forum zo zie, ben je niet de enige.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  Redactie Games woensdag 3 september 2008 @ 15:42:35 #255
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61349158
Ok cell fase is wel geestig, maar richting het eind word je het wel zat
Nu naar volgende, createn is wel vet
.....Kennedy
pi_61349686
Ja inloggen ging hier ook niet goed.

We hebben hem nu ook, kwamen ook al creatures van andere gebruikers tegen.

Beest van mn broertje ziet er echt belachelijk uit
  woensdag 3 september 2008 @ 16:02:10 #257
185115 Juk
Misschien
pi_61349733
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:42 schreef Wessiej het volgende:
Ok cell fase is wel geestig, maar richting het eind word je het wel zat
Nu naar volgende, createn is wel vet
Daarom is het waarschijnlijk ook zo kort.
The only thing I fear is my MoM
  woensdag 3 september 2008 @ 16:04:18 #258
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_61349791
Heeft iemand enig idee hoe je je creatures die je gemaakt hebt kunt overzetten naar een andere pc?
Ik wil mijn beestjes op m'n toekomstige laptop hebben, maar ik kan alleen de map vinden met de gif's en png's enzo..
En dan graag zonder ze eerst online te zetten..
pi_61349962
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:04 schreef Niara het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe je je creatures die je gemaakt hebt kunt overzetten naar een andere pc?
Ik wil mijn beestjes op m'n toekomstige laptop hebben, maar ik kan alleen de map vinden met de gif's en png's enzo..
En dan graag zonder ze eerst online te zetten..
De pngs bevatten alle info die je nodig hebt, dus een memory stick is genoeg.
pi_61350162
tvp
Ik weet het ook niet
  woensdag 3 september 2008 @ 16:31:40 #261
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_61350600
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:10 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

De pngs bevatten alle info die je nodig hebt, dus een memory stick is genoeg.
Danku!
pi_61350634

Ik weet niet wat ik heb gemaakt maar ik vind hem wel grappig
pi_61350734
Die tribal fase het beest heeft nu een snor gekregen en een hoge hoed
pi_61350742
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:33 schreef Potjandorie het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ziet er erg mooi uit

Zowel qua spel als qua creature.
  woensdag 3 september 2008 @ 16:46:38 #265
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_61351000
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:33 schreef Potjandorie het volgende:
[ link | afbeelding ]

schattig ^^

Z'n kleuren doen me een beetje denken aan mijn Giraffo ^^"

pi_61351657
Die hommage aan 2001 a Space Odyssey trouwens
pi_61352652
Morgen heb ik hem, en dan kom ik van het weekend niet meer buiten
Children of the night. What music they make.
pi_61352875
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen heb ik hem, en dan kom ik van het weekend niet meer buiten
Hoeft ook niet met dit weer.
pi_61352928
Tribal fase nu. ik kon echt bijna geen spul meer kwijt op me beest het is zeer verslavend kan ik je wel zeggen
pi_61353529
beter krijg ik m morgen gewoon van Bol.com
ik kan dan tot woensdag spelen
Narf!
  woensdag 3 september 2008 @ 18:39:13 #271
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_61353880
GCshop heeft hem verzonden.
  woensdag 3 september 2008 @ 19:06:04 #272
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61354545
Na een uurtje of 6 spelen moet ik zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in het spel. Ik weet dat k geen diepgaand spel hoefde te verwachten, maar zo simplistisch had ik ook weer niet verwacht

- cell is erg gaaf, de wezens gaan hun eigen gang, soms zie bijvoorbeeld je kleine vleeseters in groepen jagen en herbivoren zich heel slim verdidgen en de graphics zijn prachtig. Best uitgewerkte fase van het spel eigenlijk.
- creature is oke, maar heel erg repetitief. Ook kan je niet je creature maken zoals je wilt, omdat elk onderdeel bepaalde vaardigheden heeft. Het is dus een keuze tussen esthetiek en functionaliteit.
- tribe/civ zijn maar suf. Het aankleden van je creature is veels te beperkt, de gameplay stelt niks voor en het maken van gebouwen/voertuigen is vrijwel zinloos omdat je te ver moet zijn uitgezoomd om enig overzicht te houden. Je ziet je eigen creaties dus amper
- space is teveel fedex, te weinig sandbox. Je kan niet rondlopen op planeten, alleen beetje rondvliegen en scannen. Alles is te simplistisch
- de interactie tussen de wezens mist. Bij the sims kan je niks doen en gaan de characters hun eigen gang, bij Spore mist de interactie. Ze lopen wat rond, ze eten, soms vechten en meer niet. Bij de creatuefase is dit ook heel duidelijk, je eigen creaties doen niet veel, soms praten ze met elkaar maar het mist de AI van the sims.

Al met al een spel met veel potentie, maar het is gewoon heel duidelijk hoeveel beter het had kunnen zijn. Hopelijk kunnen expansies het spel verbeteren, want dat is echt nodig.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_61354689
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:06 schreef ethiraseth het volgende:
Na een uurtje of 6 spelen moet ik zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in het spel. Ik weet dat k geen diepgaand spel hoefde te verwachten, maar zo simplistisch had ik ook weer niet verwacht

- cell is erg gaaf, de wezens gaan hun eigen gang, soms zie bijvoorbeeld je kleine vleeseters in groepen jagen en herbivoren zich heel slim verdidgen en de graphics zijn prachtig. Best uitgewerkte fase van het spel eigenlijk.
- creature is oke, maar heel erg repetitief. Ook kan je niet je creature maken zoals je wilt, omdat elk onderdeel bepaalde vaardigheden heeft. Het is dus een keuze tussen esthetiek en functionaliteit.
- tribe/civ zijn maar suf. Het aankleden van je creature is veels te beperkt, de gameplay stelt niks voor en het maken van gebouwen/voertuigen is vrijwel zinloos omdat je te ver moet zijn uitgezoomd om enig overzicht te houden. Je ziet je eigen creaties dus amper
- space is teveel fedex, te weinig sandbox. Je kan niet rondlopen op planeten, alleen beetje rondvliegen en scannen. Alles is te simplistisch
- de interactie tussen de wezens mist. Bij the sims kan je niks doen en gaan de characters hun eigen gang, bij Spore mist de interactie. Ze lopen wat rond, ze eten, soms vechten en meer niet. Bij de creatuefase is dit ook heel duidelijk, je eigen creaties doen niet veel, soms praten ze met elkaar maar het mist de AI van the sims.

Al met al een spel met veel potentie, maar het is gewoon heel duidelijk hoeveel beter het had kunnen zijn. Hopelijk kunnen expansies het spel verbeteren, want dat is echt nodig.
Inmiddels ook wat uren gespeeld en sluit me hierbij aan. Cell-stage was erg leuk, en ook erg mooi gemaakt! Vooral de schaalverschillen waren erg mooi gedaan evenals de overgang. Maar daarna gaat het wel een beetje bergaf en precies zoals je zegt: repetitief.

Heb me eigenlijk nog het meest vermaakt met de editors Voertuigen maken, wezens ontwerpen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_61355781
Uw bestelling met bestelnummer 12345678910 is verzonden

Bol.com
Narf!
pi_61356331
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef Sickert het volgende:

Bol.com
voor 55 euro zeker?

morgen bij me broer oppikken voor 35,- (normale winkelprijs: 42 inclusief verzendkosten)

dat geld wil ik er wel aan uitgeven
  woensdag 3 september 2008 @ 20:05:29 #277
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61356368
Potverdrie! Net de hele tijd gespeeld, ben ik er heul effe uit gegaan wil ie niet meer inloggen
pi_61356389
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:54 schreef disjfa het volgende:

[..]

Je wacht tot na de releasedatum
officiele release datum is 5 september.. vrijdag dus
  woensdag 3 september 2008 @ 20:10:19 #279
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61356529
http://www.spore.com/

ze zijn nu al bezig met maintenance.
pi_61356675
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef Sickert het volgende:

Bol.com
Mijne is ook verzonden. Kan niet wachten tot vrijdagavond.

Mijne is 35euro. Kortingsbon
pi_61356723
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:10 schreef RickoKun het volgende:
http://www.spore.com/

ze zijn nu al bezig met maintenance.
Heel veel mensen hadden vandaag inderdaad al inlogproblemen.

Blijkbaar zijn ze er niet van uitgegaan dat het spel al zo massaal voor de releasedatum werd uitgegeven.
pi_61356797
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Heel veel mensen hadden vandaag inderdaad al inlogproblemen.

Blijkbaar zijn ze er niet van uitgegaan dat het spel al zo massaal voor de releasedatum werd uitgegeven.
Nouja, hij is al 2 dagen uit in Australië toch? Dus de boel zou in principe al up and running moeten zijn.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_61356856
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:18 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Nouja, hij is al 2 dagen uit in Australië toch? Dus de boel zou in principe al up and running moeten zijn.
Je moet het een keer allemaal aansluiten. Als je een draaiboek maakt dat je dat op de 3e doet, dan schuif je dat niet zomaar vooruit.

De releasedatum van Australië is pas deze week naar voren gehaald.
pi_61357217
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:06 schreef ethiraseth het volgende:

Mooi om te horen. Ik verheug me al tijden het lanst op Cell.
quote:
Wat had je dan verwacht, dat evolutie een willekeurig proces was? Nee, natuurlijk niet. Alles wat evolueert, heeft een functie. Dat is in Spore niet anders. Af en toe zal je misschien 'dna' over hebben om er een leuk versierseltje van te kopen, maar daar zal het ook bij blijven. Ondanks dat ben ik ervan overtuigd dat je gewoon goede, mooie creatures kan maken in Spore. In het begin vooral simpel, en misschien lang niet zo complex als in de CC met vrijwel onbeperkte middelen en geen selectiedruk, maar toch zeer mooi. Bovendien combineer je vorm en functie, wat mij een stuk grotere bevrediging zal geven dan de CC.
quote:
Kan ik niks over zeggen, het is denk ik wat je er zelf van maakt. Ik verwacht niet dat de actie zich zo snel opvolgt, dat je alleen uitgezoomd bent. Misschien als je zo snel mogelijk door het spel heen wil rossen zoals jij zo te lezen gedaan hebt.
quote:
Je kan wel rondlopen op de planeten (volgens de officiele info), heb je alle gadgets voor je ufo al gehaald?
quote:
Kan ik niks over zeggen, maar daar kan je wel gelijk in krijgen. De sociale structuren zijn inderdaad anders dan bij de Sims, waar het juist drááide om de sociale structuren. Dat is hier niet, in Creature Fase ben jíj de Creature die alles moet doen op enkele mogelijke pack-members na. Wat voor sociale interacties had jij gewild dan? Vlooigedrag?
quote:
Ik heb het idee dat je óf met verkeerde verwachtingen het spel bent ingegaan, of het (nog) niet de kans hebt gegeven. 6 uur spelen is véél te kort om alles te ontdekken. Zeker in Space waar 50+ uur voor staat.
pi_61357845
Is het nu zo dat je als je in de creaturefase begint, alle onderdelen beschikbaar zijn? Zoals bij de downloadable creature creator?
  woensdag 3 september 2008 @ 20:52:23 #286
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61357946
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:49 schreef Symn het volgende:
Is het nu zo dat je als je in de creaturefase begint, alle onderdelen beschikbaar zijn? Zoals bij de downloadable creature creator?
Nein mein führer, de onderdelen verzamel je door andere wezens te vreten of te verslaan of te bevrienden
pi_61358185
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:52 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nein mein führer, de onderdelen verzamel je door andere wezens te vreten of te verslaan of te bevrienden
hm, dat vind ik eigenlijk wel jammer, wat gebeurt er dan al begin je in de creature fase?
En ik dacht trouwens dat als je de ufo-fase unlockt had, dat je dan alle editors vrij in kon?
pi_61358276
mijne is verzonden ben benieuwd morgen
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_61358306
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:59 schreef Symn het volgende:

[..]

hm, dat vind ik eigenlijk wel jammer, wat gebeurt er dan al begin je in de creature fase?
En ik dacht trouwens dat als je de ufo-fase unlockt had, dat je dan alle editors vrij in kon?
Je begint als cell. Dan heb je wel onderdelen, maar dat zijn andere onderdelen.

Aan het einde van de cell fase kan je benen kopen (of niet, als je wil) en kan je het land op en de 'bekende' onderdelen zoeken. Anders was het wel heel makkelijk hè, kan je alle 'makkelijke' creatures in één aanval doden.
  woensdag 3 september 2008 @ 21:03:26 #290
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61358321
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:59 schreef Symn het volgende:

[..]

Jaaaa, dan wel. Als je alles hebt gehad kun je ook meteen overal beginnen waar je wilt.
Bovendien heb je zelfs de optie om niet te hoeven spelen maar meteen met een gebouw-creature-voertuig-ufo (en nog wat meer) editor aan de gang te kunnen!
pi_61358630
Buhuh kan niet inloggen
pi_61358666
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef Potjandorie het volgende:
Buhuh kan niet inloggen
Servers worden onderhouden/toegevoegd/klaargemaakt voor de officiële releaces.
pi_61358835
zo frustrerend: Spore willen kopen en spelen, maar niet de tijd ervoor vrij kunnen maken

Hoe zit het trouwens met Spore installeren op twee pc's (die van mij en mijn vriendin achter hetzelfde ip)? Is dat mogelijk met één exemplaar?
pi_61358953
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef Misanthropist het volgende:
zo frustrerend: Spore willen kopen en spelen, maar niet de tijd ervoor vrij kunnen maken

Hoe zit het trouwens met Spore installeren op twee pc's (die van mij en mijn vriendin achter hetzelfde ip)? Is dat mogelijk met één exemplaar?
Ja. Je schijnt max 3 installaties per CD te hebben door de beveiliging ofzo, maar ik snap het ook allemaal niet zo. 2 lukt in ieder geval prima.
pi_61358999
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:03 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Jaaaa, dan wel. Als je alles hebt gehad kun je ook meteen overal beginnen waar je wilt.
Bovendien heb je zelfs de optie om niet te hoeven spelen maar meteen met een gebouw-creature-voertuig-ufo (en nog wat meer) editor aan de gang te kunnen!
gelukkig! Dan hoef ik niet alsnog de creature creator aan te schaffen om gewoon leuk een cool beest met alles erop en eraan te maken!

En dat niet kunnen rondlopen op andere planeten, is dat waar, het is me nog onduidelijk en lijkt me ook best wel belangrijk. is er geen mogelijk heid om je ufo te laten wachten terwijl jij de buurt verkent op de grond?
pi_61359252
http://wiki.fok.nl/index.php/spore

De OP staat nu op de wiki, dus de starter van het volgende topic heeft het makkelijk. Heb een paar kleine aanpassingen gedaan en een lijstje toegevoegd waar iedereen zijn of haar fok- en sporenickname kan toevoegen. Mochten we elkaar dan toevallig tegenkomen op willen opzoeken in de Sporepedia, dan hoef je geen nicknames meer te vragen.
pi_61359289
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:23 schreef Symn het volgende:

[..]

gelukkig! Dan hoef ik niet alsnog de creature creator aan te schaffen om gewoon leuk een cool beest met alles erop en eraan te maken!

En dat niet kunnen rondlopen op andere planeten, is dat waar, het is me nog onduidelijk en lijkt me ook best wel belangrijk. is er geen mogelijk heid om je ufo te laten wachten terwijl jij de buurt verkent op de grond?
Ik heb wel gehoord dat het kan, ja. 100% zeker weet ik het niet, maar 90% ongeveer. Als iemand een uurtje of wat de Space stage speelt, weten we het zeker.
pi_61359601
Spel is verstuurd:D
pi_61360159
Spore.com doet het weer, dus volgens mij theorie moet iedereen weer kunnen inloggen
  woensdag 3 september 2008 @ 21:58:18 #300
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_61360289
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:22 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja. Je schijnt max 3 installaties per CD te hebben door de beveiliging ofzo, maar ik snap het ook allemaal niet zo. 2 lukt in ieder geval prima.
Is dit niet hetzelfde met bijv. Bioshock?
En als je het spel dan correct via de cd deïnstalleert dan geeft ie weer een install vrij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')