Nieuwe afleveringen zijn meestal om 22:00.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef Stephan123 het volgende:
Is wel leuk alleen laat (01:00)
Ik heb die ook gezien volgens mij was dat vrijdag, met die vleugel die afbrakquote:Op zondag 27 juli 2008 21:28 schreef TLC het volgende:
Laatst nog van die prive jet in Brazilie ; ongelooflijk dat dat zo'n groot verkeersvliegtuig kan laten crashen terwijl ze er zelf behoorlijk goed van afkomen
Bang dat er iets gebeurd?:Pquote:Op zondag 27 juli 2008 21:46 schreef MissBliss het volgende:
Ja, erg leuk programma! Ik weet niet precies de tijden, maar als ik langszap kijk ik zeker!
Alleen nu even niet, want over 3 weken ga ik zelf vliegen
Ja, ze hebben toch best veel afleveringen kunnen vullen, dus dat betekent best veel crashesquote:
Statistisch gezien is vliegen het veiligste vervoersmiddel. En zelf vind ik een beetje turbeletie wel leukquote:Op zondag 27 juli 2008 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ze hebben toch best veel afleveringen kunnen vullen, dus dat betekent best veel crashes [ afbeelding ]
Slaat nergens op weet ik wel, maar ik vind vliegen sowieso eng.
Volgens tvgids.nl om 12 uur en om 2 uurquote:Op zondag 27 juli 2008 22:26 schreef Apfel. het volgende:
hoelaat is t vanavond weer op tv?
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
Jaa! Een fan hier. Greg Feith is de man
[ afbeelding ]
Hm. Vond het ook teleurstellend. Het moet wel ergens toe leiden;quote:Op maandag 28 juli 2008 01:16 schreef Omniej het volgende:
Heb net wel weer gekeken, maar heb alleen de laatste helft van de uitzending gezien...
Vond het een beetje teleurstellend eigenlijk, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik de helft gemist heb.
Inderdaad, dat verbaasde mij ook al!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:28 schreef TLC het volgende:
Laatst nog van die prive jet in Brazilie ; ongelooflijk dat dat zo'n groot verkeersvliegtuig kan laten crashen terwijl ze er zelf behoorlijk goed van afkomen
Toch is dat iets wat vaak de oorzaak is van crashes, in dit programma...quote:Op maandag 28 juli 2008 15:33 schreef TLC het volgende:
Ook een waanzinnige aflevering toen de piloten zaten te klungelen met het vervangen van een lampje terwijl ze niet eens in de gaten hadden dat het vliegtuig aan het dalen was![]()
![]()
was die over bijlmer ramp ook Air Crash investigation? Nee toch...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Hebben ze nu als eens nieuwe afleveringen, want heb de oude al zovaak gezien kan bijna zelf de nasynchronisatie doenmisschien ook beter want die nederlandse nasynchronisatie klinkt ook voor geen meter.
In America, Engeland en Canada zijn er al nieuwe afleveringen, maar hier helaas nog niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Hebben ze nu als eens nieuwe afleveringen, want heb de oude al zovaak gezien kan bijna zelf de nasynchronisatie doenmisschien ook beter want die nederlandse nasynchronisatie klinkt ook voor geen meter.
Dat was moments from disaster toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:12 schreef Apfel. het volgende:
[..]
was die over bijlmer ramp ook Air Crash investigation? Nee toch...
vermakelijk programma
Ik zie op een torrentsite s06e01 staan met als titel lockerbie, ik ga die maar eens kijkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:13 schreef teirnon het volgende:
[..]
In America, Engeland en Canada zijn er al nieuwe afleveringen, maar hier helaas nog niet.
Dat is inderdaad een nieuwe, de rest begint pas in maart.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zie op een torrentsite s06e01 staan met als titel lockerbie, ik ga die maar eens kijken
Ja, seconds from disaster , maar die heb ik ook allemaal al gezienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was moments from disaster toch?
Ze willen gewoon dat je nieuwe afleveringen gaat downloaden met dat eeuwige herhalenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zie op een torrentsite s06e01 staan met als titel lockerbie, ik ga die maar eens kijken
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:06 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Er is weer een nieuwe beschikbaar zag ik
Eindelijk een nieuwe aflevering heb ik hem al gezienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:06 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Er is weer een nieuwe beschikbaar zag ik
Deze was wel matig, weinig technische info en die luchtverkeersleider en die afloop hadden ze ook wat beter kunnen berichten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Eindelijk een nieuwe aflevering heb ik hem al gezienmaar dan bij seconds from disaster denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |