Het hoogste bedrag ooit in mijn beleving. Meeste toko's vragen 10 cent. Naja, bij dit soort kosten gaat het imo al helemaal niet meer om het principe, maar simpelweg om het geld.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:37 schreef BobbyB het volgende:
Betalen om te mogen betalen. Kansloos iets is het, zeker dat het anno 2008 nog bestaat.Het is maar 30 cent, maar het gaat om het principe.
Nu je het zegt, meestal is het inderdaad iets van 10-15 cent. Wat een afzetters.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het hoogste bedrag ooit in mijn beleving. Meeste toko's vragen 10 cent. Naja, bij dit soort kosten gaat het imo al helemaal niet meer om het principe, maar simpelweg om het geld.
Pinnen kost al jaren geen extra geld meer, dit is gewoon oplichterij van de bovenste plank.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:37 schreef BobbyB het volgende:
Betalen om te mogen betalen. Kansloos iets is het, zeker dat het anno 2008 nog bestaat.Het is maar 30 cent, maar het gaat om het principe.
Zal niet opschieten aangezien de banken steeds meer de nadruk op elektronisch betalen omdat het hen veel geld scheelt. De mensen worden langzaamaan gedwongen om meer met pin te betalen, maar door de middenstander (die door de bank niet vergoed wordt voor zijn kosten daarvan) afgezet omdat die logischerwijze geen verlies wil lijden met de elektronische transacties.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:47 schreef Spike1506 het volgende:
Pinnen is sowieso goedkoper dan met cash betalen. Laten we gewoon de winkels die geld voor het pinnen vragen boycotten!
Goede actiequote:Op zondag 27 juli 2008 22:12 schreef Misanthropist het volgende:
Van de week ook bij de snackbar: 15 cent pinkosten betalen, dus ik zeg van dat ik wel even geld uit de muur ging trekken. Zij zouden ondertussen het eten klaarmaken, maar ik ben mooi naar de snackbar gegaan waar ik met de pin kon afrekenen zonder pinkosten te betalen! Zo is het maar net!
Pinnen kost de middenstander geen geld!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal niet opschieten aangezien de banken steeds meer de nadruk op elektronisch betalen omdat het hen veel geld scheelt. De mensen worden langzaamaan gedwongen om meer met pin te betalen, maar door de middenstander (die door de bank niet vergoed wordt voor zijn kosten daarvan) afgezet omdat die logischerwijze geen verlies wil lijden met de elektronische transacties.
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:12 schreef Misanthropist het volgende:
Van de week ook bij de snackbar: 15 cent pinkosten betalen, dus ik zeg van dat ik wel even geld uit de muur ging trekken. Zij zouden ondertussen het eten klaarmaken, maar ik ben mooi naar de snackbar gegaan waar ik met de pin kon afrekenen zonder pinkosten te betalen! Zo is het maar net!
dat gelul van "ik heb geen breedbandverbinding dus ik moet voor elke transactie inbellen" slaat ook nergens op, ze besparen veel administratiekosten en ze hebben daarnaast minder cash geld in huis (wat overvallen een stuk minder interessant maakt)quote:Op zondag 27 juli 2008 22:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pinnen kost de middenstander geen geld!!!!!!!!!!!!!!
Vroeger was dat zo, vandaar dat je extra moest betalen. Nu is dat niet meer zo maar zetten ze je er nog steeds mee af.
Die smileyquote:
In een supermarkt? Da's helemaal triest.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pinnen kost al jaren geen extra geld meer, dit is gewoon oplichterij van de bovenste plank.
Toevallig had ik het deze week ook in een kut supermarkt en wilde ik eigenlijk een topic openen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |