Speel het dan ook niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ga geen 60 euro neerleggen voor een game die ik toch na een week weg ga leggen
60 Euro?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ga geen 60 euro neerleggen voor een game die ik toch na een week weg ga leggen
Penismonsters mogen niet en worden als het goed is door EA geweerd. Maar de rest kan allemaal langs komen.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:25 schreef Maanvis het volgende:
Kom je nou ook veel peniscreatures tegen? En de beesten die je in de creature stage tegen komt, zijn die ook allemaal door anderen gemaakt?
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:12 schreef Potjandorie het volgende:
Brb staddat word weer een nachtje doorspelen helaas
Ik vond hem gisteren bij de bart smit in de kalverstraat. Denk dat andere bart smits hem ook wel verkopen.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]hou ons ingelicht over als je het geïnstalleerd en gespeeld hebt
-edit-Ligt ie daar in de winkel? Of krijg jij em alleen omdat jij em gepre-ordered hebt ofzulks!
Als je de laatste pagina had gelezen had je wel gelezen dat hij gewoon in de winkels ligt. En uitgeleverd word bij webwinkelsquote:Op woensdag 3 september 2008 11:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ligt ie daar in de winkel? Of krijg jij em alleen omdat jij em gepre-ordered hebt ofzulks!
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:05 schreef RickoKun het volgende:![]()
![]()
Zouden de goden mij ook een (bart smit)winkel schenken in de buurt die dit spel heeft!
Koekjequote:Op woensdag 3 september 2008 11:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik vond hem gisteren bij de bart smit in de kalverstraat. Denk dat andere bart smits hem ook wel verkopen.
Je wacht tot na de releasedatumquote:Op woensdag 3 september 2008 13:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik wacht gewoon braaf tot vrijdagavond, hoe moeilijk het ook is.
Ik heb hem gepreorderd op het adres van mijn ouders, omdat ik praktisch niet thuis ben op de tijden van de bezorgdienst.quote:
Zelfs de GE is te vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |